ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Garden

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Mijn verblijf vond plaats in een tweepersoonskamer met twee bedden. De locatie van deze kamer, tussen de lift en de gang, zorgde ervoor dat ik de geluiden van dunne muren niet als storend ervoer. Hoewel sommigen dit als negatief zouden beoordelen, had ik hier geen problemen mee. De badkamer was netjes en de airconditioning werkte goed. Echter, toen ik het hotel belde, was ik verbaasd dat na drie pogingen niemand opnam en ik uiteindelijk op de voicemail belandde. Gelukkig was het personeel bij de receptie overdag wel behulpzaam en vriendelijk. Wat betreft de kamer zelf, deze was ruim en comfortabel. De parkeergelegenheid naast het hotel kostte 450 yen voor 24 uur en was altijd beschikbaar. Het was slechts een korte wandeling van ongeveer 10 minuten naar het treinstation van Kyoto, maar de betaalbare prijs van de accommodatie maakte dat meer dan goed.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

In de logeerkamer klonken stemmen die me de hele tijd bezighielden. Het leek alsof er mensen waren, ook al was ik alleen. Om mezelf gerust te stellen, speelde ik wat met de tv voordat ik naar bed ging. De locatie van deze plek is super handig, slechts 20 minuten met het openbaar vervoer vanaf het treinstation van Kyoto. Het is gemakkelijk te vinden, vooral met een LAWSON-winkel in de straat. Het enige wat verwarrend was, was het stoplicht dat zich zo'n 100 meter verderop bevond. En oh, de koelkast was een verrassing op deze locatie! Het duurde even voordat ik ontdekte waar hij stond - onderaan links als je de deur opent. Ik wou dat ik dat eerder had geweten, het had me wat tijd en moeite bespaard.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het ontwerp van de accommodatie is prachtig, maar mijn ervaring tijdens een vijfdaagse zakenreis was teleurstellend. Een andere beoordelaar sprak over bezorgdheid over defecte brandalarmen, iets wat ik ook had meegemaakt tijdens mijn verblijf. Gelukkig was er geen evacuatiebericht in mijn kamer, maar dit had zeer zorgwekkend kunnen zijn in geval van nood. Er ontbrak helaas een duidelijke handleiding en de communicatie met de receptie, die door een niet-Japans sprekend persoon werd bemand, kon beter. Hoewel ik de taal vloeiend spreek, was de service niet optimaal. De schoonmaakservice was beperkt tot één dag tijdens mijn verblijf en je moest specifiek bij de receptie vragen om tandenborstels en scheerbenodigdheden. De locatie was redelijk gunstig gelegen, slechts 18 minuten van station Kyoto en 8 minuten van metrostation Kujo te voet. Er was een gemakszaak aan de overkant van de straat, maar weinig eetgelegenheden in de buurt, met Suigetsu-tei als enige uitzondering. Het enige positieve punt was de snelle internetverbinding, wat handig was voor mijn werk als fotograaf waarbij ik grote bestanden moest versturen. Desondanks zou ik dit hotel niet aanraden voor persoonlijke of toeristische reizen en geef ik het een beoordeling van ★2.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was een enorme teleurstelling. De communicatie met de receptioniste verliep moeizaam en het onderhoud van de kamers liet te wensen over. Toen ik problemen had met de verwarming en de receptie herhaaldelijk niet opnam, moest ik uiteindelijk zelf naar beneden om hulp te vragen. Zelfs toen leek het personeel weinig interesse te tonen en was er geen excuses voor het ongemak. Het leek alsof er weinig waarde werd gehecht aan service en hygiëne. Het vinden van haar in de badkamer zorgde voor extra ongemak en deed me afvragen of er wel aandacht was besteed aan het schoonmaken van de kamer. Al met al was dit een ervaring die ik niet snel zal vergeten en die me ervan heeft weerhouden om ooit nog in een vergelijkbaar hotel te verblijven. Het gebrek aan klantgerichtheid en de teleurstellende kwaliteit van de voorzieningen verdienen zeker geen enkele ster.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Gedurende de hele nacht werden mijn slaap verstoord door geluiden van de buren, variërend van stemmen tot voetstappen en zelfs het gebruik van de badkamer. Ondanks mijn terughoudendheid besloot ik om na 15.00 uur eindelijk de receptie te bellen, hoewel dit niet zonder moeite ging vanwege de kosten van het gesprek. Uiteindelijk kreeg ik na drie uur 's nachts te horen dat ik van kamer kon wisselen, te midden van andere bijzondere incidenten. De reactie op mijn klacht kwam van een beleefde Chinese medewerkster, maar helaas was dit niet afdoende. Dit alles terwijl ik bereid was om meer te betalen voor dit hotel dat zich op een minder gunstige locatie bevindt dan mijn gebruikelijke verblijfplaats. Kortom, hoewel de kamer zelf van goede kwaliteit was, zal ik dit hotel in de toekomst vermijden vanwege de ervaren ongemakken en het gebrek aan voldoende dienstverlening.



© 2007-2025 ReisChecker.nl