ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ascot Hyde Park

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

Hoewel de locatie van het hotel voordelig is, laat de houding van de receptiemedewerker te wensen over. Er is sprake van een gebrek aan betrokkenheid, behulpzaamheid en communicatie. Het ontbijt laat ook te wensen over, net als de ontbijtzaal. Al met al kan ik het niet aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid2

Wat een teleurstellende ervaring in dit hotel! Bij aankomst werden we met tegenzin begroet door een vermoeide receptionist die duidelijk toe was aan zijn bed, ondanks dat het 24 uur per dag geopend zou moeten zijn. De gang naar onze kamer rook verschrikkelijk door de geur van een hindoestaanse keuken beneden en op de gang lagen overal waszakken, zelfs voor de branddeur. De kamer zelf was ronduit smerig, met een onaanvaardbare staat van de douche en toilet. Zelfs de kast en bureau wilden we liever niet aanraken. We hadden gehoopt op een budgetvriendelijk hotel voor een weekendje shoppen, maar dit overtrof alle verwachtingen in negatieve zin. De prijs van 94 euro per persoon voor 3 nachten was elke euro niet waard. Een ervaring om snel te vergeten!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging9
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3

Ik zal niet te lang van stof zijn: dit etablissement is compact, onverzorgd en mist een persoonlijke touch. Het personeel is niet bepaald hartelijk en de eetgelegenheid laat te wensen over. Het enige pluspunt is de nabijheid van Paddington Station, maar verder valt er weinig goeds over te zeggen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6

Teruggekeerd van een verblijf van 4 nachten in het Ascot Hyde Park Hotel. Ondanks de vele negatieve recensies op internet waren we voorbereid op het ergste. De 4-persoonskamers waren inderdaad klein, maar dat is te verwachten in een stad als Londen. Gelukkig hadden we een gerenoveerde badkamer die echt schoon was. Elke dag kregen we schone handdoeken (2 per persoon). We hebben het ontbijt niet geprobeerd, omdat de ruimte erg klein is en druk kan zijn, maar gelukkig zat Ef's slechts twee deuren verder, waar we konden genieten van lekkere cappuccino en verse croissantjes. Het personeel van het hotel was inderdaad niet erg vriendelijk, misschien weten ze dat de locatie van het hotel hen toch voldoende klanten bezorgt. Het hotel heeft een grote renovatie nodig, want alles is oud en versleten. Het uitzicht op oude matrassen en vuilniszakken was ook niet ideaal. Drie sterren is echt te veel, twee sterren met een klein plusje zou passender zijn.



Reisperiode: mei 2018

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Hoewel de prijs redelijk is, laat de service en verzorging naar mijn mening te wensen over. Dit aspect vind ik erg teleurstellend.





© 2007-2024 ReisChecker.nl