ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Pal

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Recent geopend, prachtig hotel. Het personeel was erg zorgzaam en we waren blij verrast met de veganistische gerechten op het menu. Ons verblijf was fantastisch, hartelijk dank!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Wat een trendy hotel met vriendelijk personeel, daarom geef ik graag 5 sterren. De kamers zijn prachtig. Wel een minpunt omdat de service in verhouding tot de klasse en prijs van het hotel duidelijk ondermaats is: alles is selfservice en roomservice moet extra worden bijgeboekt (€20-€40 per keer). De wellnessruimte kan alleen op het hele uur en voor slechts 1 uur worden geboekt, dus hebben we het niet geprobeerd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn prachtig ingericht en heerlijk rustgevend. Het ontbijt is uitgebreid en gevuld met lokale lekkernijen. Daarnaast is de skikluis top, met handige extra's zoals een helm, handschoenen en schoenendroger. Dit hotel is absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een fijne en zorgeloze verblijf!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is absoluut een aanrader voor een verblijf in Sankt Moritz. De locatie is rustig en vredig, de prijs is redelijk, het ontbijt is uitstekend en het hotel biedt veel privacy. In het drukke centrum van Sankt Moritz kan het behoorlijk chaotisch zijn, dus het is een slimme zet om hier te verblijven, want het is niet ver van het centrum en je kunt gemakkelijk gaan skiën. De bedden zijn lekker zacht en we worden zonder enige pijn wakker. Ik heb niet veel foto's genomen omdat ik gewoonweg aan het genieten was. Alles was perfect, precies zoals op de website van Sunstar werd getoond! ⭐⭐⭐⭐



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel was perfect voor onze skivakantie! Alles was goed geregeld, van privékluisjes voor al onze ski-uitrusting tot een handige wasmachine. De kamers waren ideaal, met voldoende ruimte en handige opbergers. Hoewel de spa klein was, werkte het reserveringssysteem uitstekend. Het ontbijt was niet helemaal spectaculair, maar de eetzaal was prachtig. De ligging in Pontresina was ook top. De bushalte was vlakbij, maar het hotel bood ook vervoer van/naar de trein aan. We zouden hier zeker weer verblijven! Helaas hadden we wat minpuntjes tijdens ons verblijf. We moesten halverwege betalen voor het schoonmaken van de kamer, wat niet standaard was, en ontdekten dat de handdoeken niet werden ververst. Toen we de receptie om opheldering vroegen, werd ons verteld dat het niet gebruikelijk was om handdoeken te vervangen tijdens het schoonmaken. Dit was teleurstellend, dus wellicht is het beter om deze service over te slaan.



© 2007-2025 ReisChecker.nl