ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Number 18

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De ligging van dit hotel is geweldig, heel dicht bij winkels en uitgaansgelegenheden. Ideaal voor gasten zonder auto. Helaas was de kamer erg benauwd en ondanks de twee ventilatoren bleef het warm. Dit zorgde voor een oncomfortabele nachtrust, aangezien het raam niet ver genoeg open kon. Daarnaast ontdekten we een vuile mok en waren er scheuren in de muren, waardoor de kamer niet erg aantrekkelijk was. Ondanks de rust, vooral voor een zaterdagavond, was de service vriendelijk. De automaat beneden en de 24-uurs receptie waren handig, maar we hadden problemen met de betaling die lang duurden om op te lossen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Laten we beginnen met een bespreking van de pluspunten van dit hotel. Het is zeker budgetvriendelijk, ik heb minder dan £ 40 betaald voor mijn verblijf. Maar daar houdt het dan ook wel op. Bij het inchecken werd ik overvallen door de berichten over bedwantsen in dit hotel, en ik kan bevestigen dat er in een van de kamers inderdaad een probleem mee was. De situatie was niet best: ik vond bloedvlekken op de matras, de kamer rook verschrikkelijk en de badkamer had een onaangename geur die deed denken aan Indiaas eten - waarschijnlijk afkomstig van het restaurant beneden. Toen ik de matras optilde, ontdekte ik zelfs een dode bedwants. Gelukkig kon ik van kamer wisselen en lijkt de nieuwe kamer vrij van infecties te zijn. De kleding die ik droeg moest echter direct in een zak worden gestopt en een wasbeurt op 90 graden ondergaan. De ligging van het hotel is wel top, maar de aanwezigheid van drugsverslaafden, vieze lakens en geluidsoverlast van de straat maken het toch minder aantrekkelijk. Dit had ik echt niet verwacht van een hotelketen als Travelodge, zeker niet op een locatie in het stadscentrum. Er is dringend verbetering nodig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik verbleef hier onlangs voor een nacht en mijn ervaring was gemengd. Het personeel was vriendelijk en efficiënt bij zowel het in- en uitchecken, en de locatie van het hotel was top, met het treinstation en allerlei winkels en restaurants op loopafstand. De kamer was ruim maar een beetje kaal, met een paar vlekken op het tapijt en de muren. De bedden waren fris opgemaakt en de handdoeken waren schoon. Helaas waren er ook wat nadelen. Het trappenhuis zag er versleten uit en de lift, hoewel functioneel, miste rookverboden bij de knoppen. De badkamer had wat gebreken, zoals een losse vloer en onhandige verlichting boven de gootsteen die de douche in het donker achterliet. Het douchegordijn was niet effectief, waardoor de vloer nat werd en er was geen badmat aanwezig. Daarnaast was mijn kamer naast wat leek op een wasruimte, wat 's nachts voor geluidsoverlast zorgde. Al met al was mijn verblijf voor één nacht redelijk, maar ik vond de prijs van £92 toch wat aan de hoge kant voor wat geboden werd. Volgende keer overweeg ik om in een Premier Inn te verblijven, vooral voor langere verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Een prettig hotel op een gunstige locatie waar we een kort verblijf van één nacht hebben genoten. Helaas liet de badkamer wat te wensen over, met onopgeloste kwesties zoals witte vlekken op het houtwerk en reparaties die nodig waren. Ondanks enkele tekortkomingen in de badkamer, werden we hartelijk verwelkomd door een opmerkelijk vriendelijke medewerker met de naam die begon met een F. De klantenservice was uitstekend en droeg zeker bij aan onze positieve ervaring in dit budgethotel. Hoewel we overwegen om hier in de toekomst opnieuw te verblijven voor een kort bezoek aan Reading, zouden we voor een speciale gelegenheid of een langere periode elders kijken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vroeger was het verblijf in de Travelodge acceptabel, niet geweldig maar prima. Helaas is de service tegenwoordig, vooral het afgelopen jaar, bedroevend. Sommig personeel is onvriendelijk. De schoonmaak van de kamers loopt vaak vertraging op. Bovendien kloppen ze al om 12.00 uur of zelfs eerder op je deur om je te haasten met het uitchecken. Soms gaan ze zelfs in discussie en openen ze de deur als ze je niet meteen horen. Het is onacceptabel dat ze de deur openen als ze weten dat er nog iemand binnen is, vooral als je maar 30 minuten te laat bent. Een vertraging van 1 of 2 uur kan begrepen worden, maar dit is te veel. De schoonmaaksters zijn constant aan het kletsen en op hun telefoon bezig, waardoor gasten vroeg gewekt worden. De prijs-kwaliteitverhouding is teleurstellend, vooral als de kosten soms boven de € 100 uitkomen. Een hotel van dit type zou niet meer dan € 40 per nacht mogen kosten.



© 2007-2025 ReisChecker.nl