ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Parliament

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Tijdens ons tweedaagse verblijf in juni 2025 hebben we genoten van het comfort van deze accommodatie. De kamers zijn lekker ruim, al ontbraken een waterkoker, strijkijzer en tissues. Het feit dat er voor water €1,50 werd gerekend, voelde wat vreemd aan voor een 4-sterrenhotel. Het zou eerder passen bij een boetiekhotel met 3 sterren. Desondanks waren het bed en de kussens zeer schoon en comfortabel. Het ontbijt was wat karig voor vegetariërs en veganisten, maar alles was vers en het personeel in het restaurant was erg hulpvaardig. De mannelijke receptionist bij het inchecken was vriendelijk, maar verder waren onze interacties met de receptie beperkt tijdens het verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Onvergetelijk verblijf in Roemenië! Als Griekse bezoekers waren we onder de indruk van dit hotel tijdens ons schooluitje. Het moderne hotel bood een sfeervolle tweepersoonskamer met uitzicht op een pittoreske kerk. De badkamer was voorzien van luxe verzorgingsproducten en een föhn, compleet met een grote spiegel en een royaal ligbad. De zachte bedden en kussens zorgden voor een comfortabele nachtrust, terwijl de kamer was uitgerust met een handige zithoek en een televisie voor het nieuws uit Griekenland. De kamer was brandschoon en de kluis in de kledingkast gaf ons gemoedsrust. Het Europees ontbijt met kersenbrandewijn was een verrukkelijke ervaring. Met de nabijheid van de grootste kerk van Roemenië en het Volkspaleis op slechts enkele minuten afstand, bood het hotel een ideale locatie. Kortom, dankzij L.A. Travel hebben we een fantastische tijd gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Titel: Aangename ontbijtverrassing in een teleurstellend hotel Het ontbijt was zeker een hoogtepunt, maar jammer genoeg was de rest van ons verblijf ver beneden de maat. Het personeel was niet bepaald gastvrij, de kamer was niet al te fris, de in- en uitcheckervaring was chaotisch en de kosten voor extra's schoten tekort in verhouding tot wat elders aangeboden werd. Als je toch moet eten, zoek dan elders, en voor een goede nachtrust kijk je ook beter uit naar een andere locatie. Vanaf het moment dat we aankwamen voelde ons verblijf als een grote teleurstelling. Het ontvangstcomité was verre van hartelijk, vooral gezien het internationale karakter van het hotel waar je doorgaans betere service zou verwachten. Hoewel we beleefd vroegen of een vroege incheck mogelijk was tegen extra kosten, was het antwoord bot en zonder enige vorm van moeite om toch een oplossing te bieden. Later, toen het eindelijk tijd was om in te checken, bleek de kamer nog niet gereed te zijn en moesten we bijna een halfuur wachten in de lobby vanwege de vertraging in het schoonmaken. De medewerkers leken zelfs de schoonmakers niet te kunnen vinden, wat weinig vertrouwen gaf. Eenmaal op de kamer was het duidelijk dat er weinig aandacht aan de schoonmaak was besteed. Van een vieze wc-bril tot schimmel in de badkamer en een stoffig extra bed voor ons kind, de kamer voelde allesbehalve fris en schoon aan. Het uitchecken verliep al net zo frustrerend. De receptioniste liet ons wachten en de eerste vraag die gesteld werd betrof niet ons verblijf, maar of we iets uit de minibar hadden gebruikt. Dit alleen al sprak boekdelen over hun prioriteiten. Hoewel ze een luchthavenshuttle aanboden, bleek deze optie aanzienlijk duurder dan alternatieven zoals een Bolt-rit, die ons aanzienlijk sneller en goedkoper op de luchthaven bracht. Al met al is dit hotel, dankzij de gebrekkige gastvrijheid, de matige kamerhygiëne en de te dure services, niet een plek die ik zou aanbevelen aan anderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Bij aankomst was het even stressen op de kleine parkeerplaats, maar we vonden gelukkig nog een plekje na wat gedoe. De ontvangst was nogal afstandelijk en kortaf. Gelukkig maakte de prachtige en ruime kamer met adembenemend uitzicht veel goed. Echter was het wel verrassend dat ik mijn eigen bed moest opmaken, dat had ik nog nooit eerder meegemaakt in een hotel! Helaas was het matras erg versleten en ongemakkelijk, waardoor de nachtrust niet optimaal was. Ook was het kussen te plat, misschien zouden twee kussens beter zijn geweest. Het ontbijt was een grote teleurstelling, zeker geen 4-sterrenwaardig. Zeer beperkte keuze en weinig aantrekkelijke opties.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Geweldig!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service6

Dit hotel heeft onlangs een volledige renovatie ondergaan en ziet er bij binnenkomst direct indrukwekkend uit met zijn vier sterren. Het is van alle gemakken voorzien die je mag verwachten op dit niveau. Het enige minpuntje was het ontbijt, dat niet helemaal voldeed aan de verwachtingen, hoewel de service uitstekend was. Het was iets minder uitgebreid dan gehoopt. Het is handig om vooraf een luchthaventransfer bij het hotel te boeken (voor 15 euro), zodat je de corrupte taxichauffeurs op de luchthaven kunt vermijden. Vergeet echter niet om dit bedrag aan het hotel te betalen om problemen bij het uitchecken te voorkomen.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl