ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Vime Sidi Mansour

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid4

In mei 2010 verbleven we twee weken in dit hotel en het was een genot. We hebben enkele aardige Nederlanders ontmoet. Over het algemeen was het hotel schoon, de kamers waren mooi en er was wifi in de lobby en de bar. Het eten was naar mijn mening prima en het personeel was over het algemeen vriendelijk. Er was wel altijd luide muziek bij het zwembad, maar dan kon je gewoon naar het strand gaan met de koets. In april en begin mei is er een Joods feest en dan verblijven er vaak grote groepen (welgestelde) Parijse Joden in het hotel. Het is het beste om die periode te vermijden, aangezien ze zich niet prettig gedragen tegenover andere gasten en het personeel, om het zacht uit te drukken. Iedereen was opgelucht toen ze vertrokken. Dit jaar gaan we weer terug, maar pas vanaf 20 mei. Wat betreft prijs-kwaliteit zit je goed in dit hotel. Ik heb ook geen Russen gezien, maar zoals je hebt gelezen, krijg je dan wel iets anders in de plaats. Om duidelijk te zijn, wij zijn Belgen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Onze week was fantastisch! Het was heerlijk warm en het zwembad was prachtig. Overdag was er genoeg entertainment en 's avonds genoten we van verschillende shows in het theater. Buiten het hotel was er ook genoeg te beleven, vraag het animatieteam gerust om tips. Het was alleen jammer dat de buitenbar vroeg sloot. Het eten was prima voor een week. De kamers waren comfortabel, hoewel niet helemaal brandschoon hadden we wel elke dag schone handdoeken. Taxi's waren betaalbaar en snel in Midoun! Een bezoek aan de markt is zeker een aanrader, ook voor vrouwelijke reizigers toegankelijk. Kortom, we hebben een geweldige vakantieweek gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging3
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid5

De organisatie van dit hotel laat flink te wensen over. Na slechts twee dagen had bijna de helft van de gasten last van maagklachten. Er zijn geen winkeltjes in de buurt en het is bijna onmogelijk om een simpele fles water te vinden voor op je kamer. Bovendien is het niet toegestaan om elders gekocht water mee te nemen naar het hotel. De bars zijn op vreemde tijden gesloten en zelfs de drankjes van het all-inclusive arrangement worden vanaf 19:00 uur niet meer geserveerd. Dit verblijf behoort zeker tot een van de slechtste ervaringen die ik heb gehad tijdens mijn reizen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is echt een pareltje. Het personeel is ontzettend behulpzaam en vriendelijk. Elke dag werden de bedden netjes opgemaakt en lagen er schone handdoeken klaar. Het restaurant bood dagelijks een gevarieerd menu aan met verschillende gerechten en thema's, waaronder showcooking en lokale specialiteiten. De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend, en de klagers zijn waarschijnlijk gewend aan luxere accommodaties. Ik zou dit hotel zeker aanraden aan anderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Onlangs ben ik teruggekomen van een weekje in Hotel Sidi Mansour. Ik had wat twijfels om te gaan vanwege alle negatieve beoordelingen, maar gelukkig bleek het tegendeel waar te zijn. Het hotel was schoon, de kamers ruim genoeg, het eten lekker en gevarieerd, het personeel vriendelijk en de animatie deed hun best met de beschikbare middelen. De prijs-kwaliteitverhouding van dit hotel is zeker een pluspunt. Ik begrijp niet wat mensen met zoveel kritiek eigenlijk verwachten, vooral als je bedenkt dat je slechts €402,- voor een week all-inclusive betaalt. Ik zou zeker weer terugkeren naar Sidi Mansour.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service7

Het gebied rondom het hotel is vrij rustig, en de entertainmentopties zijn niet erg indrukwekkend. De informatie bij de receptie liet wat te wensen over, maar het personeel in de bar en van de technische dienst waren wel vriendelijk. Het menu bood weinig variatie en er waren ook opdringerige verkopers die je iets wilden aansmeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Hotel Sidi Mansour op het prachtige eiland Djerba is absoluut een aanrader voor wie op zoek is naar een plek waar prijs en kwaliteit perfect in balans zijn. Wat dit hotel echt bijzonder maakt, is de buitengewoon gastvrije bediening, heerlijk eten en een fantastisch animatieteam dat zorgt voor veel vermaak.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging1
  • Service1

Er lijkt daar niets te verbeteren. Elke dag hetzelfde eten: rundvlees, kip, rijst, hele vis met kop en staart. Elke dag een ander thema, maar toch steeds hetzelfde liedje. De handdoeken zijn versleten en vol gaten, dat is nog tot daar aan toe. Maar dat er nog mascara van de vorige gast op zit, met ondefinieerbare vlekken erop, dat gaat te ver! Ik kan enkel hopen dat ze tenminste zijn uitgespoeld! Sigarettenpeuken tussen de ligstoelen bij het zwembad, nooit opgeruimd. De wisselkoers is niet altijd correct! Vóór 9 uur kunnen ze geen wisselgeld geven en rekenen ze een hoge koers tot op de eurocent nauwkeurig. Zo ben ik ongeveer 4,50 dinar tekort gekomen! Toen ik aan de bar vroeg om mijn aperitief in een plastic beker te serveren, durfde ik niet meer uit die glazen met lippenstift te drinken. De locatie: naast een drukke vierbaansweg, zonder voetpad, winkeltjes of restaurants. Een tuin van 4 hectare? Een verwaarloosde kinderspeeltuin met kapotte speeltoestellen, overgroeide minigolfbaan, en een hoop kapotte tuinmeubels en keukenafval.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Jolanda en Maarten verbleven hier acht dagen en we zijn aangenaam verrast door de kwaliteit van dit hotel. Waar anderen klagen over het eten, hebben wij hier geen problemen mee gehad. Het personeel was ontzettend behulpzaam en onze kamers werden elke dag keurig schoongemaakt met schone handdoeken. Het enige minpuntje was dat de bar bij het zwembad te vroeg sluit. Het zou ideaal zijn als deze de hele dag open zou zijn, vooral met de warme temperaturen tijdens het hoogseizoen in Djerba, wanneer gasten graag buiten willen blijven. Helaas is de bar boven te warm en het terras heeft slechts 20 zitplaatsen, wat jammer is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid5

We hebben een scherpe deal weten te scoren voor een verblijf in Royal First Sidi Mansour vanaf de luchthaven Düsseldorf en hebben 11 fantastische dagen doorgebracht in Djerba. Het hotel bood een hartelijke ontvangst, vriendelijk personeel en een ruime en frisse kamer die elke dag keurig werd schoongemaakt. De all-inclusive formule was erg divers en voldeed zelfs aan de eisen van een kritische eter zoals ikzelf. De bediening aan de bar was wat traag, maar stoorde ons niet echt, al kan het in drukkere periodes wel vervelend zijn voor de dorstige gasten. Het zwembad was prachtig en goed onderhouden, en het entertainmentteam deed hun uiterste best om ons te vermaken. Het fijne zandstrand was maar een paar minuten lopen verwijderd en bij de beach bar waren de frisdranken gratis, terwijl andere drankjes daar wel betaald moesten worden. Kortom, we hebben een geweldige vakantie gehad en zullen zeker nog eens terugkomen.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl