ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Le Tivoli

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik zou maximaal 3 sterren geven. Het personeel was vriendelijk, maar de accommodatie had dringend onderhoud nodig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is absoluut een aanrader! De maaltijden zijn voortreffelijk, de locatie is prachtig en het is slechts een korte wandeling naar het strand. Daarnaast biedt het personeel uitstekende service.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel biedt een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. De medewerkers zijn erg vriendelijk, de tuin is goed onderhouden en het eten is gevarieerd en smakelijk. We hebben hier 10 dagen doorgebracht en hebben er geen moment spijt van gehad. Een perfecte uitvalsbasis voor een verblijf in het zuiden van Marokko. Eenvoudig, rustgevend maar absoluut prachtig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel was een grote teleurstelling. Bij aankomst werden we geconfronteerd met schimmel in de badkamer en haren in de douche. Het uitzicht vanaf ons balkon was ook niet om over naar huis te schrijven, met slechts een saai zicht op andere gebouwen en een verwaarloosde fontein. De kamer vertoonde gebreken zoals gaten en vlekken in het beddengoed, afbladderende muren en lekkende kranen. Om nog maar te zwijgen over het gebrek aan warm water en fatsoenlijke service. Het hotel beloofde Wi-Fi, maar dit bleek een complete mislukking te zijn. De lobby zat vol met mensen die allemaal probeerden verbinding te maken, met weinig succes. Communiceren met het personeel was een uitdaging, aangezien velen geen Engels spraken en niet echt geneigd waren om te helpen. Zelfs het verkrijgen van voldoende handdoeken was een dagelijkse strijd. Het eten in het restaurant liet ook veel te wensen over, met een gebrek aan duidelijke informatie over allergenen en gerechten. Het personeel leek niet geïnteresseerd in het waarborgen van de veiligheid van de gasten, met verhalen over onjuiste voedselkeuzes en onhygiënische omstandigheden. Het is duidelijk dat dit hotel niet aan de verwachtingen voldeed, ondanks de hoge prijs die we hadden betaald. De negatieve recensies hadden gelijk en we zouden het ten zeerste afraden om hier te verblijven. Onze ervaring was verre van aangenaam en we voelden ons echt bedrogen. Geef je geld niet uit aan dit hotel, want het is zeker geen vier sterren waard. Twee sterren zou nog genereus zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ondanks dat de kamers een beetje oud zijn, hebben we een fantastische week gehad in dit hotel! De wifi in de lobby werkt goed en het personeel heeft ons geweldig behandeld. Het is het eerste hotel tijdens onze reis dat verwarming op de kamer heeft, wat erg fijn was in de kille januari ochtenden en avonden. De maaltijden in het restaurant waren heerlijk en gevarieerd, en het hotel heeft een gunstige ligging. Op het strand was er zelfs een gedeelte gereserveerd voor gasten van het hotel, met ligbedden en parasols. De personeelsleden waren allemaal erg vriendelijk en behulpzaam.



© 2007-2025 ReisChecker.nl