ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sleep Inn

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn verblijf was een regelrechte nachtmerrie. Laat ik het samenvatten: - Laat op de avond werd ik ruw gewekt door oorverdovend lawaai uit de parkeergarage naast het hotel. Er waren wat vage bordjes die aangaven dat de parkeerplaats tijdelijk gesloten was, maar geen woord over nachtelijke werkzaamheden. Toen ik bij de receptie ging klagen, was ik niet de enige; er waren al drie andere gasten met dezelfde klacht. Helaas kon ik niet van kamer wisselen, omdat ze beweerden dat alles volgeboekt was, wat ik betwijfelde gezien het gebrek aan andere gasten op mijn verdieping. - Het restaurant was volgeboekt toen ik om half vijf incheckte, maar later leek er genoeg plek te zijn. Een vreemde zaak. - Mijn kamer was ofwel te warm of te koud, ik kon de temperatuur maar moeilijk regelen. - Het geluid van het doorlopende toilet en de belabberde wifi maakten het moeilijk om te ontspannen. - Normaal gesproken ben ik tevreden met Premier Inns, maar deze ervaring was een grote teleurstelling. Ik raad anderen ten zeerste af om dit hotel te boeken!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamer was fantastisch en de ontvangst bij aankomst was hartelijk. Alles was brandschoon en de handdoeken voelden heerlijk zacht aan. Het enige minpuntje was dat de kamer 's nachts een beetje te warm werd, maar verder was alles top. We waren echter een beetje teleurgesteld omdat we geen korting kregen op de parkeerkosten, zoals beloofd. Helaas was er niemand bij de receptie om dit aan te kaarten toen we vertrokken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Mijn echtgenoot en ik zijn fervente Premier-herberg liefhebbers en hebben door het hele land gereisd om er te verblijven. Tot nu toe zijn we altijd tevreden geweest, behalve bij onze recente ervaring. Bij aankomst werden we begroet door de gebruikelijke uitstekende service, maar zodra we onze kamer binnengingen, werden we overweldigd door een onaangename geur. Het leek alsof de ruimte lang niet gelucht was en de vochtige en muffe geur was ronduit walgelijk. Helaas hadden we geen tijd om een andere kamer te vragen, maar het zou helpen als gasten op zijn minst een raam konden openen om zelf wat frisse lucht binnen te laten in plaats van dit te verbieden. Helaas zullen we niet terugkeren naar deze specifieke Premier Inn vanwege dit voorval. Ik hoop dat ze overwegen om een ​​oplossing te vinden voor dit ongemak, zodat andere gasten niet hetzelfde hoeven te ervaren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ontevreden bezoekervaring. Hoewel de entree, begane grond, restaurant en toiletten allemaal in orde waren, liet het belangrijkste deel - de kamer - veel te wensen over. De muren hadden een nieuwe lik verf nodig, de stoffige plint en het tapijt vergden grondige reiniging. Zelfs het gordijn moest ik zelf weer aan de rail bevestigen. De badkamer had last van zwarte schimmel op het plafond en de rand begon los te laten. Het slapen was een nachtmerrie, ondanks het proberen aanpassen van de thermostaat leek de hitte onveranderlijk. Bovendien was er het constante geluid van luide fans of een soort generator gedurende de hele nacht. Pas de volgende ochtend ontdekten we dat ons raam uitkeek op de parkeergarage met het storende geluid van enorme ventilatoren eronder. Hoewel we niet hebben geklaagd vanwege een eerdere negatieve ervaring elders, moet ik wel vermelden dat het personeel beleefd en behulpzaam was ondanks problemen met de automatische check-in. De ingang en eetzaal waren zeker aangenaam, maar helaas kon de rest van het gebouw niet aan dezelfde standaard voldoen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De wifi en tv-ontvangst laten te wensen over in dit verblijf. Zowel de ramen als de kranen kunnen wel een goede poetsbeurt gebruiken. De kussens voelen hard aan en lijken niet meer zo comfortabel als voorheen.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl