ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sud Bahia

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging5
  • Service4

Afgelopen week ben ik voor het eerst op vakantie geweest naar Marokko. We hebben last minute geboekt en belandden bij Hotel Sud Bahia. Het is duidelijk dat het hele complex toe is aan een flinke opknapbeurt. Hoewel alles schoon is, oogt het verouderd en versleten. De kamers zijn wel schoon, maar duidelijk aan vernieuwing toe (de kluis moest ter plaatse gerepareerd worden en de wc lekte water, waarvoor ze een handdoek als oplossing neerlegden). Het eten is redelijk tot goed; het avondeten is a la carte, maar bijna elke dag vis en/of kip. De smaak was wel goed. Het ontbijt is minimaal met beperkte keuze, maar voldoende. Er is weinig luxe in het hotel, wel is er een zwembad maar er zijn veel te weinig ligstoelen en GEEN parasols, wat erg onhandig is met de felle zon en temperaturen van 35-40 graden. De locatie van het hotel is redelijk qua afstand tot de winkels, het centrum en het strand, maar het ligt wel in een minder goede buurt van Agadir. Kortom: vermijd dit hotel en zoek naar een beter alternatief.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging4
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6

Een beetje op leeftijd, slijtage begint zichtbaar te worden, een tikkeltje onhandig en het personeel kan nog wel wat vriendelijker zijn; dat zijn geen pluspunten voor het ontvangen van gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3

Dit hotel heeft echt dringend behoefte aan een upgrade, zoals het creëren van een moderne parkeergelegenheid. Op die manier kan de algehele uitstraling van het hotel aanzienlijk verbeteren en een meer gastvrije sfeer creëren voor bezoekers.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging9
  • Service3

Dit hotel is absoluut geen aanrader als het aankomt op eten. De keuken laat te wensen over en de maaltijden lijken vooraf bereid en opgewarmd te zijn, waardoor je risico loopt op onaangename verrassingen. De kamers zijn van matige kwaliteit, alhoewel de prijs wel heel gunstig is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging6
  • Service4

Na alle verhalen over het slechtste hotel van de reis, viel het eigenlijk best wel mee. De kamer was eenvoudig maar verrassend schoon en het ontbijt was acceptabel. Helaas lieten het zwembad en de ligstoelen te wensen over, en de muziek had wel wat subtieler gemogen. De "badmeester", tevens dj van dienst, had nog wel wat bijles kunnen gebruiken in het luisteren naar gasten. Hij zette het geluid wel zachter als je erom vroeg, maar binnen de kortste keren stond het volume weer op standje oorverdovend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging9
  • Service3

Ik ben net terug van een rondreis en dit was het laatste hotel waar ik verbleef. Wat een teleurstelling! Hygiëne leek hier een onbekend begrip te zijn en schoonmaken was echt ver te zoeken. Gelukkig was de ligging ten opzichte van het strand wel een pluspunt. Als tip kan ik het restaurant Cote d'or aanraden, daar heb ik lekker gegeten. Maar nogmaals, het hotel was echt ondermaats wat betreft hygiëne.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging7
  • Service4

Verschrikkelijke ervaring in dit hotel! Vooral de badkamer liet te wensen over. Het uitzicht was verschrikkelijk, je keek uit op een vuil dak van een restaurant. De lakens waren onfris en het ontbijt was erg karig. Voor een eitje of iets extra moest je bijbetalen, terwijl dit normaal gesproken gewoon inclusief is in andere hotels. Het hotel zou echt van de rondreisroute geschrapt moeten worden. De touroperator heeft dit hotel uitbesteed aan Atlas Voyage in Marokko, wat toevallig gevestigd is onder het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging8
  • Service5

Ons verblijf in dit hotel duurde 3 dagen. Het was makkelijk om naar de boulevard en het strand te lopen. De kamer was compact, maar netjes en simpel ingericht. Helaas was het personeel in het restaurant nogal stug en onvriendelijk, wat soms tot verhitte discussies met gasten leidde. Hierdoor was de sfeer in het restaurant niet bepaald gezellig om in te dineren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging7
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid5

Na een lange rondreis door Marokko belandden we in het laatste en meest teleurstellende hotel van onze trip op 31 juli 2009. De hitte in de kamers was ondraaglijk (onze thermometer gaf maar liefst 43 graden aan), de vorige gasten leken hun haren achtergelaten te hebben in het bed en de douche en het personeel in de ontbijtzaal gedroeg zich uiterst onvriendelijk (ze weigerden zelfs een schoon kopje voor een kopje koffie). Ik durf niet eens te bedenken wat hier betaald is, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand vrijwillig zou kiezen voor dit hotel. Het voelde als een uitzichtloze situatie, verzucht Anita.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging8
  • Service6

De douchebak is bedekt met hardnekkige schimmel en de doucheslangen vallen uit elkaar door verkalking.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl