ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Danubius Health Spa Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het eten liet te wensen over: smakeloos en droog brood, teleurstellend kippenvlees en gerechten van matige kwaliteit. Zelfs van het menu bestellen bracht geen verbetering. Ook de "papanas" misten de bosbessenjam en bevatten in plaats daarvan een vreemde, hoogwaardige jam die niet paste bij het gerecht. Gelukkig was de wrongel topping wel in orde, zij het van magere kwaliteit. Gelukkig waren de kamers schoon, het personeel vriendelijk en de wellnessruimte goed onderhouden. Al met al een gemengde ervaring. :)



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ongeëvenaarde ervaring! Tijdens Black Friday genoten we van een fantastische 30% korting. Alles was perfect: kraakheldere kamers, verrukkelijk eten en een ontspannen tijd in de spa. De rustige sfeer maakte het allemaal nog aangenamer. Zeker weten dat we hier weer terugkomen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik probeerde een reservering te maken en had wat vragen vooraf. Ik heb meerdere keren, drie dagen op rij, gebeld, maar kreeg geen gehoor. De telefoon was steeds bezet of ging onbeantwoord. Zelfs buiten kantooruren kreeg ik alleen een voicemail. Na vier dagen kreeg ik eindelijk een antwoord op mijn e-mail, maar toen was de gewenste periode al volgeboekt. Het was jammer dat ik niet kon ervaren of de kwaliteit van de dienstverlening overeenkomt met de positieve ervaringen die anderen hebben gedeeld, maar helaas was de communicatie erg lastig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

1. Het hotel kan nog een tandje bijzetten wat betreft de service en het personeel, om echt te voldoen aan de standaard van een 4-sterrenhotel. 2. Parkeergelegenheid is beperkt, en hoewel er een parkeerplaats is, is het tegen extra kosten. 3. De kamer wordt redelijk schoon gehouden, maar de badjassen zijn aan de kleine kant en er is geen groter formaat beschikbaar. 4. Eén van de liften was constant defect, wat zorgde voor lange wachttijden. 5. Bij het afrekenen ontstond er verwarring over de betaalde nachten, wat resulteerde in een ongemakkelijke situatie met het personeel aan de receptie. Er is ruimte voor verbetering in de klantenservice. 6. Tijdens een bezoek aan de behandelbasis kreeg ik te maken met een onvriendelijke medewerker die aangaf dat ik een afspraak moest maken, ondanks dat ik dit al eerder had gedaan. 7. De behandelingen waren goed, met speciale dank aan de medewerkers die zich inzetten voor inhalatie, oxygenotherapie, modderpakkingen en elektrische behandelingen. 8. Het restaurant biedt een redelijke kwaliteit van eten, met een gevarieerd menu en snelle service.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Interessante deals voor doordeweeks.



© 2007-2025 ReisChecker.nl