ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Lucija, Most Na Soci

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

In een gezellig stadje genaamd Most na Soci bevindt zich een 3-sterren accommodatie met gratis eigen parkeergelegenheid. Peter was zeer gastvrij en wachtte geduldig op onze late aankomst. Het enige nadeel is dat er geen lift naar de tweede verdieping is, wat een minpunt kan zijn voor sommige gasten. Het ontbijt biedt een beperkte keuze en de kwaliteit van de koffie laat te wensen over, vooral gezien de hoge prijzen in de omgeving.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel heeft een wat ouderwetse uitstraling, maar straalt toch een gezellige charme uit die doet denken aan de sfeer van etablissementen uit het voormalige Joegoslavië. Ondanks het eenvoudige ontbijt, is er nog steeds voldoende keuze. Het is een prima keuze voor een kort verblijf van 1-2 nachten, vooral vanwege de netheid van de kamers.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De medewerkers waren ontzettend vriendelijk en toonden zich zeer hulpvaardig! De verhouding tussen prijs en kwaliteit was uitstekend. Bovendien bevindt de accommodatie zich in een prachtige omgeving...



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit unieke hotel ademt een nostalgische sfeer. De kamers combineren comfort en netheid, waardoor je je meteen thuis voelt. Ondanks de drukte op de weg, blijft het binnen zalig stil dankzij de geluidsdichte ramen. Het gastvrije management staat altijd voor je klaar met een glimlach. De tuin heeft een charmante, verwaarloosde uitstraling die juist bijdraagt aan de magie van de plek. Vanuit de tuin loop je zo naar de rivier, waar je in alle rust kunt zwemmen met een prachtig uitzicht om je heen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel met 3 sterren verdient die beoordeling absoluut niet meer. Waarschijnlijk heeft het zijn glorietijd minstens dertig jaar geleden beleefd en sindsdien is er nauwelijks nog in geïnvesteerd. Onze kamer was een regelrechte teleurstelling: de deuren moeten dichtgeslagen worden, er hangt een muffe geur, het dekbed vertoont gaten en het tapijt zit vol met ondefinieerbare vlekken. Overal waren spinnenwebben te vinden en er ontbrak zelfs een compleet gordijn. Kamer 108 kan wel een grondige renovatie gebruiken. Zelfs de badkamer leek rechtstreeks uit de jaren '70 te komen - die periode wil vast zijn antieke meubels terug. Hoewel het bed comfortabel was, was het ontbijt ronduit belachelijk. We hebben hard moeten lachen om de treurige selectie. Gelukkig was er sap om het droge brood weg te spoelen, maar de belegopties lieten te wensen over: zweetkaas, vreemd ruikend vlees, koud hardgekookt ei en chocopasta. Ik heb nog nooit zo'n slecht ontbijt gehad, zeker niet in een hotel dat zich als 3-sterren presenteert. De receptionist was vriendelijk bij aankomst, maar leek geen idee te hebben van de staat van het hotel die al zeker 15 jaar geleden had moeten worden opgeknapt. Toen we vertrokken, was er geen groet of bedankje te bekennen - het leek alsof ze ons gewoon zo snel mogelijk buiten wilden hebben. Het lijkt erop dat er weinig aandacht wordt besteed aan het verbeteren van de service. Dit hotel heeft potentie, maar momenteel straalt het vooral verwaarlozing en karigheid uit. Het is de prijs absoluut niet waard, tenzij er serieuze moderniseringen plaatsvinden en het ontbijt eens flink onder handen wordt genomen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl