ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Marhaba

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10

Drie heerlijke weken doorgebracht in dit hotel. Ja, het heeft wel wat renovatie nodig zoals velen zeggen, maar dat doet niets af aan de ervaring van dit driesterrenhotel. Als je je niet stoort aan wat afbladderende verf of een lichte rioollucht (wat normaal is in dit soort landen), dan is het hier prima vertoeven. Het personeel is vriendelijk, de locatie is fantastisch met uitzicht op het zwembad en de zee (gelegen op een heuvel). De zon op het balkon van 's ochtends 07:40 tot 's avonds 17:45 was adembenemend, vooral wanneer hij in de zee zakte. Het restaurant biedt dezelfde prachtige uitzichten. Het ontbijt was prima met veel keuzemogelijkheden. Soms wat gedoe bij het tappen van koffie, maar ach, op vakantie moet je niet zeuren over zulke kleine details. Gewoon lekker ontspannen, genieten op z'n Marokkaans. Wij komen zeker terug en raden het iedereen aan. Wij verbleven hier in december/januari 2008/2009. Van de 22 dagen hadden we 20 dagen zon en temperaturen tussen de 20 en 22 graden. Met tevreden groet, Dick.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel in Agadir heeft al heel wat jaren op de teller staan, wat zorgt voor een authentieke ervaring. Het is een plek waar ook lokale Marokkanen graag vertoeven, waardoor je echt het gevoel hebt in het buitenland te zijn. Het is heerlijk om omringd te zijn door andere culturen en we waren zelfs de enige Nederlanders, wat voor een unieke ervaring zorgde. De accommodatie is eenvoudig maar voldoende, met twee comfortabele bedden op de kamer. Het eten is voornamelijk Marokkaans en wordt dagelijks met zorg en variatie bereid, wat het dineren een aangename ervaring maakt. Bij het zwembad is er altijd een attente badmeester aanwezig, wat ons geruststelde toen we zagen hoe hij een kind in nood snel redde. Daarnaast is er ook een kleine speeltuin voor de kleintjes. Al met al zouden we zonder aarzelen terugkeren naar dit hotel. Verwacht geen luxe 5-sterren all-inclusive ervaring, maar voor de prijs die we hebben betaald, was het absoluut het geld waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid6

Er was geen buffet beschikbaar vanwege het beperkte aantal gasten, waardoor we werden gevraagd om te kiezen van het menu. Helaas was er maar weinig variatie in de gerechten. Ook ontbrak de live muziek die we hadden verwacht, in plaats daarvan waren er animeermeisjes aanwezig.

Melden


Reisperiode: augustus 2015

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Uitstekende klasse en service, dichtbij het strand gelegen. Een prachtige vakantiebestemming waar je tot in de puntjes wordt verzorgd. Het eten is vers en heerlijk, een absoluut hoogtepunt zijn de verschillende visgerechten die worden aangeboden. Een absolute aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service10

Dit hotel is top! Het personeel is super vriendelijk en elke dag krijg je schone handdoeken. Ook wordt het bed twee keer per week verschoond. Het enige minpuntje is dat de sfeer in de bar niet helemaal mijn ding was door de aanwezigheid van animatiedames. Gelukkig is het 's avonds op het strand wel heel gezellig!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Wat een geweldige ervaring was het in dit fantastische hotel! De gastvrijheid van het personeel was ongeëvenaard, het culinaire aanbod was om van te watertanden en het adembenemende uitzicht maakte het plaatje compleet. Een verblijf in Marhaba is een absolute must en een plek waar ik graag terugkom. De herinnering aan de heerlijke verse vis en de prachtige route naar de watervallen van Imouzzar Agadir zal ik voor altijd koesteren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10

Wat een fantastische ervaring hadden we in dit hotel gedurende 3 weken! Het is waar dat sommige renovaties nodig zijn, maar dat mag de pret niet drukken. Voor een 3-sterrenhotel was het meer dan prima. Kleine ongemakken zoals afbladderende verf of een traag doorlopende wastafel moet je maar voor lief nemen. Geuren uit de riolering zijn in dit soort bestemmingen niet ongebruikelijk. Maar verder niets dan lof - het personeel was vriendelijk en behulpzaam, en de locatie met uitzicht op het zwembad en de zee was geweldig. Het hotel is op een heuvel gebouwd, dus vanaf het balkon hadden we van 's ochtends 7.40 tot zonsondergang om 17.45 een prachtig zicht op de zon die in de zee zakte. In het restaurant genoten we van dezelfde adembenemende uitzichten. Het ontbijt was uitgebreid en lekker, met genoeg keuzes. Soms was het wat behelpen met het maken van koffie, maar dat zijn slechts kleine details waar je je niet druk om moet maken tijdens je vakantie. Gewoon ontspannen en genieten op z'n Marokkaans. Wij willen zeker nog eens terugkomen en raden dit hotel aan iedereen aan. Wij verbleven daar in december/januari 2008/2009, waarvan 20 van de 22 dagen volop zon en temperaturen tussen de 20 en 22 graden waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8

Elk jaar lijken de kamers hetzelfde te zijn. Gedurende de drie weken dat ik er vorig jaar verbleef, werd mijn dekbed geen enkele keer vervangen. Het enige wat ze deden was handdoeken en vloeren schoonmaken. Bovendien was de avond onaangenaam doordat het personeel onrustig was. Vooral 's avonds was het het ergst, de medewerkers waren elke avond zo dronken dat ze het nodig vonden om me lastig te vallen zodra ik binnenkwam!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is een oase van rust en gastvrijheid! Het personeel is uiterst vriendelijk en zorgt voor een onvergetelijk verblijf. Ik raad het zeker aan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Het hotel Zahra lijkt rechtstreeks uit de jaren 70 te komen en lijkt sindsdien niet meer te zijn geüpdatet. Het personeel is vriendelijk, maar het eten laat te wensen over qua smaak en variatie. Het zwembad ziet er in principe mooi uit, maar de hygiëne laat te wensen over doordat het water niet regelmatig werd schoongemaakt. 's Avonds is er weinig te doen, waardoor het lijkt alsof het hotel beter zijn deuren kan sluiten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel verdient absoluut geen 4 sterren! Het avondeten was smakeloos en flauw, bijna niet te eten. De kamers zijn gedateerd en ouderwets, maar het zwembad daarentegen was wel aangenaam. Let op als je 's avonds in de hotelbar wilt ontspannen, want je wordt mogelijk benaderd om iets extra's te kopen. Volgens de reisleidster is dit een deel van hun cultuur, wat best vreemd is gezien dit niet gebeurt in andere hotels.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl