ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ochsen

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Hoewel er veel potentieel is in dit hotel, was mijn ervaring helaas teleurstellend door de slechte service. Toen ik melding maakte van mijn kapotte bedframe, werd ik van het kastje naar de muur gestuurd met personeelsleden die moeite hadden met Engels. Bij het uitchecken liet ik de enige receptioniste weten over het probleem met bijbehorende foto's. In plaats van begrip of hulp te bieden, verontschuldigde hij zich simpelweg en wuifde de kwestie weg met de opmerking: "Dit is een driesterrenhotel, geen vijfsterrenhotel, dus verspil onze tijd niet." Het is jammer dat de service niet aansloot bij het potentieel van het hotel. Hopelijk verbeteren ze in de toekomst hun communicatie en klantgerichtheid.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wanneer je probeert contact op te nemen met betrekking tot een reservering zonder ontbijt, blijft elke vorm van communicatie onbeantwoord. Ze lijken je zelfs te vragen om je verzoek schriftelijk in te dienen, wat wijst op een gebrek aan betrouwbaarheid en respect. Dit soort gedrag maakt het moeilijk om vertrouwen te hebben in de service van dit hotel, en roept de vraag op of andere zaken ook zo zullen worden afgehandeld. Het is echt teleurstellend om op deze manier behandeld te worden als klant, en dit is zeker een hotel dat je beter kunt vermijden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij aankomst in de kamer troffen we een paar gebruikte badjassen en een handdoek aan in de kast. Het bed was comfortabel en de kamer was over het algemeen schoon en gunstig gelegen. Het restaurant bleek een aangename verrassing te zijn met heerlijk eten. Helaas waren er geen kortingen beschikbaar voor de parkeergelegenheid. Het ontbijt dat vanaf 07.00 uur zou worden geserveerd, was om 07.40 uur nog niet beschikbaar, wat voor wat teleurstelling zorgde. We keken uit naar het buffet, maar konden uiteindelijk alleen koffie drinken voordat we teleurgesteld besloten elders te ontbijten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Bij aankomst was er geen ontvangst aan de receptie. We vonden enveloppen met de sleutels van de kamers erin. De kamers waren ruim en redelijk schoon. Alles wat je nodig had was aanwezig, maar het was vreemd om de badjas in de kledingkast te vinden in plaats van in de badkamer. De badkamer was ruim en goed verlicht, ondanks het ontbreken van een raam. Helaas waren er veel vlekken op de muren en vuil op de planken. Eén van de lampen werkte niet vanwege een doorgebrande lamp. Het ontbijt was oké, maar niet geweldig. Er was niet veel keuze en de kwaliteit was niet top. Al met al was het een eenvoudig hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij het boeken van het hotel kwamen we erachter dat de foto's van de kamer niet overeenkwamen met de werkelijkheid. Onze familiekamer met kingsize bed en een eenpersoonsbed voor ons kind was eigenlijk een groot bed voor twee personen en een klein opklapbed voor onze dochter. Daarnaast werkten de lichtschakelaars niet zoals het hoorde, waardoor we het badkamerlicht en de ventilator niet konden uitschakelen. Ook had het jacuzzi-bad een groen licht dat bleef branden, wat we moesten bedekken met een deken. De lobby rook zelfs naar riool, wat al meteen bij aankomst opviel. Echter, het ontbijt was vers en lekker en de badkamer in onze kamer overtrof onze verwachtingen. Al met al was de prijs redelijk, maar de kamer zou meer moeten overeenkomen met de foto's die werden getoond bij de boeking.



© 2007-2025 ReisChecker.nl