ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Wellton

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ondanks de ouderdom van het hotel, oogden de kamers redelijk fris en opgeruimd. Mijn eenpersoonsbed was verrassend ruim en comfortabel voor een goede nachtrust.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

We hebben met z'n tweeën twee nachten doorgebracht in een tweepersoonskamer. De kamer voelde vol vanwege het grote bed. Omdat de badkamer en het toilet gecombineerd waren, was het handiger om bij het bed om te kleden. Het bad was niet groot genoeg om je benen te strekken. Hoewel het gratis ontbijt aanwezig was, kan je beter niet te veel verwachten, want je zou teleurgesteld kunnen raken. Toch was het fijn dat het er was. Er is een familierestaurant op 4-5 minuten loopafstand, dus misschien is het daar beter om naartoe te gaan. Als je de kamer vooral wilt gebruiken om te slapen, denk ik dat het prima is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

We verbleven in een tweepersoonskamer met een ruim bed en een grote kamer waar we onze benen goed konden strekken. De badkamer had een bad waar we comfortabel konden ontspannen. We moesten even wat stof van de ventilator afvegen, maar verder waren we blij met de ruimte. Ondanks dat de faciliteiten een beetje verouderd waren, waren we dankbaar dat we konden verblijven in Matsumoto, waar het lastig is om een hotel te vinden, voor deze prijs. Het hotelpersoneel was vriendelijk en deden hun best, ondanks dat ze met weinig waren. Het was een aangename ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De accommodatie was behoorlijk afgelegen van het Matsumoto station, je moest ongeveer 15 minuten lopen en er was geen busdienst beschikbaar, dus het was een hele klus om met bagage te sjouwen. De kamer was zeer compact, met nauwelijks genoeg ruimte om rond te bewegen, en de verouderde uitstraling van de vloeren en muren droeg niet bepaald bij aan een aantrekkelijke sfeer. De sanitairvoorzieningen lieten ook te wensen over, met schimmel en vuil dat onaangenaam was. De prijs die we betaalden leek dan ook niet in verhouding te staan tot de beperkte faciliteiten. Een lichtpuntje was het ontbijtbuffet, dat lekker en smakelijk was. Het personeel van het hotel was gastvrij en vriendelijk, wat zeker bijdroeg aan een positievere ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vanwege een persoonlijke tegenslag moest ik mijn reservering twee dagen geleden annuleren. Ik probeerde telefonisch de annuleringsvoorwaarden te bespreken met een Engelssprekende medewerker, maar door de taalbarrière verliep dit moeizaam. Mijn verzoek om een passende oplossing als Japanse klant werd helaas niet serieus genomen. Hoewel ik de naam niet zal noemen, is het belangrijk dat dienstverlening van dit niveau zich spiegelt aan de standaarden van internationale hotels.



© 2007-2025 ReisChecker.nl