ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Cactus

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1

Een pijnlijke ervaring; bij aankomst werden we begroet door onvriendelijke figuren die eruitzagen als maffiosi en zich gedroegen als horken. Onze paspoorten werden met tegenzin teruggegeven, met een uur vertraging. We hadden een arrangement geboekt inclusief halfpension, in de hoop op keuzemogelijkheden zoals beloofd in de reclame. Helaas was het buffet verre van wat we hadden verwacht: simpele gerechten geserveerd in stalen bakken waar we zelf uit moesten opscheppen, om het chagrijnige personeel te ontlopen. De maaltijden waren beperkt tot een standaard aanbod van vlees, aardappelen, rijst, minimale groente en sla, waardoor de culinaire beleving te wensen overliet. De gastvrijheid van het personeel liet sterk te wensen over en herbergde weinig vriendelijkheid. Als iemand met ervaring in de horeca was dit voor mij een ongezien gebrek aan gastvrijheid. De kamers waren ook ondermaats, volgens eerdere recensies inclusief foto's die we konden bekijken, met vlekken en andere onaangename verrassingen. Kortom, het eiland en het weer waren prachtig, maar het hotel was een regelrechte ramp. Mijn advies: vermijd deze plek ten alle tijden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging4
  • Service9

Onlangs zijn we teruggekomen van een geweldige reis. Hoewel het eten niet van topkwaliteit was, kunnen we niet klagen gezien de betaalbare prijs van het hotel. Kortom, een eenvoudige accommodatie met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding bij de Vakantie Discounter. Groetjes, Jeroen en Maartje.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service5

Nou ja, het is niet echt een verrassing. Cactus en Largo hebben dezelfde eigenaar en laten beide nogal te wensen over qua service, zeker naar Nederlandse maatstaven. Als je op zoek bent naar een hotel met goede service, kun je beter ergens anders kijken. Verder is het prima. Voor een lekkere maaltijd kun je beter buiten de deur kijken, dan heb je meer keuze. Ik ben inmiddels verhuisd naar Cyprus en voor wie geïnteresseerd is kan ik advies geven over waar je beter wel kunt verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service2

Ik zou dit hotel zeker niet aanbevelen. Het eten, of je nu half- of volpension hebt geboekt, is echt van ondermaatse kwaliteit. De kamers zijn vies en slecht onderhouden. Bovendien ligt het hotel ver van het bruisende Larnaca. Het enige positieve aan de hele vakantie was het weer. Maar een terugkeer naar hotel Cactus zit er voor ons niet in!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service5

We hadden ons zo verheugd op een uitje naar het buitenland. Toen we aankwamen was het al avond. Gelukkig werden we vriendelijk ontvangen en geholpen. De volgende ochtend konden we pas echt goed zien hoe het hotel eruitzag. Overal leken er wel wat gebreken te zijn, zowel binnen als buiten de kamer. In de badkamer waren zelfs kleine dode kakkerlakken te zien, en er kwamen ook levende kakkerlakken onder het bed vandaan waar we hadden geslapen. De aanblik van dat vieze donkerrode tapijt droeg ook niet bij aan onze ervaring. Ik hoop dat de situatie in het hotel inmiddels verbeterd is, dus wees gewaarschuwd. Gelukkig was de locatie van het hotel wel gunstig, dichtbij het strand en de stad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service9

Onze reservering was voor hotel Larco, maar we werden doorverwezen naar hotel Cactus, dat ongeveer 100 meter verderop lag. Hoewel het een 2-sterrenhotel is en de prijs daarmee overeenkomt, waren we aangenaam verrast door het diner. Hoewel er niet veel variatie was, konden we kiezen uit 2 soorten vlees en/of vis, 2 verse salades en de optie tussen aardappelen of rijst. De gerechten werden regelmatig bijgevuld. Aanvankelijk waren we een beetje bezorgd na het lezen van eerdere beoordelingen, maar het bleek allemaal mee te vallen. Als je hoge verwachtingen hebt, zou ik aanraden te kiezen voor een hotel met meer sterren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service7

De accommodatie was teleurstellend en zeker niet goedkoop. Bij aankomst werden we verrast door een kleine kamer met gammel campingbed en twee eenpersoonsbedden. Het avondeten was smakeloos en deed denken aan voedsel uit een weeshuis, met vlees dat zo doorbakken was dat het verschil tussen kip en varken niet te onderscheiden was. Na twee mislukte pogingen om in het hotel te eten, besloten we uit te wijken naar een restaurant in de buurt. De glazen plakten aan onze handen en 's ochtends was het brood al oud, maar gelukkig konden we het nog roosteren. Toen we verhuisden naar een grotere kamer in het naastgelegen appartementencomplex, werden we geconfronteerd met een vies tapijt, bedompte geur, een balkon met een laag hek en vogelpoep, oude bedden met vlekken en een algemeen verwaarloosde uitstraling. Op een dag ontdekten we waarom er witte tegels tussen de groene geplaatst waren - ze begonnen van de muur te vallen! Een serieus gevaarlijke situatie. Uiteindelijk moesten we op de laatste dag weer verhuizen naar een andere kamer die doordrongen was van een vieze rookgeur tot in de lakens. Al met al, als je hier alleen wil verblijven om te slapen, dan is het misschien acceptabel. Maar voor ouders met jonge kinderen is het absoluut niet geschikt, ondanks de aanwezigheid van een zwembad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging5
  • Service6

Eind oktober 2004 verbleef ik hier, en het weer was perfect. Het viel me op dat Nederlanders soms veeleisend zijn en graag kritisch zijn, vooral als het gaat om boeken en prijzen. Andere nationaliteiten kunnen 's nachts luidruchtig zijn. Er zijn veel brandtrappen en vluchtwegen, maar het onderhoud van het gebouw laat te wensen over. De locatie is gunstig, op loopafstand van de luchthaven, het zoutmeer, het stadscentrum en de jachthaven. De begeleiding van de hostess, die geen Nederlands sprak, was beperkt en kon beter.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service6

Tijdens ons verblijf in het hotel waren we de enige Nederlandse gasten te midden van een zee van Russische toeristen. De maaltijden lieten te wensen over, met repetitieve gerechten die niet echt lekker waren. Het buffet bood weinig variatie, voornamelijk bestaande uit grote brokken aardappel en vlees. Buiten eten was mogelijk, maar de setting met verouderde witte plastic tuinmeubelen was wat treurig. Onze kamer had wel airconditioning, een televisie en koelkast, maar de vloerbedekking vertoonde grote vlekken. De douche gaf maar een zwak straaltje water, in het begin koud maar na klachten ook iets warmer. De algehele hygiëne liet te wensen over, met veel stof, mieren bij het brood en vlekkerig houtwerk. Gelukkig lag het hotel gunstig ten opzichte van het strand en was het centrum van Larnaca op loopafstand (15 minuten). Het personeel was wel vriendelijk en behulpzaam, wat een lichtpuntje was in juni 2004.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl