ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Alpina

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Service9

Vorige week verbleven we in dit hotel en we waren zeer tevreden. Het hotel bestaat uit een oud en een modern gedeelte, met elk unieke kamers. Maar eerlijk gezegd, je bent hier toch voornamelijk om te slapen, toch? Voor een 2-sterrenhotel was de prijs-kwaliteitverhouding erg goed. De familie Hari is erg gastvrij en zorgt voor een gezellige sfeer. Ze geven goede tips en tonen oprechte interesse in je activiteiten. Wij begrijpen de klachten over het eten niet; wij vonden de maaltijden heerlijk, er was genoeg keuze en we konden zelfs bijvragen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Service10

Vorig jaar hebben we voor het eerst deze plek bezocht en het beviel ons zo goed dat we dit jaar opnieuw zijn gegaan. De ervaring was zelfs nog beter dan de vorige keer. We hadden dit keer een kamer met een luxe ligbad, wat een heerlijke toevoeging was. Toen ik meldde dat ik moeite had om in en uit bad te stappen, zorgde de vriendelijke eigenaar, Dhr. Hari, ervoor dat er de volgende dag een beugel aan de muur was gemonteerd om het makkelijker te maken. Dat is nog eens klantenservice! Het eten was wederom uitstekend en overvloedig. Als er vis op het menu stond en je had liever vlees, hoefde je het alleen maar 's ochtends aan te geven en 's avonds stond er een heerlijk vleesgerecht voor je klaar. Een service van topkwaliteit! Elke dag informeerden ze ook naar onze plannen en interesses, wat aantoont hoezeer ze betrokken zijn bij het welzijn van hun gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Service10

Dit gezellige hotel heeft ons twee weken lang fantastisch ontvangen. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, waardoor we ons direct thuis voelden. Het eten was voortreffelijk en meer dan genoeg. De kamer en badkamer waren beide schoon en comfortabel. De familie Hari zorgde echt voor hun gasten en dat voelde heel bijzonder. Toen we vroeg in de ochtend vertrokken, kregen we zelfs een geweldig lunchpakket mee voor onderweg. Al met al hebben we hier een geweldige vakantie gehad en zijn we zeer tevreden huiswaarts gekeerd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Service9

In augustus 2007 verbleven we zes dagen in hotel Alpina met een halfpension arrangement. Dit hotel was echt een pareltje. De maaltijden en de kamers waren uitstekend en de hotel eigenaars deden er alles aan om het verblijf voor de gasten zo plezierig mogelijk te maken. Ze gaven veel persoonlijke aandacht. Kandersteg zelf is een schilderachtig dorpje met tal van wandelmogelijkheden. Een absolute aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service8

Ik heb al een aantal keer gelogeerd in hotel Alpina in Kandersteg. De gastvrijheid van de familie Hari is echt opvallend. De maaltijden in dit 2-sterrenhotel zijn verrassend smakelijk. De kamers variëren echter in kwaliteit, sommige zijn wat gedateerd en compact (met eenvoudige badkamers), terwijl andere juist beter zijn. Maar bijna alle kamers hebben wel een balkon, wat erg fijn is. De ligging van het hotel in het dorp is perfect.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Service9

Wat een prachtige omgeving omringde ons tijdens ons verblijf! Het personeel was ontzettend gastvrij en behulpzaam, wat onze ervaring nog specialer maakte. Helaas liet het eten nogal te wensen over, maar dat mocht de pret niet drukken. Een echte eyecatcher was de treinreis met de ICE voor ons, wat een geweldige toevoeging aan onze reis!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9

Dit hotel is perfect voor gezinnen en biedt een gezellige sfeer. Vraag zeker naar de ruime familiekamer voor een comfortabel verblijf. Wij hebben hier al zes keer gelogeerd met onze drie kinderen en elke keer werden we hartelijk ontvangen door de eigenaars.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Service8

We verbleven hier vijf nachten in september 2007 met halfpension. In de eerste drie nachten hadden we een kamer in het oude gedeelte, en de laatste twee nachten verbleven we in het nieuwe gedeelte. Het verschil in kamers had een grote invloed op onze beoordeling. De kamer in het oude gedeelte was verouderd, vochtig, vies, donker en had een onvoldoende badkamer. We moesten de badkamer op de gang gebruiken in het nieuwe gedeelte. De eigenaren en het personeel waren echter vriendelijk, en het eten was simpel maar goed en zeker genoeg. Onze tip: boek enkel een kamer in het nieuwe aangebouwde gedeelte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

Dit hotel is een pareltje met een fantastische balans tussen prijs en kwaliteit. De gastvrije familie Hari zorgt ervoor dat je je meteen thuisvoelt en je goed verzorgd wordt. Elke avond geniet je van een heerlijk divers diner met een nieuw menu. De persoonlijke aandacht van de eigenaren maakt het verblijf extra speciaal. Voor iedereen die op zoek is naar een geweldige en betaalbare ervaring in Kandersteg is dit hotel absoluut een aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Service7

Een intiem boetiekhotel met een gastvrij team. De culinaire ervaring is verrassend goed en er is ruim voldoende keuze. Bovendien is aanpassing van het menu mogelijk als iets je niet bevalt. De kamers zijn comfortabel en bieden waar voor je geld. De locatie is prachtig en ideaal voor wandelliefhebbers.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl