ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Faros

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

In oktober 2024 keerden we terug naar het hotel waar we in 2023 een fantastische ervaring hadden. We werden niet teleurgesteld. Op ons verzoek kregen we zelfs weer dezelfde kamer als vorig jaar als een speciale attentie met een heerlijke fles Commandaria-wijn. De kamers zijn ruim, gastvrij en eigentijds ingericht. Het zwembad is een juweeltje en het uitzicht vanuit onze benedenkamer was betoverend, vooral in de ochtend en avonduren. Het personeel was opnieuw uiterst vriendelijk en het ontbijt was weer om van te smullen. De locatie van het hotel nabij de haven is perfect. 's Avonds stap je meteen in de levendigheid, recht aan het begin van de boulevard. Het is heerlijk om langs de hoofdstraat te wandelen en op te gaan in de bruisende sfeer van Agia Napa. We raden dit hotel absoluut aan aan iedereen die een geweldige vakantie wil beleven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Als een voormalige barmanager in een luxe hotel, was ik aangenaam verrast door de gastvrijheid die ik mocht ervaren in dit charmante 4-sterrenhotel. Tijdens onze bruiloft in Ayia Napa kozen we voor het Faros Hotel en het overtrof al onze verwachtingen. Onze kamer was niet alleen brandschoon en gezellig, maar bood ook een adembenemend uitzicht op de zee. Het personeel was een bron van vreugde, met obers die grappig en attent waren zonder opdringerig te zijn. De receptionistes stonden altijd paraat om mijn vragen te beantwoorden en de bagagedragers waren ongelooflijk behulpzaam. De kleine gebaren, zoals een felicitatie na onze huwelijksceremonie, maakten echt het verschil. Een speciale vermelding gaat naar Andys en Dolly, de getalenteerde barmannen die ons verblijf extra speciaal maakten met hun heerlijke cocktails en gastvrijheid. Als ik ooit terugkom naar Ayia Napa, zal ik zonder twijfel weer in dit hotel verblijven en zal ik het aan anderen aanbevelen. Dank aan het hele team van het Faros Hotel voor een onvergetelijk verblijf!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Teruggekomen van een heerlijke week in een Bed & Breakfast. Het personeel was enorm gastvrij en vriendelijk, vanaf het moment dat we aankwamen tot ons vertrek. Onze kamer was erg gezellig en verrassend hadden we uitzicht op het zwembad. Het ontbijt was typisch Europees, met spek en worst waar ik niet zo van hield, maar gelukkig waren er talloze andere opties om uit te kiezen. Hoewel de omeletten op bestelling beschikbaar waren, duurde het wel even voordat ze werden geserveerd. Het zwembad was schoon en er waren genoeg ligbedden beschikbaar. De ligging van het hotel was perfect, met alles wat je maar nodig hebt op slechts een steenworp afstand.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel heeft een paar verbeterpunten nodig, aangezien het enige tekortkomingen en verouderde faciliteiten heeft. Het toilet spoelde constant door, wat onnodig water verspilde in een regio waar dat kostbaar is. Het toegangssysteem werkte niet vlekkeloos en leek af en toe te haperen. De milieuvriendelijkheid van het hotel leek geen prioriteit te hebben; dit werd duidelijk doordat er geen inspanningen werden geleverd op dat gebied. Ook het management leek hier weinig interesse in te tonen. Helaas waren er enkele nachten waarop andere gasten zeer luidruchtig waren en ondanks herhaalde klachten bleef hier actie uit, zelfs na meerdere malen een uur luide muziek. De drankjes in het hotel waren te duur, waardoor gasten eerder buiten het hotel aten en dronken, afgezien van het inbegrepen ontbijt. Het televisieaanbod was beperkt, met voornamelijk Russische zenders en slechts een paar Griekse kanalen beschikbaar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het personeel was niet bepaald gastvrij. Midden in de nacht werd ik gestoord door lawaai vanuit een andere kamer, maar er was geen spoor van verontschuldiging te bekennen. De douchekop had duidelijk een ontkalking nodig, maar dat leek teveel moeite. Dit was zeker geen ervaring die ik zou willen herhalen. Het is interessant om te zien hoe mensen direct defensief worden wanneer er een negatieve recensie wordt achtergelaten, het lijkt bijna standaard te worden. De problemen met het grote blonde personeelslid bij de receptie waren onaangenaam en bedreigend, dus het zou beter zijn als er serieuzer wordt omgegaan met dit soort feedback. (Omgaan met) foto's van de badkamer laat ik even achterwege. Het is belangrijk dat er aandacht wordt besteed aan opbouwende kritiek, in plaats van meteen in de verdediging te schieten.



© 2007-2025 ReisChecker.nl