ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Vincci Taj Sultan

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel overtrof al mijn verwachtingen. Het personeel was ontzettend vriendelijk en verwelkomend, altijd met een glimlach op hun gezicht. De roomservice deed echt moeite om ons te verrassen, van handdoeken gevouwen als zwanen met rozenblaadjes tot nachtkleding als bloemen op de kussens - een subtiele en romantische touch die de sfeer compleet maakte. Het buffet was ook indrukwekkend, met een grote verscheidenheid aan heerlijke gerechten. We kunnen niet wachten om hier weer terug te komen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Geweldig hotel met prachtige kamers, heerlijke gerechten en uiterst gastvrij personeel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De prijs-kwaliteitverhouding is goed in balans. De kamers en het gebouw kunnen wel een update gebruiken, maar dat zal vast in de toekomst gebeuren. Het zwembad is prachtig, vlakbij het strand, en het buffetrestaurant is geweldig. Kortom, een fantastische ervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het hotel was over het algemeen goed, maar het was teleurstellend dat de airconditioning pas in juni ingeschakeld wordt en wij er waren in mei. Hierdoor bleef het 's nachts erg warm in de kamer. Bovendien hoef je niet vroeg op te staan voor het ontbijt. Ze bakken geen eieren, serveren geen koffie en beweren geen lepels te hebben voor de desserts. Hoewel ons verblijf goed was, was het ontbijt een grote tegenvaller.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij aankomst in de kamer merkte ik meteen dat er al iets mis was, de deur stond open vanwege een kapot bed. Het leek verlaten. Toen ik een medewerkster aansprak, begreep ze het probleem niet helemaal en sleurde ze het bed naar binnen om het snel op te maken, in de veronderstelling dat ze het hiermee had opgelost. Even later ontdekte ik echter vies en bebloed beddengoed op een ander bed. Toen er uiteindelijk iemand kwam om het bed te repareren, ging dit gepaard met weinig interesse en duurde het even, ondanks mijn opmerking over het smerige beddengoed. Het werd uiteindelijk meegenomen na herhaaldelijk aandringen. Dit was zeker niet wat ik verwachtte van een accommodatie van dit kaliber. Later die avond bleek ook nog dat de airconditioning niet werkte, de douchekop kapot was en het beddengoed van het tweepersoonsbed ook niet schoon was. Een teleurstellende ervaring. Gelukkig maakte het ruime balkon met gedeeltelijk zeezicht het enigszins goed. Ik geef de service toch nog drie sterren vanwege het vriendelijke personeel tijdens het diner en ontbijt.

Melden


Reisperiode: augustus 2006

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Heerlijke vakantie gehad in Tunesië, prachtig hotel. Echte pluspunten; Personeel zeer vriendelijk, mooi en ruim zwembad, prima service, kindvriendelijk, de rust, mooi strand, bijna geen nederlanders (eindelijk eens een echt vakantiegevoel). Minpunt; het eten, het was niet altijd warm en het vlees was niet super.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl