ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Vakantiewoning Vincci Lella Baya

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid6

De locatie van het hotel laat te wensen over. Het strand wordt regelmatig bedekt met zeewier dat vanuit de zee aanspoelt, waardoor het soms moeilijk begaanbaar is. Het schoonmaken van het strand gebeurt zo langzaam dat het dagen duurt voordat het weer toonbaar is. De lobby van het hotel oogde gezellig, maar de kamers konden niet tippen aan de uitstraling van de lobby, ondanks hun ruimte. De koelkast in onze kamer functioneerde amper. Hoewel er verschillende opties waren om te eten, ontbrak het vrijwel overal aan smaak. De service van het personeel liet sterk te wensen over; als all-inclusive gast werd je behandeld alsof je geen waarde had, tenzij je met fooien begon te strooien. De obers stonden met hun rug naar de eetzaal gericht, leken het eten en drinken haast op tafel te gooien en waren onbeschoft wanneer je iets vroeg.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service6

Voor de prijs die je betaalt, is dit echt een aanrader! Het interieur is prachtig, maar de kamers kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken. Het eten biedt voldoende variatie en het personeel is erg vriendelijk. Het animatieteam is heel actief, alhoewel het geluid 's avonds wel wat te hard stond.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service6

Ik ben zeer tevreden met de locatie van dit hotel! De kamers zijn ruim, zij het wat gedateerd, maar wel netjes schoon. Het zwembad is prachtig en er zijn altijd genoeg ligstoelen beschikbaar. Helaas valt het eten wat tegen. De keuze is beperkt en vaak niet goed op temperatuur. Als je hier iets van zegt, wijzen ze je naar de magnetron. De service laat ook te wensen over. Sommige barmannen lijken er geen zin in te hebben. Gelukkig zijn er wel enkele ober die hun best doen in het restaurant met het serveren van drankjes en het dekken van tafels. Gasten die niet voor all-inclusive hebben gekozen, lijken betere service te krijgen. Helaas is er regelmatig een tekort aan bekers bij de zwembadbar. 's Avonds wordt cola in bierglazen geschonken en limonade in wijnglazen. De animatie is wel goed. De vier entertainers doen hun uiterste best om de minder goede service te compenseren en zijn altijd vriendelijk. De shows zijn leuk en niet opdringerig. Al met al is dit een goed hotel, mits je bereid bent om wat extra fooi te geven of niet voor all-inclusive te kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service1

De kamers waren niet schoon, het eten was niet te eten en het personeel in de bar was onbeschoft en onervaren. Het was onhygiënisch in het restaurant en na 10 dagen was de vloer nog steeds smerig. Ondanks dat het een all-inclusive vakantie was, zijn we elke dag uit eten gegaan omdat het eten verschrikkelijk was. Het hotel is niet duur, maar verdient zeker geen vier sterren. Misschien komt het niet verder dan twee sterren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service6

Ik heb een week doorgebracht in dit hotel en ik moet zeggen dat het net een sprookjesachtig kasteel is. De kamers zijn enorm ruim en het eten, hoewel niet bijster speciaal voor een 4-sterrenhotel, is zeker van goede kwaliteit en gevarieerd genoeg. Helaas liet de service wel te wensen over. Vaak waren drankjes op, werden glazen nauwelijks schoongemaakt en werd soms de verkeerde glassoort gebruikt, zoals wijnglazen voor bier. Dit zorgde voor vliegen rondom de halfvolle glazen die te lang op tafels bleven staan. De animatie was ook wat teleurstellend, maar misschien is dit normaal buiten het hoogseizoen?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid10

Het hotel verdient niet eens de helft van de 4 sterren die het heeft. De aankomst op zaterdagnacht om 3 uur was al een teleurstelling, gezien de betaling van de kamer en all-inclusive voor de volgende dag. Het eten in het hotel is van slechte kwaliteit en beperkt, niet bepaald het geld waard. Betalende gasten lijken ook meer waardering te krijgen dan all-inclusive gasten. De service laat te wensen over. De bedden zijn oncomfortabel en de wc spoelt pas door na herhaaldelijk drukken op de knop. De avondanimatie is ronduit slecht, je zou liever bevriend worden met een beer dan nog een minuut langer te moeten kijken. En als je eindelijk naar het buffet gaat, word je nauwlettend in de gaten gehouden door 15 obers.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid9

Het hotel heeft een fantastische ligging en je waant je in een betoverende lobby. De kamers zijn ruim en hebben een oosterse sfeer, maar helaas hadden wij last van ongewenste bezoekers in de vorm van kakkerlakken. Hoewel de kamers op het eerste gezicht schoon leken, zaten de plinten en andere delen vol stof. Het eten liet ook te wensen over, typisch Tunesisch maar niet goed bereid. Het vlees en de vis leken van lage kwaliteit te zijn en waren taai en droog, met veel botten en oneetbare stukken. Dit werd bevestigd door andere gasten die we spraken, van Engelsen tot Spanjaarden en Duitsers. Het zwembad was prachtig en ruim, en het animatieteam zorgde voor vermakelijk entertainment. Helaas lag het strand bezaaid met harde grasbollen uit zee die leken op kamelendrollen, en het water oogde troebel. Zelfs de cocktails waren niet om over naar huis te schrijven. Het personeel in de bar sprak gebrekkig Engels, terwijl het receptiepersoneel wel behulpzaam was en de taal goed beheerste. Roken was toegestaan in de lobby/bar. Zelfs in het a la carte restaurant voldeed het eten niet aan de verwachtingen. We zijn gewend aan 3/4 sterren hotels in Turkije waar het eten beter is. Het is jammer dat, ondanks de dromerige sfeer in de hal, de algehele ervaring teleurstellend was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5

De locatie is fantastisch, met een knusse sfeer bij de haven waar je heerlijk kunt dineren. Helaas lag er in oktober veel zeewier op het strand, maar dit is natuurlijk niet de schuld van het hotel. Het eten zou wat gevarieerder kunnen zijn, met bijvoorbeeld meer internationale gerechten zoals frietjes. De lunch bij het zwembad was uitstekend en het personeel was ontzettend vriendelijk. Als je vriendelijk bent tegen hen, zullen zij dat ook zeker zijn. De koelkasten op de kamers zijn duidelijk aan vervanging toe, of zouden misschien beter verwijderd kunnen worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Ik heb een geweldige tijd gehad! De gastvrijheid was uitstekend, het eten was heerlijk en divers. Het verblijf was echt fantastisch. Dit adres is absoluut een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid5

Dit hotel is werkelijk betoverend met een lobby die rechtstreeks uit een sprookje lijkt te komen. Het personeel is ongelooflijk gastvrij en doet er alles aan om ons als vakantiegangers te verwennen. Ober Anis was geweldig en het animatieteam wist ons elke dag met een glimlach uit bed te krijgen en te vermaken. De ligging tegenover het strand kan een klein nadeeltje zijn voor strandliefhebbers, maar het fantastische zwembad maakt dat helemaal goed. De omgeving is prima, het hotel bevindt zich in een levendig toeristisch gebied, hoewel daarbuiten niet veel te beleven valt. Wij hebben ontzettend genoten en komen zeker nog een keer terug!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl