ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Charter

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het verblijf in het hotel was gemiddeld, maar er zijn enkele dingen waar je rekening mee moet houden. Er is bijvoorbeeld geen shuttleservice van en naar de luchthaven 's nachts, alleen vanaf 4 uur 's ochtends. Toen we een taxi aanvroegen, bleek de prijs veel hoger te liggen dan verwacht, waardoor het voordeliger was om een Uber of Bolt te nemen. Het personeel leek bij aankomst niet erg gastvrij, maar gelukkig was het meisje dat ons het wisselgeld gaf wel erg vriendelijk. Ook was het jammer dat er geen restaurants op loopafstand waren, de dichtstbijzijnde was minstens 1,5 km verderop.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een uitstekend hotel voor reizigers die vroeg op de luchthaven moeten zijn, omdat ze een handige gratis pendeldienst aanbieden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ideaal voor een kort verblijf en gunstig gelegen nabij de luchthaven. Verwacht echter geen luxe faciliteiten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ideaal voor diegenen die 's ochtends vroeg op pad moeten. Dit hotel bestaat uit twee vleugels: een oude en een nieuwe. Onze kamer bevond zich in het historische gedeelte en vertoonde enige tekenen van slijtage. Het ontbijt wordt geserveerd in een prachtige zaal in het moderne gedeelte. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Toen we onze familiekamer betraden, begreep ik totaal niet waarom anderen zo positief waren over dit hotel. Het plafond vertoonde gebreken – stukken hingen los en er waren gaten zichtbaar. Insecten kropen rond op onverwachte plekken, zoals op de gordijnen en bij de deur. Sommige waren zelfs aan het plafond of de muren geplakt, wat erop leek te wijzen dat het schoonmaakteam geen moeite had gedaan om ze te verwijderen. De douche in het bad was onhandig in gebruik wanneer hij op de hoogste stand stond – alleen bruikbaar als je de douchekop in de hand nam. Het badgordijn oogde oud en weinig uitnodigend. In de tv-kast troffen we een vergeten pizzadoos aan – wie weet hoe lang die daar al lag. Het was ronduit onsmakelijk om dit aan te raken. De bedden waren slechts voorzien van lakens, zonder dekens om ons warm te houden. De tapijten zagen er versleten en gedateerd uit. Van de vier of vijf stopcontacten werkte er slechts één, die bovendien los hing – een potentieel gevaarlijke situatie. Een nachtlampje was nergens te bekennen. Een grote teleurstelling. Dit hotel zal aanzienlijke verbeteringen moeten doorvoeren als het wil blijven bestaan. Het ontbijt was redelijk acceptabel, zij het met beperkte keuzes.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging3
  • Service1

Onze ervaring in een suite was allesbehalve positief. De badkamer had last van schimmelranden waar niets aan werd gedaan na onze klacht. Ook was er een probleem met het balkon, waar tegels naar beneden vielen, wat volgens het personeel blijkbaar normaal was. Pas op de laatste dag konden we eindelijk de manager spreken, maar ook die was niet behulpzaam. Al met al was het een eenmalige ervaring en zullen we hier nooit meer terugkeren.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl