ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Royal Norfolk

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging10
  • Service3

Als je van plan bent om in de toekomst dit hotel te boeken, denk dan nog maar eens goed na. Dit zogenaamde hotel is eerder een teleurstelling dan een verblijfplaats. Je krijgt er alleen een piepklein kamertje met constant lawaai om je heen. Zelfs voor nog geen tientje per nacht is het de moeite niet waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging3
  • Service2

Dit hotel heeft dringend onderhoud nodig en liet veel te wensen over tijdens ons verblijf. De lift was buiten werking en bleef dat ook na ons vertrek, wat suggereert dat deze al lange tijd kapot was en mogelijk nog steeds niet gerepareerd is. Het ontbijt was teleurstellend en het personeel leek niet erg behulpzaam. De matrassen waren slecht, er ontbrak een douchegordijn in het bad en er was geen afstandsbediening voor de tv. Dit hotel verdient absoluut geen 3-sterrenbeoordeling, hooguit 1 ster.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

De locatie van dit hotel is fantastisch, vooral omdat het recht tegenover het Hilton hotel ligt, in een keurige en aangename buurt van Londen. Bovendien is het heel handig gelegen vlakbij metrostations en bushaltes. Het enige minpuntje dat wij hebben opgemerkt, is dat de lift die geadverteerd stond in de brochure kapot was. Aangezien wij een kamer op een hogere verdieping hadden aangevraagd, was het een behoorlijke uitdaging om met zware koffers de vele trappen te beklimmen. Daarnaast was het jammer dat de bar 's avonds gesloten was na 23.30 uur. Gelukkig was het wel handig dat je in het hotel tickets kon kopen voor attracties zoals het reuzenrad de London Eye, wat weer wachttijd scheelt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3

De kamer was een complete nachtmerrie! Klein en snikheet, met een bed dat eruitzag alsof het al een eeuwigheid niet was verschoond. De foto's op de website leken totaal niet op de werkelijkheid - en alsof dat nog niet erg genoeg was, bleek het hotel ook nog eens gerund te worden door Russische eigenaren die weinig gaven om de kwaliteit. De lift werkte niet en de badkamer was nauwelijks groter dan een kast. Gelukkig was er een geweldig ontbijt in de buurt, dus dat maakte het verblijf nog een beetje draaglijker. Kortom, dit was een regelrechte ramp!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid1

Het personeel bij de receptie was verre van gastvrij. De lift was buiten werking, een probleem dat al jaren lijkt te spelen. Met zware koffers moesten we twee trappen op zonder enige hulp. Daarnaast ontbraken er zowel een koelkastje als stoelen op de kamer. De badkamer was een krappe ruimte van slechts 1 bij 1 meter en 1,90 meter hoog, waarin zowel de douchecabine, wastafel en toilet gepropt waren, compleet met een oude schuifdeur ervoor. Alles ademde een verouderde sfeer uit en voelde totaal niet eigentijds aan. Voor 3 nachten en 2 personen hebben we 240 pond betaald, wat een behoorlijke domper bleek te zijn. Volgende keer zal ik zeker voor een ander hotel kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Service8

Dit hotel heeft een authentieke charme met een vleugje nostalgie; het duurt even voordat het warme water stroomt en het uitzicht vanuit de kamer is nog in ontwikkeling, maar de comfortabele bedden en dagelijkse schone handdoeken maken het verblijf zeker aangenaam. Voor wie niet te veel luxe verwacht, is dit hotel zeer geschikt. Bovendien ligt het op een centrale locatie, op loopafstand van alles wat je nodig hebt, inclusief een handige metrolijn die snel en efficiënt is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid1

Kamer 122 laat echt te wensen over. De badkamer is klein en verouderd, met een defect toilet en veel vuil in de kieren. De kamer zelf is benauwd, met een onmogelijke verwarming die niet uit kan en een uitzicht op een troosteloze muur. Het personeel reageerde niet op klachten en het karige ontbijt bestond slechts uit enkele sneetjes brood, kaas, ham, jam en een mini-yoghurt. Het hele hotel ademt een sfeer van verwaarlozing, ondanks de locatie bij Paddington Station. In Londen zijn er talloze betaalbare en beter gelegen hotels die een veel aangenamere ervaring bieden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service6

Vanaf Heathrow duurt het ongeveer 50 minuten om bij het hotel te komen met de metro, waarbij je een keer moet overstappen in Earl's Court. Metrostation Paddington en diverse bushaltes zijn gemakkelijk bereikbaar, perfect voor het verkennen van het centrum. Hoewel de kamer en vooral de badkamer niet erg ruim waren, besloten we toch te blijven vanwege het comfortabele bed. We overwogen wel om een grotere kamer te vragen vanwege de kleine douche, maar waren bang dat het comfort van het bed dan zou tegenvallen. Geluiden van buiten waren hoorbaar omdat we op de hoek sliepen, maar geluiden vanuit aangrenzende kamers waren minimaal. Het ontbijt in het hotel was niet bijzonder, dus kozen we ervoor om de rest van onze dagen buiten de deur te ontbijten bij Bonne Bouche in Praed Street. Over het algemeen voldeed het hotel redelijk aan onze verwachtingen voor onze stedentrip van 5 dagen, aangezien we er voornamelijk kwamen om te overnachten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service2

De uitstraling van de accommodatie is wat vervallen en het personeel leek weinig enthousiast. Het ontbijt was nogal karig en de worstjes bij het Engelse ontbijt waren niet te eten - misschien zelfs nepvlees. De lift leek al een tijdje buiten werking te zijn, wat al vermeld werd in een eerdere beoordeling van begin dit jaar. Ondanks de verzorgde bedden en lakens liet de douche te wensen over: het warme water werkte niet goed en de waterdruk was te zwak om je haar fatsoenlijk uit te spoelen. Om plakkerige situaties te vermijden moest je de douchegordijnen open laten omdat de ruimte zo klein was. Ook leek het stofzuigen op de bovenste verdieping een uitdaging voor het personeel. De verhouding tussen prijs en kwaliteit leek niet helemaal te kloppen in deze accommodatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service7

De kamer was brandschoon en hoewel de badkamer en wc aan de kleine kant waren, voldeed het perfect aan onze behoeften. Elke dag werden we voorzien van schone handdoeken en werd alles keurig opgeruimd. Het hotel was ideaal voor ons doel: de hele dag in Londen doorbrengen en 's avonds alleen terugkeren naar de kamer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service7

Het hotel heeft een geweldige locatie met gemakkelijke toegang tot het openbaar vervoer en tal van eetgelegenheden in de buurt. Helaas laat de staat van het sanitair te wensen over en voldoet het niet aan de standaarden die je zou verwachten. Ondanks dat het hotel wat verouderd is en geluiden goed doorklinken in de gangen, was het bed gelukkig comfortabel. De dagelijkse schoonmaak en het heerlijke ontbijt maakten het verblijf toch nog aangenaam.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl