ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Radisson Sas At Disney

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is een oase van comfort en netheid. Het team van medewerkers is uitzonderlijk hartelijk en staat altijd klaar om te helpen. De accommodatie biedt ruime kamers met heerlijk comfortabele bedden. Het ontbijtbuffet is rijkelijk gevuld met verse en smakelijke lekkernijen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is perfect gelegen als uitvalsbasis voor een bezoek aan Disneyland of het RER-station. Slechts een korte rit van 10 minuten met de shuttlebus die regelmatig rijdt. Ons verblijf was fantastisch!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel is middelmatig en heeft ruimte voor verbetering als het gaat om de kwaliteit van de kamers in verhouding tot de prijs. Toch is het zeker geen slechte keuze voor een verblijf. Helaas schieten ze tekort als het aankomt op het organiseren van grootschalige evenementen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn ervaring in dit hotel liet veel te wensen over. Bij aankomst was het meteen duidelijk dat de kamer niet goed was schoongemaakt. De vloer was bedekt met stof, de meubels waren verwaarloosd en de badkamer was ronduit vies. Het beddengoed rook niet fris, wat mijn verblijf oncomfortabel maakte. Ik besloot niet te klagen, want het was overduidelijk dat de schoonmaaknormen hier niet werden nageleefd. Gelukkig heb ik besloten om morgen naar een ander hotel enkele kilometers verderop te verhuizen. Voor de prijs die ik betaalde, had ik op zijn minst een schone kamer verwacht. Helaas voldeed dit hotel niet aan die verwachting. Ik zou dit hotel niet aanbevelen en adviseer andere reizigers om elders in Parijs te zoeken naar een betere accommodatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling! Toen we belden om te reserveren, hebben we duidelijk aangegeven dat we een kamer met twee aparte bedden en uitzicht wilden, maar bij aankomst bleek dit allesbehalve zoals beloofd. Na een lange rit van 7 uur arriveerden we om 23.00 uur, moe en klaar om te ontspannen, maar kregen te maken met een kamer die niet voldeed aan onze verwachtingen. Het duurde meer dan een uur voordat we naar binnen konden, omdat er slechts twee medewerkers aanwezig waren en de sleutelkaart niet werkte. Uiteindelijk betraden we pas om 01.30 uur onze kamer, waar een lege koelkast op ons stond te wachten, geen informatie over de faciliteiten te vinden was en roomservice niet beschikbaar was. We kregen zelfs geen fles water aangeboden! Voor een hotel met vier sterren was dit zeker geen luxe ervaring. Het was een prijzige teleurstelling om twee nachten door te brengen in dit afgelegen en onvriendelijke etablissement, waar we zelfs op de bank moesten slapen. Het is absoluut aan te raden om een ander hotel te kiezen dat wel klantgericht is en beter aansluit bij je wensen.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl