ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Rila

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Wie niet te hoge verwachtingen heeft, zal niet teleurgesteld worden door dit tweesterrenhotel. Het enige positieve is dat je 's nachts een dak boven je hoofd hebt en een bed om in te slapen. Maar voor deze prijs zou je toch beter moeten kunnen vinden. Ik raad deze plek niet aan. Gelukkig was de netheid niet echt een probleem, ze hebben hun best gedaan, maar een renovatie zou echt helpen. Zelfs mijn studentenflat werd beter onderhouden dan deze plek. Matrassen die minstens 20 jaar oud zijn, de veren steken er bijna uit, de tegels in de badkamer bladderen af, de wastafel is gebarsten. En hoewel gasten hun eigen handdoeken meenemen, is het ongepast om versleten handdoeken neer te leggen. Het personeel lijkt geen besef te hebben van het begrip 'gasten'. Toen ze ons zagen, ontweken ze ons bijna en verstopten ze zich achter de muur, zodat ze ons niet hoefden te zien.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik vind het lastig om onder woorden te brengen. De locatie is heerlijk rustig en het personeel is ontzettend vriendelijk. We hadden een kamer geboekt voor 4 personen voor een verblijf van 5 dagen. Tijdens ons verblijf kwam er niemand onze kamer binnen, behalve om het afval uit de badkamer te halen. Ook werden de handdoeken niet vervangen. De dekbedden op de bedden waren eigenlijk te kort; ze kwamen net tot aan mijn voeten, maar mijn zoon van 180 cm kon er helemaal niet onder liggen. We moesten specifiek om langere dekbedden vragen, hoewel ze allemaal dezelfde maat leken te hebben. Gelukkig kregen we uiteindelijk een groter dekbed zodat we zijn voeten konden bedekken. Er valt nog wel ruimte voor verbetering wat betreft roomservice. Het personeel was overigens erg goed, en hoewel ik geen klachten heb, merkte ik wel op dat ze altijd zeer attent waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel laat veel te wensen over. Vanaf buiten is het al duidelijk te zien dat er onderhoud nodig is, met verkleurde plekken aan de gevel. Binnen is de staat nog veel schrijnender. Er is zelfs een risico om struikelend gips op de trap tegen te komen. Maar het dieptepunt bevindt zich in de kamers zelf. De bedden maken constant geluid en de vloer kraakt alsof er aardplaten verschuiven. Sommige kamers hebben een aparte badkamer, maar ook daar zijn gele vlekken op de muren te vinden. Door het gebrek aan airconditioning is het er bloedheet. En alsof dat niet genoeg is, krioelt het van de mieren die vrij spel hebben via openstaande ramen. De enige positieve punten zijn misschien de schone bestek en handdoeken, en de aanwezigheid van wifi. Dit hotel verdient absoluut geen twee sterren, eerder één. Ik durf te beweren dat dit het meest teleurstellende hotel is waar ik ooit heb verbleven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel verdient echt zijn twee sterren, dus wees voorbereid op een bescheiden ervaring. Bij het boeken moet je er rekening mee houden dat de kamers geen airconditioning, haardroger, televisie, koelkast of minibar hebben. Het lijkt alsof de tijd is blijven stilstaan ​​in het midden van de jaren 80, met dunne dennenhouten bedden die kraken. De verlichting is zwak en nauwelijks zichtbaar. We wilden het alleen gebruiken voor een overnachting, maar zelfs daarvoor zijn de kamers aan de straatkant niet ideaal, omdat er rook en lawaai binnendringen vanuit het restaurant onder het hotel en het hotel zelf. Er is een lift en parkeergelegenheid op de binnenplaats, maar het parkeren is niet inbegrepen en kost 500 forint per dag. De beddengoed is versleten en de handdoeken zijn vies en bevlekt. Ik raad het aan voor wie niet op de grond wil slapen in een slaapzak, maar het is een beetje duur voor wat je krijgt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

1. Elk klein beweging op het bed resulteerde in luide, irritante piepgeluiden. 2. De verwarming in de badkamer zat helemaal onder de roest. 3. De omgeving was niet al te best, met veel daklozen in de buurt. 4. Alsof de muren van papier waren. Elk geluid was hoorbaar - van de buurman die in bed draaide, tot het geluid van iets dat in het stopcontact gestoken werd, en natuurlijk tot het geluid van een nachtelijk feestje. Alleen het bonzen op de tafel hielp om de rust terug te brengen. Niet aan te raden als je na een lange reis behoefte hebt aan stilte en rust. 5. Het was extreem warm in de kamer, bijna verstikkend. 6. Het enige pluspunt was de afgesloten parkeerplaats, maar voor vertrek ontdekte ik een half opgegeten diner op mijn auto. 7. Ik zou dit ten zeerste afraden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid1

Bij aankomst bij het hotel werden we vriendelijk begroet door een medewerker die goed Engels sprak. Het gebouw oogde niet slecht van buiten, maar de kamers lieten te wensen over: klein, karig ingericht en zonder bureau. Helaas waren de badkamers vies met schimmel, vochtplekken en een slecht onderhouden radiator. We hebben twee keer in het hotel gedineerd en het eten was voldoende en smakelijk. Het ontbijt was daarentegen teleurstellend. Ondanks het ontbreken van een mooi uitzicht, was de locatie handig dicht bij de tramhalte, waardoor we overal gemakkelijk konden komen. We hebben een 72-uurs OV-pas gekocht, wat erg handig bleek te zijn. Wel konden we bij de receptie diverse activiteiten boeken.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl