ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Lover

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Na een lange tijd van nieuwsgierigheid en anticipatie, besloten we eindelijk om een verblijf te boeken bij dit hotel. Helaas, het voldeed niet helemaal aan onze verwachtingen en zal hoogstwaarschijnlijk onze enige ervaring blijven. De kamer miste een verfrissende airconditioning en moest het doen met een onvoldoende ventilator die niet op kon tegen de felle middagzon. Zelfs 's nachts bleef het benauwd. Het balkon bood uitzicht op een boerderij en was 's nachts gevuld met zoemende geluiden. Op het balkon stonden slechts twee stoelen, zonder tafel. De tv had een beperkt aanbod aan kanalen met voornamelijk Hongaarse en Duitse zenders. Helaas bleek dit alles wat het was. Het ontbijt liet ook te wensen over, met lauwe roereieren en worstjes. Op de eerste dag waren er zelfs geen theelepels beschikbaar, dus hebben we de thee maar geroerd met een soeplepel. Tafels werden niet opgeruimd na de vorige gasten en soms moesten we zelf het servies en servetten regelen. Tijdens het diner was het eten niet warm en de vuile borden stapelden zich op. Gelukkig was er op sommige avonden een ober beschikbaar om drankjes te bestellen, hoewel dit pas aan het einde van het diner gebeurde. Na het ontbijt was er geen barman beschikbaar om koffie te bestellen. Het enige lichtpuntje van ons verblijf was meneer István Sarang, de gids die ons op zaterdag rondleidde in Sopron. Hij was absoluut fantastisch en hiervoor zijn we dankbaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Deze plek is echt geen aanrader! Als ik een 0 kon geven, had ik dat zeker gedaan. De medewerker was ongelooflijk onbeleefd en neerbuigend, een ervaring die ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Tijdens het eten wilden we wat cocktails bestellen, maar dit was al een gedoe omdat de medewerker eigenlijk aan het werk was. Toen hij ons vertelde dat we na de derde ronde onze glazen moesten afwassen als we meer wilden drinken omdat er geen schone glazen meer waren, was voor ons de maat vol. Tijdens het diner moesten we ook telkens 10-15 minuten wachten voordat we konden bestellen. Toen we dit vriendelijk aangaven, kregen we een luid antwoord dat er te weinig personeel was voor de 25 gasten die ze hadden. Het leek alsof ze totaal niet voorbereid waren op drukte

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Als trouwe gasten van dit hotel waren we altijd erg tevreden over ons verblijf. Normaal gesproken boekten we voor 3 nachten, maar deze keer wilden we er 5 om extra van alle faciliteiten te kunnen genieten. Helaas waren we teleurgesteld, want we merkten al snel dat de kwaliteit van de service aanzienlijk was afgenomen. Gedurende ons verblijf van 5 dagen werd onze kamer niet schoongemaakt en werd de vuilnisbak niet geleegd, ondanks dat we geen enkele kamermeisjes of -heren zagen. Het wachten op bediening bij het buffet was eindeloos en ook bij het diner liep de service niet vlot. Het eten in het restaurant was oké, maar het ontbijt was erg eentonig. Bovendien was het verkrijgen van een drankje een hele opgave, aangezien er geen "gewoon" water beschikbaar was en je geen eigen water mocht meenemen. De receptionist kon ons bij het uitchecken niet het correcte bedrag in rekening brengen en beloofde dat dit 's ochtends zou worden opgelost, wat niet gebeurde. Het personeel wist ook niets van de korting die we hadden gekregen bij eerdere bezoeken, waardoor we uiteindelijk meer moesten betalen. Ondanks de mooie omgeving en goede locatie van het hotel was ons verblijf deze keer teleurstellend en liet de service te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

In één kamer ontbrak het aan de benodigdheden zoals handzeep en douchegel, terwijl in de andere kamer de aansluiting van stekkers nog moest worden gedaan. De bediening in het restaurant liet veel te wensen over: er was een tekort aan servies en borden, waardoor we telkens moesten wachten tot deze werden vervangen. Daarnaast kregen we eens rauw vlees geserveerd omdat de oven was vergeten aan te zetten. Het personeel vergat het bestek te vernieuwen en pas op het einde van de maaltijd werd ons drankje gevraagd, omdat er volgens hen weinig klanten waren. Voor zo'n service zou ik geen fooi willen geven! Bij het uitchecken weigerde het personeel hulp en beweerde dat we het makkelijk zelf konden. De informatie op de kamerkaart kwam ook niet overeen met de werkelijkheid, aangezien restaurant Borostyán overdag dicht was. Erg komisch was het voorval met de Duitse gast waarbij ze per ongeluk 5000 euro in rekening wilden brengen in plaats van 5000 forint (gelukkig stond er niet zoveel op de kaart). Ik heb deze ervaring als "uniek" gemarkeerd, omdat we zoiets nog nooit hebben meegemaakt. Helaas ontbrak het gedurende ons hele verblijf aan een manager die ervoor zorgde dat de service van het hotel van waarde was en niet slechts een verplichting. Ik heb twee sterren gegeven (in plaats van één) alleen vanwege de vriendelijke en behulpzame receptioniste bij aankomst. De FamilyPark-tickets waren een leuke toevoeging, maar verder kan ik er weinig over zeggen. Over het algemeen vond ik de accommodatie niet het geld waard in verhouding tot de geboden kwaliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Tijdens onze tussenstop op weg naar het Balatonmeer verbleven we in dit hotel. Het personeel was ontzettend vriendelijk en we genoten van zowel het diner als het ontbijt in buffetvorm. De kamer was comfortabel met een heerlijk ligbad. Hoewel er geen airconditioning was, was er gelukkig wel een ventilator en konden we het raam goed openen, wat de kamer aangenaam maakte. Wel merkten we op dat het hotel een wat gedateerde uitstraling had.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

De routebeschrijving naar het hotel liet te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Bij het Lövér bio sport hotel geniet je niet alleen van heerlijk eten, maar ook van een verzorgde en schone kamer. Het personeel staat altijd voor je klaar en de bediening is vriendelijk. Daarnaast zijn er voldoende faciliteiten en is het de perfecte plek om tot rust te komen. Het toevoegen van calorieën op het menu maakt de ervaring helemaal compleet.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl