ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Vakantiewoning Vincci Lella Baya

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid6

De locatie van het hotel laat te wensen over. Het strand wordt regelmatig bedekt met zeewier dat vanuit de zee aanspoelt, waardoor het soms moeilijk begaanbaar is. Het schoonmaken van het strand gebeurt zo langzaam dat het dagen duurt voordat het weer toonbaar is. De lobby van het hotel oogde gezellig, maar de kamers konden niet tippen aan de uitstraling van de lobby, ondanks hun ruimte. De koelkast in onze kamer functioneerde amper. Hoewel er verschillende opties waren om te eten, ontbrak het vrijwel overal aan smaak. De service van het personeel liet sterk te wensen over; als all-inclusive gast werd je behandeld alsof je geen waarde had, tenzij je met fooien begon te strooien. De obers stonden met hun rug naar de eetzaal gericht, leken het eten en drinken haast op tafel te gooien en waren onbeschoft wanneer je iets vroeg.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service6

Voor de prijs die je betaalt, is dit echt een aanrader! Het interieur is prachtig, maar de kamers kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken. Het eten biedt voldoende variatie en het personeel is erg vriendelijk. Het animatieteam is heel actief, alhoewel het geluid 's avonds wel wat te hard stond.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service6

Ik ben zeer tevreden met de locatie van dit hotel! De kamers zijn ruim, zij het wat gedateerd, maar wel netjes schoon. Het zwembad is prachtig en er zijn altijd genoeg ligstoelen beschikbaar. Helaas valt het eten wat tegen. De keuze is beperkt en vaak niet goed op temperatuur. Als je hier iets van zegt, wijzen ze je naar de magnetron. De service laat ook te wensen over. Sommige barmannen lijken er geen zin in te hebben. Gelukkig zijn er wel enkele ober die hun best doen in het restaurant met het serveren van drankjes en het dekken van tafels. Gasten die niet voor all-inclusive hebben gekozen, lijken betere service te krijgen. Helaas is er regelmatig een tekort aan bekers bij de zwembadbar. 's Avonds wordt cola in bierglazen geschonken en limonade in wijnglazen. De animatie is wel goed. De vier entertainers doen hun uiterste best om de minder goede service te compenseren en zijn altijd vriendelijk. De shows zijn leuk en niet opdringerig. Al met al is dit een goed hotel, mits je bereid bent om wat extra fooi te geven of niet voor all-inclusive te kiezen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service1

De kamers waren niet schoon, het eten was niet te eten en het personeel in de bar was onbeschoft en onervaren. Het was onhygiënisch in het restaurant en na 10 dagen was de vloer nog steeds smerig. Ondanks dat het een all-inclusive vakantie was, zijn we elke dag uit eten gegaan omdat het eten verschrikkelijk was. Het hotel is niet duur, maar verdient zeker geen vier sterren. Misschien komt het niet verder dan twee sterren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service6

Ik heb een week doorgebracht in dit hotel en ik moet zeggen dat het net een sprookjesachtig kasteel is. De kamers zijn enorm ruim en het eten, hoewel niet bijster speciaal voor een 4-sterrenhotel, is zeker van goede kwaliteit en gevarieerd genoeg. Helaas liet de service wel te wensen over. Vaak waren drankjes op, werden glazen nauwelijks schoongemaakt en werd soms de verkeerde glassoort gebruikt, zoals wijnglazen voor bier. Dit zorgde voor vliegen rondom de halfvolle glazen die te lang op tafels bleven staan. De animatie was ook wat teleurstellend, maar misschien is dit normaal buiten het hoogseizoen?





© 2007-2025 ReisChecker.nl