ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hilton London Docklands

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8

Mijn algemene ervaring was uitstekend. De medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam, en het feit dat er een Nederlandse medewerkster achter de balie stond, maakte het erg gemakkelijk om vragen te stellen. Hoewel de locatie een beetje afgelegen was, werd dit ruimschoots gecompenseerd door de perfecte service van de shuttle bus die elke 15 minuten vertrok. Het ontbijt, in de vorm van een buffet, was goed verzorgd met voor ieder wat wils - of je nu zin had in een typisch Engels ontbijt of gewoon wat toast met fruit. De kok stond zelfs open voor verzoeken. De kamers waren ruim, zeker voor Engelse begrippen, en daardoor perfect voor een stedentrip. Hoewel het hotel misschien niet per se vier sterren waardig is, zou het zeker een goed driesterrenhotel kunnen zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9

Dit was onze tweede keer in dit hotel en opnieuw waren we onder de indruk. Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn ruim en goed onderhouden, en de ligging aan het water is prachtig. Met het openbaar vervoer ben je zo in de stad. Ook voor gasten met een glutenvrij dieet wordt goed gezorgd, mits je dit een paar dagen van tevoren aangeeft. Het glutenvrije eten is bovendien heerlijk van smaak.



Reisperiode: onbekend

  • Service4

In oktober verbleven we met een groep in dit hotel. De uitstraling van het hotel is prachtig, maar het vinden van je kamer kan een hele opgave zijn vanwege de doolhof van gangen. De kamers verschillen in kwaliteit, vaak mist er een koelkast en de badkamer is onhandig ingedeeld. Het ontbijt was erg goed, maar het restaurant had te weinig capaciteit voor alle gasten, waardoor bijdekken in een andere ruimte te laat op gang kwam. Na het ontbijt werden we collectief uitgecheckt terwijl onze koffers nog op de kamers stonden, terwijl het nog 3 uur voor de officiële uitchecktijd was. Dit resulteerde in het handmatig openen van alle deuren. We hebben onze klachten geuit, maar hier is nooit meer iets over vernomen. Ondanks dit alles, heeft het hotel een mooie locatie en biedt het prachtig uitzicht. De gangen en ijsmachines daarentegen waren in slechte staat en het schoonmaken van de gangen liet te wensen over.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging5
  • Service8

Dit prachtige hotel heeft veel te bieden, maar de locatie kan voor sommige reizigers een uitdaging zijn. Als je geen zin hebt om met het openbaar vervoer naar de andere kant van de rivier de Theems te reizen, is dit misschien niet de beste keuze. Desondanks zijn de kamers van het hotel heel verzorgd en is het ontbijt zeer divers en uitgebreid. Er is een shuttleservice beschikbaar die je naar het dichtstbijzijnde metrostation kan brengen, maar deze heeft beperkte capaciteit. Alternatief kan je gebruik maken van de bus die recht tegenover het hotel stopt. Hoewel de ligging ten opzichte van toeristische hotspots niet ideaal is, wordt dit gecompenseerd door de uitstekende service en de kwaliteit van het hotel zelf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7

Toen we aankwamen bij het Hilton hotel hadden we hoge verwachtingen van elegantie en luxe. Helaas voldeed de uitstraling van de kamer niet helemaal aan deze verwachtingen, hoewel het wel schoon en netjes was. Gelukkig maakte het heerlijke ontbijt en de vriendelijke bediening veel goed. Wel was het in de kamer erg warm, wat enigszins oncomfortabel was.





© 2007-2024 ReisChecker.nl