ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Koener

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Al meerdere winters brengen we door in Clervaux, en helaas valt op dat het Hotel de laatste tijd flink is afgegleden. Zowel de faciliteiten als de service hebben duidelijk aan kwaliteit ingeboet.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De hotelkamers vielen ontzettend tegen; ze kwamen totaal niet overeen met de foto's op de website. Toen ik probeerde naast het bed te lopen, bleek mijn maat 37 voet nauwelijks tussen het bed en de houten schuifdeur te passen. Bij het openen van de deur maakte deze een vreselijk krakend geluid, gevolgd door het felle licht van een automatische bouwlamp. De douchecabine vertoonde overduidelijke sporen van roest en schimmel en de stank van riool was niet te harden. Het water werd geserveerd in een kartonnen beker en de bodylotion, shampoo en conditioner zaten allemaal in één goedkope fles. Er waren slechts twee kledinghangers in de kamer, maar het was te klein en smoezelig om überhaupt je kleding uit te kunnen pakken. De gangen roken naar rook en waren luidruchtig tot in de late uurtjes, waardoor een goede nachtrust onmogelijk was. Het bed was van slechte kwaliteit en het piepkleine kussen was zielig. Het personeel bij de receptie kon wel een cursus klantvriendelijkheid gebruiken, hun lachspieren trainen en leren dat tafels niet met hetzelfde doekje afgenomen moeten worden. Voor het karige ontbijt moesten we ook nog eens 20 euro per persoon betalen. Kortom, de 220 euro die we hebben betaald voor één nacht was absoluut geen goede deal. Het hotel zou zich moeten schamen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

We genoten van een prachtige en zeer ruime kamer, maar helaas was het binnen erg warm ondanks de aangename buitentemperatuur. Dit kwam waarschijnlijk doordat de kamer zich boven de sauna bevond. Het ontbijt was goed en uitgebreid, en de spa was natuurlijk fantastisch. Toch zou ik een suggestie willen geven aan alle hoteliers: laat het inbouwen van een bad nooit ten koste gaan van een goede douchecabine! Een douche in een bad is erg onhandig, onveilig en slecht voor het milieu. Ik kon alleen zittend douchen en wat moet je nu met zo'n zitbad? Weg met dat bad, en gewoon een moderne douchecabine installeren!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De ontvangst was hartelijk en het ontbijt was heerlijk. Ook was het zwembad een fijne toevoeging. De locatie van het hotel maakte het gemakkelijk om de omgeving te verkennen. De standaardkamer was comfortabel met een goed bed en voldoende badhanddoeken en badjassen beschikbaar. Een minpunt was dat er bij aankomst wel flesjes water waren, maar geen glazen. Helaas was de hygiëne in de badkamer ondermaats, met schimmel en een rottende deurpost. De douche was dringend aan vervanging toe en de badkamer bleef vochtig door het ontbreken van een afzuigsysteem. Daarnaast was het behang in de kamer versleten en vuil op sommige plekken. Er was geen kapstok aanwezig en de ventilator werkte niet. Bovendien hing er bijna de hele dag een onaangename geur van frituur in de kamer en gangen. Al met al voldeed de kamer niet aan de standaard van een viersterrenhotel en is een renovatie hard nodig. Een tweede bezoek staat voor ons niet op de planning.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De ontvangst was hartelijk en erg gastvrij ==> Geweldig De kamer was brandschoon, al was het wel even wennen dat de badkamer niet afgescheiden was van het slaapgedeelte. In een 4-sterrenhotel verwacht je normaal gesproken airconditioning, helaas was dit niet aanwezig. Gelukkig stond er wel een ventilator. Het personeel in het restaurant was niet bepaald vriendelijk, wat een groot contrast vormde met de receptiemedewerker. Er werd geen brood geserveerd. Het eten was prima, maar wel aan de prijzige kant.



© 2007-2025 ReisChecker.nl