ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ascot Hyde Park

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service3

Toen we naar bed wilden gaan, ontdekten we tot onze verbazing dat ons bed was bevuild met urine! De ongeïnteresseerde man gaf ons nieuwe lakens en liet ons aan ons lot over omdat er geen andere kamer beschikbaar was. De volgende dag moesten we ons beklag doen bij de manager, die suggereerde dat we het misschien zelf hadden gedaan. We kregen geen restitutie, geen excuses en zelfs geen kopje koffie aangeboden! Uiteindelijk hebben we een stretcher uit de gang gehaald en de kamer zelf heringericht. Mijn advies: vermijd dit hotel ten alle tijden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7

Afgelopen weekend heb ik samen met twee vriendinnen een tripje naar Londen gemaakt en we hebben overnacht in dit hotel. Voordat we aankwamen had ik al wat reviews gelezen, dus ik wist een beetje wat ik kon verwachten. Bij aankomst viel meteen op dat het een compact en smal hotel is, maar dat is vrij gebruikelijk voor accommodaties in Londen. De kamer was schoon en eenvoudig ingericht. Helaas waren er wat minpuntjes, zoals loszittend behang, een fragiele kamerdeur en zelfs een gat in de badkamerdeur. De ontbijtzaal was overvol en niet geschikt voor het aantal gasten, maar het ontbijt zelf was wel prima en stevig genoeg om ons tot de middag verzadigd te houden. Het personeel bestond voornamelijk uit buitenlanders, hoewel één medewerker wel vriendelijk en behulpzaam was. Ik denk dat met een goede renovatie dit hotel veel potentie heeft. Wel moet gezegd worden dat de isolatie niet optimaal is, aangezien wij alle drie verkouden werden na slechts één nacht hier te hebben geslapen!

Melden


Reisperiode: augustus 2015

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Dit was absoluut een nachtmerrie. Het leek alsof er een heel leger mieren en kakkerlakken zich had verstopt in de kamer. Het personeel was ronduit onbeleefd en leek bij voorbaat al kritisch te zijn. Het voelde alsof je bij de minste misstap een berisping kon verwachten. Ik denk dat ik de komende tijd maar even een andere plek zal moeten vinden om te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3

Hoewel de foto's er veelbelovend uitzagen, was mijn ervaring bij aankomst allesbehalve prettig. De kamer leek een doolhof van problemen te zijn: een vloer met een gat erin, een verstopte badkamer die het water niet weg liet lopen en een tv afstandsbediening waarvoor ik zelfs een borg moest betalen. De kamer, bedoeld voor vier personen, voelde eigenlijk aan als een krappe ruimte met slechts genoeg ruimte voor twee eenpersoonsbedden. Daarnaast ontbraken basisfaciliteiten zoals voldoende stopcontacten en kastruimte. Om het plaatje compleet te maken, was er geen ontbijt beschikbaar en was de ontbijtruimte op zijn zachtst gezegd beperkt met slechts 8 tafels. Teleurgesteld heb ik mijn klachten ingediend bij de reisorganisatie, die nog steeds bezig zijn met het uitzoeken van de situatie, vooral omdat deze accommodatie als een 3-sterrenverblijf werd gepromoot. Met geen mogelijkheid om te verhuizen naar een betere kamer was mijn opties beperkt. Al met al was de service verschrikkelijk en laat ik mijn verblijf hier niet snel vergeten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

Hoewel de locatie van het hotel voordelig is, laat de houding van de receptiemedewerker te wensen over. Er is sprake van een gebrek aan betrokkenheid, behulpzaamheid en communicatie. Het ontbijt laat ook te wensen over, net als de ontbijtzaal. Al met al kan ik het niet aanbevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid2

Wat een teleurstellende ervaring in dit hotel! Bij aankomst werden we met tegenzin begroet door een vermoeide receptionist die duidelijk toe was aan zijn bed, ondanks dat het 24 uur per dag geopend zou moeten zijn. De gang naar onze kamer rook verschrikkelijk door de geur van een hindoestaanse keuken beneden en op de gang lagen overal waszakken, zelfs voor de branddeur. De kamer zelf was ronduit smerig, met een onaanvaardbare staat van de douche en toilet. Zelfs de kast en bureau wilden we liever niet aanraken. We hadden gehoopt op een budgetvriendelijk hotel voor een weekendje shoppen, maar dit overtrof alle verwachtingen in negatieve zin. De prijs van 94 euro per persoon voor 3 nachten was elke euro niet waard. Een ervaring om snel te vergeten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging9
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3

Ik zal niet te lang van stof zijn: dit etablissement is compact, onverzorgd en mist een persoonlijke touch. Het personeel is niet bepaald hartelijk en de eetgelegenheid laat te wensen over. Het enige pluspunt is de nabijheid van Paddington Station, maar verder valt er weinig goeds over te zeggen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6

Teruggekeerd van een verblijf van 4 nachten in het Ascot Hyde Park Hotel. Ondanks de vele negatieve recensies op internet waren we voorbereid op het ergste. De 4-persoonskamers waren inderdaad klein, maar dat is te verwachten in een stad als Londen. Gelukkig hadden we een gerenoveerde badkamer die echt schoon was. Elke dag kregen we schone handdoeken (2 per persoon). We hebben het ontbijt niet geprobeerd, omdat de ruimte erg klein is en druk kan zijn, maar gelukkig zat Ef's slechts twee deuren verder, waar we konden genieten van lekkere cappuccino en verse croissantjes. Het personeel van het hotel was inderdaad niet erg vriendelijk, misschien weten ze dat de locatie van het hotel hen toch voldoende klanten bezorgt. Het hotel heeft een grote renovatie nodig, want alles is oud en versleten. Het uitzicht op oude matrassen en vuilniszakken was ook niet ideaal. Drie sterren is echt te veel, twee sterren met een klein plusje zou passender zijn.

Melden


Reisperiode: mei 2018

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Hoewel de prijs redelijk is, laat de service en verzorging naar mijn mening te wensen over. Dit aspect vind ik erg teleurstellend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service1

Samen met mijn zus maakte ik een uitstapje naar Londen voor een weekend. We hadden een tweepersoonskamer geboekt en kregen een knus zolderkamertje toegewezen met een tweepersoonsbed en een eenpersoonsbed dat tegen elkaar was geschoven. De bedden waren helaas te kort, waardoor ik met mijn 1.75m precies met mijn voeten uitstak. De loopruimte rondom de bedden was minimaal, wat het gevoel gaf alsof we onze tassen in de badkamer moesten opbergen om te kunnen slapen. De kamer ontbrak aan handige voorzieningen zoals een kast of nachtkastje, waardoor het nog krapper aanvoelde. De badkamer was een ander verhaal; zo klein dat je in de douchecabine moest staan als je bij de wastafel wilde zijn. Het beloofde bad voor de tweepersoonskamers was nergens te bekennen, en er was ook geen plek om handdoeken op te hangen. De föhn die vermeld stond, ontbrak ook. En dan het ontbijt: een teleurstelling. Geserveerd in een bedompte kelder met wiebelige tafels, bestond het menu enkel uit wit brood met jam. Gelukkig waren de locatie en de netheid van de kamer de enige lichtpuntjes in deze ervaring.

Melden


Reisperiode: juni 2019

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

De tekst lijkt wartaal te zijn en niet te begrijpen. Het lijkt alsof er lukraak woorden worden samengevoegd zonder duidelijke betekenis. Het komt over als onsamenhangend en verwarrend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service7

Bij binnenkomst werden direct onze wenkbrauwen gefronst vanwege de vieze entree, wat gelijk onze argwaan opwekte. We kregen in eerste instantie 3 tweepersoonskamers aan de voorzijde toegewezen, die allemaal ver onder de maat waren. De badkamers vertoonden schimmel op de tegels, verkalkte douchekoppen en lampen met defecten. In het bureau waren 2 scheve lades te vinden, terwijl de derde ontbrak. Een versleten lap fungeerde als gordijn, maar hing vastgeniet op 3 punten, waardoor het niet eens open of dicht kon. In plaats van een nachtkastje stond er een kapotte (leren?) stoel met een telefoon erop. De kamers waren dermate klein dat zowel de kast- als de badkamerdeuren niet volledig geopend konden worden, omdat ze anders tegen het bed aan kwamen. Na ons klacht werden we overgeplaatst naar een goede kamer aan de achterkant. Dus, alleen als je in een kamer aan de achterkant belandt, is dit hotel redelijk. Nooit genoegen nemen met een kamer aan de voorkant, en zeker niet met kamer nr. 107! Wij verbleven hier van 14-17 juli 1007.

Melden


Reisperiode: oktober 2017

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging3
  • Voorzieningen1

De plek is geen aanrader; het is er zo onaangenaam dat je liever buiten slaapt. De geur is ook allesbehalve aangenaam, maar ik moet toegeven dat ze ontzettend vriendelijk waren tegen kinderen. De kleintjes hebben dan ook echt genoten van hun vakantie daar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service3

Het is ten zeerste afgeraden om hier te verblijven! Investeer liever iets meer geld in een kwalitatief beter hotel. Dit hotel is vervallen en onhygiënisch, en zelfs als er problemen zijn zoals een bevuild bed, wordt er van je verwacht zelf een oplossing te vinden. Dit spreek ik uit eigen ervaring! Teruggave van je geld is uitgesloten! Het ontbijtruimte lijkt eerder op een kantine van een louche camping. Just don't!

Melden


Reisperiode: juni 2019

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen9

ik heb het erg erg leuk gehad. Top service ook en erg genoten van de het weer en de omgeving en de vriendelijke mensen

Melden


Reisperiode: november 2018

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service6
  • Verzorging6
  • Voorzieningen6

Een middelmatig hotel. Er zijn voor dezelfde prijs veel betere hotels in Londen. Betere omgeving en service. De kamers zijn redelijk (kamers in hotels in Londen zijn in die prijsklasse meestal wat kleiner dan we gewend zijn hier). Ik kom er niet snel weer terug.

Melden


Reisperiode: juli 2017

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging4
  • Voorzieningen5

ik vond dat de ligging in het echt er heel anders uitzag dan op de foto's. ook was de service bij ons waardeloos net alsof ze geen tijd hadden.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl