ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Grand Eden

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik verbleef voor de derde keer in de prachtige Splendide, deze keer in juni. Het hotel was merkbaar drukker dan voorheen, wat resulteerde in wat vertragingen bij de service in de restaurants en in de kamer. Ik wil vooral Giuseppe en Riccardo bij de receptie complimenteren vanwege hun professionaliteit en vriendelijkheid. Ook Giorgio della Piazzetta en Alfredo van het restaurant verdienen een speciale vermelding voor hun uitstekende service en vriendelijkheid. De afwezigheid van Alfredo op vrije dagen werd gemist omdat de service dan niet zo soepel verliep als normaal. Desondanks blijft een verblijf in het Splendide altijd een genot en kijken we ernaar uit om aan het einde van de zomer terug te keren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Arturo is een echte Italiaanse charmeur van een ober, met oog voor stijl en klasse. Hij gaf ons altijd persoonlijke aandacht en verdient zeker meer waardering voor zijn service. Ik hoop dat de leiding van het restaurant dit ook inziet. Ga zo door, Arturo! Wat betreft het hotel zelf: we vroegen om twee fietsen, maar helaas hadden ze er maar één beschikbaar, drie dagen achter elkaar. Een beetje teleurstellend dat dit niet op de tweede dag al opgelost kon worden. Gelukkig maakte het heerlijke ontbijtbuffet en het prachtige interieur van het hotel veel goed.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een prachtige ervaring wacht op je in dit goed onderhouden hotel met een betoverend uitzicht op het Meer van Lugano. Hier kun je helemaal tot rust komen en genieten van de luxe spa met zwembad, hydromassage, sauna's en een Turks stoombad. Ontspan in de rustgevende ruimtes en geniet van een heerlijke massage. Het personeel, waaronder Simone, Raluca en Lisa, is uiterst vriendelijk en behulpzaam, waardoor je je direct welkom voelt. Een aanrader voor iedereen die volledig wil ontspannen en tot rust wil komen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Mijn verblijf in het 5-sterrenhotel was verre van bevredigend en voldeed niet aan de verwachtingen die hoorden bij een accommodatie van dat kaliber. Hoewel het personeel vriendelijk was, merkten we al snel verschillende problemen op. De kamer was klein en ingericht met verouderd meubilair. Het uitzicht op de loungebar belemmerde de privacy en maakte het lastig om frisse lucht binnen te laten of het weer buiten te zien. Er deden zich hygiënische issues voor, zoals vuile lakens en handdoeken. Maar het ernstigste probleem had betrekking op voedselallergieën. Ondanks herhaalde communicatie over de ernstige notenallergie van mijn dochter, kregen we koekjes die niet veilig voor haar waren. Deze nalatigheid kan ernstige gevolgen hebben en is totaal onacceptabel. Het hotel beloofde speciale gerechten voor haar te bereiden, maar later bleek dit niet mogelijk vanwege mogelijke besmetting met noten. Dit gebrek aan professionaliteit en onwil om met dergelijke situaties om te gaan was zorgwekkend. Gelukkig vonden we elders geschikte voedingsmiddelen om haar allergie te beheren, maar het feit dat het hotel niet kon zorgen voor haar voedselveiligheid was teleurstellend. Ik zou deze accommodatie niet aanbevelen, vooral niet aan gasten met specifieke gezondheidsbehoeften.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ons verblijf in het hotel was echt een belevenis! Het personeel was fantastisch. Michele en Riccardo bij de receptie waren ongelooflijk behulpzaam en professioneel. Carolina en Arturo in de bar zorgden ervoor dat alles perfect verliep tijdens ons verblijf. We werden elke ochtend begroet door de vriendelijke en attente Alfredo tijdens het ontbijt. Ook Rafaela, onze kamermeid, was ontzettend vriendelijk en geweldig in haar werk. Het uitchecken verliep moeiteloos dankzij Lelia. We zijn jullie enorm dankbaar voor deze geweldige ervaring!



© 2007-2025 ReisChecker.nl