ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ascot Hyde Park

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service3

Toen we naar bed wilden gaan, ontdekten we tot onze verbazing dat ons bed was bevuild met urine! De ongeïnteresseerde man gaf ons nieuwe lakens en liet ons aan ons lot over omdat er geen andere kamer beschikbaar was. De volgende dag moesten we ons beklag doen bij de manager, die suggereerde dat we het misschien zelf hadden gedaan. We kregen geen restitutie, geen excuses en zelfs geen kopje koffie aangeboden! Uiteindelijk hebben we een stretcher uit de gang gehaald en de kamer zelf heringericht. Mijn advies: vermijd dit hotel ten alle tijden!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7

Afgelopen weekend heb ik samen met twee vriendinnen een tripje naar Londen gemaakt en we hebben overnacht in dit hotel. Voordat we aankwamen had ik al wat reviews gelezen, dus ik wist een beetje wat ik kon verwachten. Bij aankomst viel meteen op dat het een compact en smal hotel is, maar dat is vrij gebruikelijk voor accommodaties in Londen. De kamer was schoon en eenvoudig ingericht. Helaas waren er wat minpuntjes, zoals loszittend behang, een fragiele kamerdeur en zelfs een gat in de badkamerdeur. De ontbijtzaal was overvol en niet geschikt voor het aantal gasten, maar het ontbijt zelf was wel prima en stevig genoeg om ons tot de middag verzadigd te houden. Het personeel bestond voornamelijk uit buitenlanders, hoewel één medewerker wel vriendelijk en behulpzaam was. Ik denk dat met een goede renovatie dit hotel veel potentie heeft. Wel moet gezegd worden dat de isolatie niet optimaal is, aangezien wij alle drie verkouden werden na slechts één nacht hier te hebben geslapen!



Reisperiode: augustus 2015

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Dit was absoluut een nachtmerrie. Het leek alsof er een heel leger mieren en kakkerlakken zich had verstopt in de kamer. Het personeel was ronduit onbeleefd en leek bij voorbaat al kritisch te zijn. Het voelde alsof je bij de minste misstap een berisping kon verwachten. Ik denk dat ik de komende tijd maar even een andere plek zal moeten vinden om te verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3

Hoewel de foto's er veelbelovend uitzagen, was mijn ervaring bij aankomst allesbehalve prettig. De kamer leek een doolhof van problemen te zijn: een vloer met een gat erin, een verstopte badkamer die het water niet weg liet lopen en een tv afstandsbediening waarvoor ik zelfs een borg moest betalen. De kamer, bedoeld voor vier personen, voelde eigenlijk aan als een krappe ruimte met slechts genoeg ruimte voor twee eenpersoonsbedden. Daarnaast ontbraken basisfaciliteiten zoals voldoende stopcontacten en kastruimte. Om het plaatje compleet te maken, was er geen ontbijt beschikbaar en was de ontbijtruimte op zijn zachtst gezegd beperkt met slechts 8 tafels. Teleurgesteld heb ik mijn klachten ingediend bij de reisorganisatie, die nog steeds bezig zijn met het uitzoeken van de situatie, vooral omdat deze accommodatie als een 3-sterrenverblijf werd gepromoot. Met geen mogelijkheid om te verhuizen naar een betere kamer was mijn opties beperkt. Al met al was de service verschrikkelijk en laat ik mijn verblijf hier niet snel vergeten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

Hoewel de locatie van het hotel voordelig is, laat de houding van de receptiemedewerker te wensen over. Er is sprake van een gebrek aan betrokkenheid, behulpzaamheid en communicatie. Het ontbijt laat ook te wensen over, net als de ontbijtzaal. Al met al kan ik het niet aanbevelen.





© 2007-2024 ReisChecker.nl