ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Tokyu Inn

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Als vaste gast van Toyoko Inn met ongeveer 60 nachten per jaar, heb ik al op verschillende locaties van deze hotelketen verbleven, van het noordelijke Sapporo tot het zuidelijke Okinawa. Deze keer verbleef ik echter voor het eerst 6 dagen in een Toyoko Inn waar de internetverbinding op de kamer echt tegenviel. Het leek wel alsof ik terug in de tijd ging naar een ADSL-verbinding van 20 jaar geleden. Naast dit minpuntje voldeed deze Toyoko Inn aan de typische kenmerken van de hotelketen. De lobby was klein, het warme water in de douche was onvoorspelbaar en kon ineens heel heet worden, en de locatie van het hotel was nogal onhandig. De prijzen van Toyoko Inn zijn tegenwoordig ook niet meer zo voordelig en het ecoplan lijkt ook achteruit te zijn gegaan. Daarom denk ik dat het misschien tijd is om een ander hotel te overwegen voor mijn volgende verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is ideaal gelegen voor zowel zakenreizigers als toeristen, op slechts een steenworp afstand van het station van Hiroshima. De handige locatie, op slechts 3 minuten lopen van de zuidelijke uitgang, maakt het gemakkelijk om snel op je bestemming te komen. Bovendien zijn er diverse voorzieningen in de buurt, zoals een drogisterij, waardoor je verblijf nog comfortabeler wordt gemaakt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De medewerkster in het ontbijtcafé is ontzettend vriendelijk. Door beperkingen in hoogte was het niet mogelijk om de Hiace op een parkeerdek met meerdere verdiepingen te parkeren. De ligging is top, lekker dicht bij het centrum.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Toyoko Inn straalt een gevoel van betrouwbaarheid uit, alles lijkt goed op orde te zijn. Het ontbijt biedt lokale specialiteiten die zeker gewaardeerd worden. Helaas laten de kamervoorzieningen te wensen over, aangezien de oude faciliteiten wat problemen met zich meebrengen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik voel echt mee met de receptioniste, ze lijkt moeite te hebben met communiceren en het lijkt alsof ze niet goed kan improviseren. Het inchecken bij de automaten verliep ook niet soepel... Gelukkig maakte de behulpzame man op de parkeerplaats in de ochtend veel goed door ons duidelijke aanwijzingen te geven.



© 2007-2025 ReisChecker.nl