ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Habtoor Grand Resort & Spa

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit fantastische hotel heet je echt welkom als gast. De kamers zijn onberispelijk schoon en netjes. Het ontbijt biedt een grote verscheidenheid, en het zwembad en privéstrand zijn van topkwaliteit en worden ook goed onderhouden. Ik raad dit hotel aan iedereen aan. Op dit moment zit ik er nog 3 dagen, maar ze hebben mijn verwachtingen al ruimschoots overtroffen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit fantastische hotel wordt gerund door een team van toegewijde medewerkers die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. De locatie is prachtig, met een service die zelfs tot aan het strand reikt. Het zwembad is een pareltje en de diverse restaurants zijn allemaal van topkwaliteit. Wij hebben genoten en kunnen niet wachten om terug te komen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit geweldige hotel maakt service persoonlijk en spreekt je echt aan. Ze regelen niet alleen een taxi voor je heen en terug, maar bieden ook prachtige kamers, een zwembad, een goede fitnessruimte en een heerlijke spa voor de dames. Het zandstrand is ook fantastisch, compleet met bediening. Het eten is van topkwaliteit en met zorg bereid. Je kunt direct het strand oplopen, maar wees voorzichtig - de zee is koud en diep. Gelukkig zijn er overal strandwachten aanwezig. Geniet van activiteiten zoals jetskiën en bananenbootritjes. Kortom, een stukje paradijs op aarde!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een fantastische week hebben wij achter de rug! De service was fenomenaal, met ons eigen privéstrand en een handige buggy om ons er naartoe te brengen. Je kon er zelfs voetballen, volleyballen en nog veel meer. Het was erg handig dat er een autoverhuurbedrijf in het hotel was, en om het af te maken boden ze gratis valet service aan voor de gasten. Het personeel was ontzettend vriendelijk en gastvrij, zonder dat ze op fooien aasden. Mijn zoontje van 3 was helemaal weg van Masud in de lobby, wat een topper! Ook een speciale dank aan Ahmed en Govinda die ons tijdens het ontbijt perfect hebben bediend. En natuurlijk mogen we de rest van het team niet vergeten, jullie waren allemaal geweldig. Dank aan iedereen voor een onvergetelijk verblijf, en tot ziens!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Enkele jaren terug was dit hotel prachtig en goed onderhouden, maar helaas is nu duidelijk te merken dat er veel achterstallig onderhoud is, wat je niet zou verwachten bij een vijfsterrenhotel. Het personeel, hoewel vriendelijk, lijkt vermoeid en mist duidelijke leiding, wat zorgt voor wat haperingen in de service. Het hotel trekt voornamelijk Russische gasten aan, wat resulteert in een ontbijtbuffet dat lijkt op een strijdveld waarbij iedereen zo snel mogelijk zoveel mogelijk eten moet verzamelen - maar vaak niet wordt opgegeten. Strand- en zwembadbedjes worden 'gereserveerd' met handdoeken, maar de Russische gasten maken hier pas laat in de ochtend of zelfs in de middag gebruik van. Voor ons zal de volgende keer gewoon weer het buurthotel Le Royal Meridien zijn, waar zowel het niveau van het hotel als de gasten gewoon prima zijn.



© 2007-2025 ReisChecker.nl