ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Botel Lisa

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Gewoonlijk kiezen mijn gezin en ik ervoor om hier te verblijven wanneer we onderweg zijn. Mijn partner heeft dit juweeltje ontdekt en we zijn er erg blij mee. De eigenaar is altijd vriendelijk en helpt graag bij het maken van reserveringen. Het adembenemende uitzicht is echt uniek. Tijdens ons laatste verblijf zagen we een grote groep prachtige zwanen rondzwemmen op het water. Het was een magisch gezicht toen een aantal van deze majestueuze vogels naar een van de gasten zwommen om gevoerd te worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na een uitputtende busrit van 24 uur kwamen we eindelijk aan in het hotel, hopend op een warme douche om de reis van ons af te spoelen. Helaas bleek het hotel geen warm water te hebben, ondanks hun beloftes van compensatie. Na maanden van stilte en negeren van onze klachten, vertrokken we de volgende dag onverzorgd en ontevreden. De houding van het hotel, dat openlijk toegaf aan het gebrek aan warm water maar vervolgens de kwestie negeerde, liet een bittere nasmaak achter. Hoewel ik het niet zou aanbevelen, wacht ik nog steeds op die beloofde compensatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

We verbleven een nacht met een groep in het hotel "Hotel Botel Liza" op het adres: Parti Setany 1 in Boedapest van 15.09.18 tot 16.09.18. Reserveringsnummer: 2018/36499. De accommodatie was van slechte kwaliteit: 1) Er was geen warm water in de douche. Het hotel kon het probleem niet oplossen. Ik voeg een foto toe ter bevestiging, met de handtekening van de receptionist en het stempel van het hotel. 2) In sommige kamers zijn er beestjes die 's nachts pijnlijk bijten. Bijgevoegd foto van de beestjes. Als gevolg daarvan was het onmogelijk om normaal te douchen en werden sommigen van onze groep 's ochtends gebeten. Ik wil ook een belangrijk feit toevoegen: de houding van het management naar gasten toe is zeer vreemd. We hebben documentair bewijs van deze ongemakken, en we hebben contact opgenomen met het management en verzoeken gestuurd. Maar het management weigert de kosten van het verblijf in dergelijke omstandigheden te vergoeden. Ze negeren gewoon onze pogingen om het probleem op te lossen. Ik kan dit hotel niet aanbevelen. Zoek iets anders, maar vermijd extra problemen en wees voorbereid op een gebrek aan communicatie vanuit het management.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het hotel heeft potentie om een pareltje te worden, mits het opgeknapt wordt. De netheid was redelijk acceptabel. Helaas vond er geen dagelijkse schoonmaak van de kamers plaats tijdens ons verblijf en moesten we zelfs toiletpapier bij de receptie halen. Voor een paar dagen is de prijs nog redelijk, maar voor een langer verblijf waarschijnlijk niet ideaal. Het is aan te raden oordopjes mee te nemen, gezien de dunne muren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Prima spot voor een nachtje weg, zeker waar voor je geld.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl