ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel City Centre Premier Travel Inn

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De locatie van het hotel is perfect, maar zoals ze zeggen: goedkoop is duurkoop. In de kamers werkt het verwarmings- en airconditioningsysteem niet zoals het hoort, dus moet je het doen met een simpele oliegevulde radiator. Het dineren in het restaurant was een avontuur op zich. Het leek alsof de medewerkers als kippen zonder kop rondrenden, bestellingen opnamen zonder te weten voor welke tafel het was en veel items op het menu niet beschikbaar waren. Gelukkig maakte de vriendelijke dame bij de receptie veel goed met haar gastvrije houding.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Bij onze aankomst werden we hartelijk ontvangen door het vriendelijke personeel van het hotel, dat ons vlot incheckte en alles soepel liet verlopen. In het restaurant werden we opnieuw begroet door dezelfde dame die ons eerder had ingecheckt en ze herinnerde zich zelfs mijn kleine jongen. Ze zorgde de hele avond voor ons en was zeer attent en vriendelijk. Het personeel in dit hotel lijkt echte alleskunners te zijn, flexibel en gericht op service. Zowel tijdens het diner als het ontbijt werden we verwelkomd door vriendelijke gezichten die erg behulpzaam waren. Ons verblijf was over het algemeen aangenaam; hoewel we normaal gesproken in Premier Inns verblijven, sprong dit hotel er echt uit vanwege de uitstekende service. Het enige minpuntje was de parkeergelegenheid. Toen we om 17.00 uur aankwamen, waren er nog maar 2 parkeerplaatsen over, die we gelukkig konden bemachtigen. De parkeerruimte was echter krap en lastig vanwege de beperkte ruimte voor de omvang van het hotel. Bovendien wordt de parkeerplaats ook gebruikt door het publiek en niet alleen door hotelgasten. Er zijn geen andere parkeermogelijkheden in de buurt, dus als je veel bagage bij je hebt, zoals wij met een peuter, loop je het risico dat je ver van het hotel moet parkeren als er geen plek is. Ik ben van mening dat de parkeergelegenheid exclusief zou moeten zijn voor hotelgasten. Een ander punt is dat je maar één sleutelkaart krijgt, wat voor ons als gezin van drie niet praktisch was. Mijn man moest de sleutelkaart steeds meenemen als hij naar de auto rende, omdat deze voor alles gebruikt moest worden, zoals de lift enzovoort. Dit betekende dat ik tijdens zijn afwezigheid in volledige duisternis in de kamer zat en nergens toegang toe had.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Na een vermoeiende reis van 4,5 uur arriveerde ik rond 20.00 uur bij mijn hotel. Direct bij het parkeren van mijn auto werd ik verrast door een onverwachte ontmoeting met een dakloze dame die op het raam van de passagiersdeur klopte. Dit schokte me en bracht een onverwacht gevoel teweeg. Bij het inchecken merkte ik op dat er geen personeel aanwezig was om me te verwelkomen, aangezien het zelf inchecken was. Nadat ik mijzelf naar mijn kamer had begeven via een "beveiligde" lift en de deur achter me gesloten had, voelde ik me geïsoleerd en ongemakkelijk. De ochtend daarop ontdekte ik dat Southampton een aanzienlijke daklozenpopulatie heeft, wat mij deed realiseren dat mijn dochter, die aan de overkant van de universiteit studeert, ook regelmatig met dit probleem wordt geconfronteerd. Ondanks de standaard Premier Inn-kamer en het vriendelijke personeel bij het ontbijt, werd ik geïnformeerd dat de dakloze dame die me eerder benaderde, dagelijks 3 keer gemeld wordt bij de politie. Ondanks het aangeboden advies en ondersteuning, kiest ze ervoor om geen gebruik te maken van hulp en onderdak. Ik verbleef één nacht in het Premier Inn hotel en één nacht bij mijn dochter, waarvoor ik in totaal GBP 14 betaalde voor het parkeren gedurende twee nachten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Sara, de bedienende engel in de keuken, heeft onze avond onvergetelijk gemaakt. Met haar attente zorg voor mij en mijn gezelschap, waarbij ze mijn allergieën nauwlettend in de gaten hield, wist ze precies de juiste snaar te raken. Haar toewijding aan perfectie zorgde ervoor dat onze maaltijd niets minder dan voortreffelijk was. Als ik puur op haar buitengewone service en warme persoonlijkheid zou beoordelen, zou ik zonder twijfel een 5-sterrenbeoordeling geven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Tijdens de verjaardagsreis van mijn vrienden naar het Mayflower-theater verbleven we in dit hotel. Het personeel was absoluut geweldig, met Sara en haar team aan de receptie die ons een eersteklas service boden. Ze deden echt alles om ons verblijf onvergetelijk te maken en gaven meer dan verwacht. Het schoonmaakpersoneel werkte hard en was erg vriendelijk. Hoewel sommige delen van het hotel er wat versleten uitzien, waren de kamers schoon en comfortabel. Het is echter vooral het personeel dat deze plek speciaal maakt. Hopelijk erkent het management de waardevolle medewerkers die voor hen werken. Bedankt voor een fantastische ervaring.



© 2007-2025 ReisChecker.nl