ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Henry VIII

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het personeel was vriendelijk en de ligging was top, maar het gebouw was ontzettend gehorig en klein. De vloer kraakte enorm en ik vroeg me af hoe schoon het er eigenlijk was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer was lekker ruim en het bed lag prima. Het zwembad was een leuke toevoeging, al was het allemaal wel een beetje gedateerd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De accommodatie was niet helemaal wat we verwachtten, vooral gezien de beoordelingen op Tripadvisor. Alles in het hotel was nogal compact, inclusief het zwembad, en het ontbijt liet wat te wensen over. Gelukkig was het personeel vriendelijk en waren er twee metrostations op loopafstand. Voor een kort verblijf voldeed het, maar voor meer comfort zou je beter kunnen kiezen voor een 3-sterrenhotel (en een beetje extra betalen

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij het boeken van ons hotel waren we aanvankelijk erg optimistisch; de foto's beloofden veel goeds en de locatie leek perfect. Helaas bleek de werkelijkheid bij aankomst een stuk minder rooskleurig. De ontvangst was kil en onvriendelijk, en de verhouding tussen prijs en kwaliteit liet veel te wensen over. De kamers waren klein en verwaarloosd, met vlekken op de matrassen en tapijten, en duidelijk onvoldoende schoongemaakt (zelfs nog schaamharen op de wc-bril). Ons verzoek om opheldering werd niet serieus genomen. Het lijkt erop dat we hier niet snel nog eens zullen verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst merk je gelijk dat de receptie niet bepaald hartelijk is en de realiteit van de kamers strookt niet met de foto's op de website. De kamers ademen een sfeer van veroudering en stof, met krakende vloeren en een bijna kapotte badkuip. Een plafondventilator die bij het aanzetten stofwolken verspreidt is daarbij geen pretje. Het zwembad was niet eens het proberen waard en de krappe afmetingen van de kamers vielen ook flink tegen. Het ontbijt was een teleurstelling met muffe croissantjes die enkel weg te spoelen waren met flink wat drinken. Hoewel ik niet bepaald krap bij kas zit en eigenlijk op zoek was naar een 4-sterren accommodatie met de daarbij behorende standaarden, bleek geld deze keer geen garantie te zijn voor kwaliteit. Het is dan ook ronduit balen als je deze tegenvaller aantreft.

Melden


Reisperiode: januari 2008

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service3
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Bevat foto'sDe kamers waren erg klein en de vloer kraakte ontzettend. De kamers waren ook erg gehorig en de gangen waren ook te klein. Het was allemaal krakerig, oud en stofferig. Het is een eindje lopen tot Bayswater en Queensway, maar niet al te ver. Het restaurant was vaak dicht en de cafe leek altijd dicht. Het zwembad was weer wel erg leuk ingericht en schoon.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl