ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Gasthaus Saanerhof

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens onze groepsreis hadden we wat vrije tijd om te genieten in Saanen. Op een zondagmiddag streken drie van ons neer op het terras van het hotel, waar helaas de gastvrouw vrij was. Gelukkig sprong de eigenaar in en zorgde voor een geweldige ervaring. Uiteindelijk werden we met twaalf personen vriendelijk en hoffelijk bediend. We waren zo onder de indruk dat we zeker terug zullen komen! Vriendelijke groeten vanaf het Bielermeer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Alex is werkelijk een uitmuntende gastheer! Hij verdient alle lof. Zelfs toen we 's avonds laat arriveerden, verliep de incheck soepel en zonder enig probleem. De volgende ochtend stond hij meteen klaar om ons te assisteren. De kamers zijn ontzettend knus en stralen een Zwitserse sfeer uit. Het is echt mijn favoriet.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Hoewel de deuren open stonden, leek het personeel afwezig en waren ze slordig gekleed zonder kennis van het menu. De vraag blijft hangen: waarom zou je ervoor kiezen om een restaurant-hotel te runnen als dit het geval is?



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Mijn ervaring was echt niets om over naar huis te schrijven. Ik hield onlangs een kamer vast via Booking.com en bij aankomst werden we begroet met onverwacht gesloten deuren en een bordje dat luidde: "Gesloten voor de dag." Een nogal onaangename verrassing. Na tevergeefs het telefoonnummer te hebben geprobeerd, hebben we zelf op goed geluk rond het hotel gelopen en op deuren geklopt. Uiteindelijk verscheen er een man die ons snel de sleutels en het wifi-wachtwoord gaf, en dat was het dan. De check-in was een feit. Hoewel ik besef dat het hier niet om een vijfsterrenhotel gaat, vielen enkele details gewoon te veel op. Vliegen lagen droog en dood op de trap, de gang rook niet bepaald fris en de kranen in de badkamer waren bedekt met hardnekkige kalkresten. En wat dacht je van de douchegel die ik letterlijk met water moest aanvullen om gewicht toe te voegen? Zeker geen pretje. Gelukkig waren het beddengoed en handdoeken schoon. Een nachtje kan je er mogelijk doorbrengen, maar ik zou het niet aanraden voor een langer verblijf. Het betalingsproces was ook verwarrend, want normaal gesproken betaal ik direct bij het boeken via Booking.com, maar hier moest ik bij het uitchecken afrekenen. Het weekend is al voorbij en ik zie nog steeds geen beweging op mijn kaart, dus ik vermoed dat er mogelijk twee keer betaald is. Dat zal ik maandag moeten uitzoeken. In totaal kwam de rekening uit op 174 frank. Voor dat bedrag had ik zeker wel meer service verwacht. Kort samengevat: inchecken om 16.00 uur, uitchecken om 11.00 uur. Maar het uitzicht vanuit het raam was wel adembenemend...



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het begon allemaal redelijk goed toen we aankwamen bij het hotel laat in de avond. We kregen instructies van een jongen over hoe we binnen konden komen als er geen personeel aanwezig was en kregen de sleutels van onze kamer. Maar al snel ontdekten we dat onze kamer niet voldeed aan de afspraken die we hadden gemaakt. Er ontbrak een bed en er waren te weinig handdoeken. Toen we probeerden om contact op te nemen met het hotel, kregen we geen reactie. Na meerdere pogingen besloten we een briefje achter te laten met ons verzoek om een oplossing. Het resultaat was dat we wel schone handdoeken kregen, maar de kamer werd nooit schoongemaakt en de gootsteen bleef verstopt. Na negen dagen van verblijf kunnen we niet anders dan concluderen dat deze ervaring teleurstellend was en we raden anderen sterk af om hier te boeken. Het personeel heeft hun beloftes niet waargemaakt en dat is zeker iets om rekening mee te houden.



© 2007-2025 ReisChecker.nl