Ik heb onlangs ingecheckt in dit hotel
en mijn bagage eerder afgezet, wat
handig was. Het inchecken verliep vlot
en snel. Mijn kamer lag helemaal aan het
einde van de gang, dus het was lekker
rustig zonder veel mensen die voorbij
liepen. Helaas bood mijn kamer geen mooi
uitzicht, maar keek uit op een ander
gebouw en een doorgang.
Het bed was voor mij wat te zacht en de
kussens waren te plat naar mijn smaak.
Gelukkig was de kamer net opnieuw
ingericht en had een ruime dubbele
douche, wat een verademing was in
vergelijking met andere luxe hotels waar
ik heb verbleven.
Het ontbijt was uitstekend, zoals
altijd, hoewel het erg druk was vanwege
de schoolvakanties. Gelukkig kon ik nog
steeds genieten van het lekkere eten.
De locatie van het hotel is perfect, op
slechts 5 minuten lopen van het
treinstation. Het was handig om van
daaruit de omgeving te verkennen.