ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Grosvenor

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vermijd deze plek! Het kan gebeuren dat er niet eens een kamer beschikbaar is na betaling en boeking! Het personeel lijkt niet geïnteresseerd te zijn dat mensen hebben betaald voor kamers die er niet zijn! Het personeel is ongeïnteresseerd, de sleutel werkt soms niet. De kamerdeuren kunnen worden geopend terwijl ze op slot zitten door oude en versleten sloten. Een resolute 0/5 sterren - maar blijkbaar is dat geen optie. Bovendien sluit de bar om 10 uur... dat zullen ze je vertellen nadat je je drankje hebt gekocht om 2 minuten voor 10!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was een ware nachtmerrie. Het inchecken duurde een eeuwigheid, omdat ik in de rij moest wachten en verplicht was om te socializen met andere gasten voordat ik eindelijk mijn sleutel kreeg. De kamer was ijskoud doordat het raam gebarsten was. Ondanks dat ik het personeel op de hoogte stelde, kreeg ik maar een kleine kachel die amper warmte gaf. De matras was ongemakkelijk en leek op sommige plekken zelfs versleten. Er was geen enkele vorm van schoonmaak in de kamer te bekennen. Eerlijk gezegd, dit was een van de slechtste verblijven die ik heb meegemaakt. Ik vind zelfs dat één ster nog te veel is voor deze plek.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het personeel van dit hotel verdient een pluim, vooral Vishal en Bavneet. Ze maakten onze ervaring extra speciaal door ons hartelijk te verwelkomen met drankjes en ons persoonlijk rond te leiden door het hotel en het restaurant. Hun professionaliteit en vriendelijkheid hebben onze verwachtingen overtroffen. Echt gastvrij!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Pas op! Mijn ervaring in dit hotel en de bijbehorende bistro was absoluut verschrikkelijk. Terwijl ik genoot van een maaltijd in de bistro en mijn auto op de parkeerplaats van het hotel had achtergelaten, kreeg ik onverwacht een parkeerboete in de bus. Zelfs na het tonen van bewijs van mijn bezoek werd mijn bezwaar afgewezen en moest ik toch een boete betalen. Dit is volstrekt onacceptabel en ik zal dit Grosvenor hotel en de bistro ten zeerste afraden aan anderen. Wees gewaarschuwd!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Zo te zien heeft deze locatie een nieuwe eigenaar! Deze plek geeft een onverzorgde en ongastvrije indruk. De receptioniste was zwijgzaam en gaf ons enkel de sleutel, zonder verdere uitleg of begeleiding naar onze kamer. Het tapijt op de trappen en gangen leek al lange tijd niet gestofzuigd te zijn en er hing een muffe sigarettengeur in de lucht. Bij binnenkomst in onze kamer rook het fris, maar de algehele standaard liet te wensen over. Vuile plekken op lichtknoppen en deuren, een oud en krakend boxspringbed, en slordig opgemaakte bedden zonder matras- of kussenbeschermers. Verschillende ongemakken, zoals een krakend stopcontact en bruine deeltjes in de waterkoker, droegen niet bij aan een comfortabel verblijf. Daarnaast ontbraken essentiële voorzieningen zoals theelepels en voldoende verlichting. De badkamer vertoonde ook gebreken, zoals een vervangen deur door een onhandig curtain, kalkaanslag op het toilet en vuile accessoires. Geluidsisolatie liet te wensen over, waardoor gesprekken van de buren duidelijk hoorbaar waren. Ondanks enkele pluspunten, zoals comfortabele bedden en schone handdoeken, is mijn ervaring niet positief. Ik zou een verblijf hier niet aanbevelen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl