ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Argana Garden

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Hoewel de kamer wat gedateerd was, was deze wel schoon en voorzien van comfortabele matrassen. Helaas was het 's avonds niet mogelijk om rustig op het terras te zitten vanwege het luide geluid van de muziek. Het restaurant was echter de moeite waard, met vriendelijk en behulpzaam personeel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het personeel was erg vriendelijk en de kamers waren goed onderhouden, hoewel ze enigszins gedateerd waren. In de avond hadden we last van luide muziek van het naastgelegen hotel, wat zorgde voor een mix van verschillende muzieksferen. Het strand was op slechts 10 minuten loopafstand, en er was een taxistandplaats en bushalte om de hoek. De luide animatie was voor ons echter niet nodig. Het ontbijt kon soms druk zijn, maar bij het diner werd elke dag een ander land gerepresenteerd met een ruime keuze aan heerlijk eten en vriendelijke bediening.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens ons verblijf ontdekten we dat de airco in onze kamer niet werkte. Gelukkig heeft Adil onmiddellijk een andere kamer voor ons geregeld, zelfs met een upgrade! We genieten tot nu toe enorm van ons verblijf. Het eten is heerlijk en de kinderen vermaken zich prima. Kortom, de service is top! Hoewel het hotel officieel vier sterren heeft, begint het steeds meer richting vijf sterren te gaan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het personeel leek totaal niet betrokken en vriendelijkheid was ver te zoeken. Daarnaast was er een gebrek aan parkeermogelijkheden, waardoor ik noodgedwongen naast het hotel moest parkeren, waar de geur van urine hing en neppe parkeerwachters om geld vroegen. Alle extra's kostten geld, zelfs een flesje water op de kamer. Gelukkig waren de evenementen voor de kinderen en het personeel daar wel buitengewoon vriendelijk. Het was wel erg vervelend dat de terrasdeur niet op slot kon en iedereen er gebruik van kon maken, en ook de kluis werkte niet naar behoren. Ondanks herhaalde meldingen werd er niets aan gedaan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik maak niet vaak de moeite om een recensie te schrijven, maar dit keer voel ik me genoodzaakt anderen te waarschuwen voor de vreselijke ervaring die we hebben gehad in dit hotel. Bij het inchecken wilden ze alleen contant geld en geen kaarten accepteren. Uiteindelijk moest de manager eraan te pas komen omdat ze via booking.com verplicht waren om kaartbetalingen te accepteren, waar ze nog eens €40 extra voor rekenden. De kamers waren allesbehalve schoon, met een dikke laag schimmel in de airco roosters en andere problemen. Het schokkendste van alles was dat ze de waterflessen bijvulden met kraanwater, waardoor wij en vele anderen in het hotel ziek werden met hevige maagkrampen, overgeven en diarree. Ook was er constant tekort aan frisdrank, aangezien ze die niet konden bijvullen. Toen ik midden in de nacht, om 3 uur, aan de balie vroeg om vers water omdat mijn man erg ziek was, werd mij verteld dat ik maar naar de supermarkt om de hoek moest gaan die nog open was. Dit zegt genoeg over de service. Het eten was koud en de bar, als die al open was, was ronduit smerig. En de foto's op de website kwamen totaal niet overeen met de werkelijke staat van de kamers die wij en anderen kregen. Ik zou nog veel meer kunnen vertellen, maar ik raad dit hotel absoluut niet aan!



© 2007-2025 ReisChecker.nl