ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Alexandra

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ons verblijf in het hotel was een regelrechte nachtmerrie. Bij binnenkomst werden we begroet door onaangename verrassingen, zoals een ongewenste kakkerlakfamilie die zich in onze kamer had genesteld. De lakens vertoonden mysterieuze vlekken en de wasbak leek nog bezet te zijn door de herinneringen van vorige gasten. Verhalen over diefstal deden de ronde, wat onze argwaan alleen maar voedde. Toen we onze koffers hadden ingepakt en onze kleding voor de volgende dag hadden klaargelegd, verdwenen deze spullen spoorloos terwijl de deur netjes op slot zat. Het gevoel van wantrouwen was niet te negeren; kostbaarheden moesten veilig opgeborgen worden in de kluis. Het ontbijt was een ware teleurstelling; vleeswaren die in een tropische 23 graden werden gepresenteerd - een regelrechte no-go. De yoghurtjes leken nog van goede datum te zijn, maar bleken bedorven te zijn met bruine stukjes en een doordringende geur. Het personeel varieerde van super vriendelijk tot ronduit vreselijk, een onvoorspelbare mix van interacties. Kortom, dit hotel is er niet één om aan te bevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

St Jullians staat bekend als het bruisende uitgaansgebied, perfect voor wie van levendigheid houdt. Hotel Alexander heeft naar onze reisorganisatie gecommuniceerd dat ze beschikken over tweepersoons- en driepersoonskamers. Helaas blijkt dit niet te kloppen. Als je met drie personen reist, is dit geen aanrader. De derde persoon krijgt geen eigen bed maar moet op een stretcher slapen, terwijl je wel de volledige kamerprijs betaalt. Er is amper ruimte, aangezien de stretcher naast het tweepersoonsbed wordt geplaatst in een krappe kamer. Het personeel reageert niet vriendelijk op klachten en biedt weinig oplossingen. Ons verzoek om een extra matras en om problemen met de afvoer van de douche te verhelpen, werd genegeerd. Gelukkig was de kamer wel schoon. Het is teleurstellend dat de realiteit niet overeenkomt met de foto's op de website, waarop een tweepersoonsbed en een eenpersoonsbed worden getoond. Zo'n misleidende situatie verdient geen lof.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel heeft gemengde beoordelingen. Het ontbijt is smakelijk en het personeel is behulpzaam en vriendelijk. De kamers variëren sterk in kwaliteit en netheid. Helaas zijn de zwembaden klein en niet ideaal om serieuze zwemliefhebbers tevreden te stellen, gezien de beperkte uren vanwege schoonmaakwerkzaamheden. Gelegen in een levendige buurt, hebben de kamers een slechte geluidsisolatie, waardoor geluiden van buiten en zelfs van binnen het hotel duidelijk hoorbaar zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het hotel was fantastisch, met ontzettend gastvrije medewerkers die ons gelijk hielpen toen we ontdekten dat we per ongeluk een eenpersoonskamer hadden geboekt voor ons beiden



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Geen prettige ervaring. Bij aankomst werden we niet vriendelijk ontvangen en bij het uitchecken werd er zelfs geen woord gesproken, enkel de telefoon opgenomen. De lakens waren vies en de kamer, vol met ouderwets grenenhouten meubilair, was niet bepaald schoon. De gordijnen waren vies, er was een rare deur die niet open kon en een balkonnetje waar een lamp tot 12 uur 's nachts bleef branden. De kamer rook constant naar gebakken ei en elke ochtend om 9 uur werden we gestoord door de schoonmakers die klopten op de deur, terwijl er geen bordje was om aan te geven dat we niet gestoord wilden worden. De ontbijtzaal was ook gedateerd en er was geen gezellige plek om 's avonds nog wat te drinken. Gelukkig hebben we veel tijd buiten het hotel doorgebracht en het prachtige Malta ontdekt. Dit hotel staat niet op ons lijstje om nog eens te boeken.



© 2007-2025 ReisChecker.nl