Reischecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Doris Aytur

Beoordelingen

Reisperiode: april 2017

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

ZEER GOED zeer goed vooral nu nog beter perfect alles oke hoor niks aan de hand daar mooi hotel mooie stranden enz enz alles goed vriendelijke mensen ook hoor zeker zeker. Strand water ook mooi helder en ook natuurlijk het schone zwembad

Geboekt bij

Corendon


Reisperiode: februari 2017

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Erg naar ons zin gehad!! Iedereen aan te raden....... Ook nog eens mooi weer. Wat wil je nog meer!!!



Reisperiode: september 2016

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Nooit naar het hotel Doris Aytur gaan ! Eten vreselijk! Personeel chagrijnig! Vreselijk personeel in de schoonmaak van de restaurant, de situatie die ons overkwam was als volgt; laatste avond van ons verblijf, heeft me vrouw mij voor de grap het zwembad ingeduwd, als gevolg dat ik nat het zwembad uitkwam. Hierop kregen we een agressieve reactie van de schoonmaak ploeg dat we de omgeving rond het zwembad nat maken (belachelijk), en werden we in het turks uitgescholden, (helaas begrijp ik enkele scheldwoorden in het turks) buiten dat werd mijn zwangere vrouw bij de arm hard vastgepakt en geduwd. ik kwam tussen mijn vrouw en de schoonmaker en werd door andere schoonmaker geduwd richting het restaurant, ik verzette mij verbaal dat ik het niet accepteer dat iemand mij duwdt en aan me vrouw zit, toen werd ik aangevallen door derde schoonmaker hij smeet me op de tafel, er brak een glas op het tafel en kwam in me rug. Toen begon het leuk te woorden. Ik accepteerde niet dat ik werd aangevallen en begon te verdedigen, een voor een werden de schoonmakers door enkele rake klappen neergehaald tot dat er een kok bij kwam en ons fatsoenlijk uit elkaar haalden. Respect voor de kok, hij was de enige die wou de situatie oplossen op een fatsoenlijke manier. Tijdens het conflict werd mijn iphone 6s kapot gemaakt, fitness tracker gestolen en shirt gescheurd, ik tel niet eens mee enkele wonden die ik heb opgelopen door kapot glas. De dag erna toen de manager op het hotel was, hing ik met mijn vrouw verhaal doen bij de manager om tot een oplossing te komen en de schade die we hebben geleden te verhalen. Ons werd gezegd dat we het zelf schuld zijn en dat er klanten van het hotel tegen ons getuigen zijn. We hebben getuigen opgezocht iedereen bevestigde ons verhaal, maar dat had geen baat. Ons vakantie was verpest. Slechte prijs/kwaliteit verhouding. Voor het zelfde geld heb je een veel betere hotel met betere service. Het is voor het eerst dat ik zoiets mee maak. In het begin van ons vakantie hebben we een scooter gehuurd, zijn we de bergen ingetrokken, kastelen bezocht. Enigste wat goed is aan het hotel is ligging, precies tegen over het strand. Het was leuk tot dat deze nare situatie is gebeurd.

Geboekt bij

Vakantie Discounter


Reisperiode: juli 2015

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging5
  • Voorzieningen2

als je well echt met ongelovelijk hard music die trouwens ook het zelefde is voor 2 weeken.. moet je daar na toe..Rust is dus niet daar te treffen. Veder is buffet goed maar alles anders moet je voor betalen.. zelf het wegen van je bagage..



Reisperiode: juni 2015

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Leuk hotel gelegen in de plaats Mahmutlar niet ver van Alanya. Er gaat een bus naar Alanya die stopt voor het hotel en is tevens niet duur. Bij aankomst in het hotel werden we vriendelijk ontvangen en de koffers naar onze kamer gebracht. Deze zag er netjes en verzorgd uit. Helaas had de airco wat kuren waardoor deze veel lawaai maakte. Dit is al snel weer opgelost. Onze kamer had 2 losse bedden en genoeg opberg mogelijkheden voor spullen en kleren. De badkamer zag er ook goed uit. Helaas was er alleen een bad aanwezig en geen losse douche. Wil je douchen dan moet je dus in het bad staan. Ook hadden we wat problemen met het niet weg willen lopen van het water. Ook dit werd voor ons opgelost. Het personeel was verder vriendelijk. Het eten was goed verzorgd. Wel waren ze erg stipt met de etenstijden. Ben je te laat dan heb je gewoon pech. Op zich ook logisch. Er was een ruime zwembad aanwezig, zee op loopafstand en 2x in de week werd er iets georganiseerd voor de gasten. Wat ook fijn was dat er 2x p week iemand van Neckerman aanwezig was om je vragen te beantwoorden. Dit was iemand die Nederlands sprak. Hier kon je ook excursies boeken waar een Nederlandse gids bij zat. Wij hebben erg genoten en vonden dat er een goede prijs/ kwaliteits verhouding was. Wil je een luxer hotel? dan betaal je uiteraard ook meer.

Geboekt bij

Prijsvrij.nl




© 2007-2024 Reischecker.nl