ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sunny

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik heb me helemaal op mijn gemak gevoeld en vond de prijs-kwaliteitverhouding van de voorzieningen prima in orde. De service en de hygiëne waren naar mijn mening ook zonder meer goed te noemen. Het ontbijt met pho, banaan en pap was buitengewoon smakelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Voor een kamer met twee bedden wordt een exorbitante prijs van één miljoen gevraagd, maar bij aankomst is de kamer verre van wat je zou verwachten. Overal liggen verspreid: handdoeken, tandpasta, dekens en kussens. Het toilet lijkt wel een broedplaats voor duizendpoten en gasten klagen steen en been over de gebrekkige schoonmaak en onveranderde beddengoed. Het is zonde dat deze zaken niet in orde zijn, vooral gelet op de belofte van een heerlijk ontbijtbuffet.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het kost veel moeite om de magnetische kaart van de kamerdeur te laten werken, wat resulteert in een vertraging bij het openen van de deur. Let op: vanaf juli 2024 zullen Taiwanese en Chinese creditcards niet langer worden geaccepteerd. Het enige wat inbegrepen is, is het ontbijt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Geld speelt geen rol als het gaat om een kamer te boeken. Helaas was de service, met name de wasserij, erg teleurstellend. Aangezien we kinderen hebben, moeten we regelmatig een grote hoeveelheid kleding laten wassen. De kosten liepen op tot meer dan 600 k, met de uitleg dat het ongeveer 10 k per stuk was, wat vrij onduidelijk was. Ons wasgoed woog slechts ongeveer 3 kg, dus dit voelde niet juist. Misschien zou het hotel zich moeten focussen op wassen en drogen in plaats van accommodaties, om zo hun inkomsten te verhogen. Het was een teleurstellende ervaring die me deed nadenken over mijn keuzes.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Verdiep je tot in de sterren.



© 2007-2025 ReisChecker.nl