ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel The Royal Court

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel is duidelijk in de vergetelheid geraakt en heeft wat aandacht nodig wat betreft service en hygiëne. De medewerkers lijken niet erg behulpzaam, behalve Julie die in ieder geval haar best lijkt te doen. Toen ik vroeg om schone kopjes bij het ontbijt, kreeg ik met moeite twee nieuwe exemplaren nadat ik had aangegeven dat de oude inderdaad vies waren. Helaas liet de schoonmaak in de slaapkamer te wensen over; het bed was niet opgemaakt en er waren geen schone handdoeken. Kortom, de algehele ervaring was teleurstellend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Wat een enorme tegenvaller! De accommodatie was verouderd en onverzorgd, met spinnenwebben overal en een vies, met bloed bevlekt dekbedovertrek. De kussens roken muf en het beddengoed had een sterke urinegeur. Het eten leek op eenvoudige, bevroren schoollunches en de bar was zelfs gesloten. Gelukkig was de enige redding de mooie locatie waar deze plek zich bevond.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Op het moment van ons bezoek was het hotel helaas gesloten zonder enige vorm van communicatie hierover op de deur of website. We stonden daar meer dan een uur te wachten op onze vooruitbetaalde reservering, klopten herhaaldelijk en probeerden tevergeefs contact op te nemen via de telefoon (die bleek afgesloten te zijn). Uiteindelijk verscheen er een man die ons vertelde dat alle boekingen waren doorgestuurd naar een ander hotel, genaamd The Dolphin. Helaas was dit niet duidelijk aangegeven voor ons als gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was echt een teleurstelling. Vanaf het moment dat we binnenkwamen, werden we begroet door een muffe geur die doet denken aan een kringloopwinkel. Na twee kamerwissels vanwege vallend gips en een lekkende gootsteen in de eerste kamer en de tweede die nog niet was schoongemaakt, was de derde kamer eindelijk acceptabel, hoewel de douchekop niet meewerkte. Het ontbijt was de eerste dagen koud en daarom heb ik het de derde dag maar overgeslagen. Het enige positieve was het vriendelijke personeel, vooral Julie bij de receptie die haar best deed om te helpen, en de geweldige locatie. Ondanks deze paar pluspunten, zal ik dit hotel nooit meer bezoeken en het zeker niet aanbevelen aan anderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik had een kamer geboekt met uitzicht op zee voor een bijzonder weekend, maar moest vragen om te verhuizen vanwege gebreken zoals een badkamerdeur die niet kon sluiten, een dode vlieg op het raam en stofvlokken die de kamer ontsierden. De nieuwe kamer was iets beter, maar al snel ontdekten we spinnenwebben op de ramen, stoffige vensterbanken en stopcontacten die niet werkten. Het ontbijt was redelijk, maar niet warm genoeg, en de algemene staat van het hotel liet te wensen over, met ongestofzuigde trappen, een verwaarloosde binnenplaats en een gebrek aan hygiëne. Ondanks de pogingen van de nieuwe eigenaar om het goed te maken, zullen we niet terugkeren. Dit hotel heeft duidelijk een grondige renovatie nodig en er zijn betere opties te vinden in Great Yarmouth. Het is teleurstellend dat het hotel zonder opknapbeurt heropend is na de pandemie. Het gaf een vieze indruk en we voelden ons niet goed verzorgd tijdens ons verblijf. Het was een ervaring die we liever niet hadden gehad.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl