ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hunguest Szieszta

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Als trouwe gast van het hotel ben ik al meerdere keren geweest, soms met mijn vriendin, maar ook mijn zoon en zijn gezin genieten ervan. Voor kerst heb ik ze zelfs een cadeaubon gegeven, misschien kunnen ze die volgend jaar al gebruiken. Ik voelde me altijd op mijn gemak in deze oude vertrouwde omgeving, ondanks de renovaties in het restaurant en de wellness die gaande waren en wat kleine ongemakken die daarbij kwamen kijken. Overdag heb ik veel gewandeld, ik ken het Lőverek-gebied al twintig jaar. Ik wil mijn waardering uitspreken voor het receptiepersoneel, de medewerkers in de wellness, en zelfs voor de vriendelijke schoonmaakster van kamer 916 die elke dag attent was, vuilnis opruimde, handdoeken wisselde, enzovoort. Ondanks de uitdagende omstandigheden deed iedereen hun uiterste best om alleen maar te denken aan het comfort en de wensen van de gasten. Ik miste de yogalessen van Toni, maar genoot wel van de heerlijke saunasessies en de volle bezetting....Over het personeel in het tijdelijk geopende Panorama-restaurant, waarvan ik de meesten ken, kan ik alleen maar in superlatieven praten. De netheid, beleefdheid, vriendelijkheid, professionaliteit, en de heerlijke, gevarieerde gerechten tonen aan dat ze meesters zijn in hun vak. Ondanks dat ik kieskeurig ben, vond ik altijd iets lekkers om te eten. Ik heb ook veel nieuwe vrienden gemaakt, ik maak makkelijk contact. Ik kan niet wachten om als trouwe gast weer terug te keren naar mijn tweede thuis... :) Dank aan de directie voor alles. Naast een vredige kerst wens ik het personeel een nog gelukkiger, succesvoller en gezonder nieuw jaar. Ga zo door!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Met ons groeiende gezin komen we al meer dan een decennium regelmatig terug naar jullie hotel, soms zelfs meerdere keren per jaar. Ondanks de nog steeds lopende renovaties in het prachtig vernieuwde hotel, werden we met dezelfde oude liefde en vriendelijkheid ontvangen als altijd. Onze familie van 10 personen koos opnieuw voor jullie accommodatie voor een onvergetelijke tijd samen! Graag wil ik, naast al het personeel van het hotel, de medewerker Szöszike van het restaurant bedanken. Ze heeft met grote genegenheid en altijd met een glimlach de volwassenwording van mijn 18-jarige kleindochter gevolgd sinds ze 2-3 jaar oud was. Dank ook aan de rest van het restaurantpersoneel voor hun grenzeloze hoffelijkheid toen we een keer te laat waren! Een speciale dank gaat naar Tóni, de leider van de wellness, wiens professionele en vrolijke saunasessies we mochten ervaren, evenals zijn ongelooflijke menselijkheid en hulpvaardigheid tijdens mijn onwelwording op de laatste dag. Helaas hebben we hierdoor het Valentijnsdag arrangement gemist, maar ik weet zeker dat we het nog zullen inhalen! Ik kan iedereen de masseur in de wellness aanbevelen, die met zijn geweldige massages heeft bijgedragen aan de verfrissing van zowel mijn lichaam als geest! Bedankt aan de verkoopafdeling voor hun consistente vriendelijkheid en flexibiliteit, waardoor het mogelijk was voor onze grote familie om samen te genieten van deze ontspannen tijd!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ons verblijf in Sopron was geweldig, in een mooie omgeving aan de rand van een rustig bos. De reactietijd per e-mail was buitengewoon snel. Het personeel was ontzettend vriendelijk en de renovaties geven al een glimp van hoe prachtig het hotel zal worden. De saunasessies waren een onvergetelijke ervaring, ze zijn een aanrader voor liefhebbers van sauna's! De saunameester verdient ook lof, hij was erg enthousiast en grappig. We hadden halfpension en het ontbijt bood een ruime keuze, en elke optie voor het diner was heerlijk gekruid en gezouten. Zeker een plek om terug te komen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Toen ik daar was, kreeg de locatie vier sterren van mij. Het is een plek die ik vaak bezoek, maar momenteel lijkt alles iets te perfect te zijn. De omgeving is werkelijk prachtig en de inrichting is smaakvol met mooie materialen, oppervlakken en kleuren. Echter, de kamers voelen wat krap aan en zouden wel wat ruimer mogen zijn, misschien minstens 16m2 inclusief de badkamer. De televisie in de kamer was een leuke toevoeging en zorgde voor een gastvrij gevoel. Helaas liet het restaurant erg te wensen over. Al het eten was koud en leek niet warm te worden gehouden. Het ontbijt leek te veel op het diner en het personeel leek niet helemaal op het niveau van een viersterrenaccommodatie te zitten. Tijdens het diner werden we zelfs aan het einde pas gevraagd of we nog iets wilden drinken en lege borden bleven lang staan. Bij het ontbijt veegde een medewerkster simpelweg de kruimels op de vloer. In de spa waren er luidruchtige gasten en leek het personeel niet op te treden. De speelkamer had versleten apparatuur en het zou goed zijn als deze vernieuwd zouden worden. Ondanks deze minpunten, kijk ik er toch naar uit om terug te keren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Als je niet bekend bent met de omgeving en een bezoek aan Sopron overweegt, lijkt het 4-sterrenhotel misschien een goede keuze, vooral omdat het onlangs gerenoveerd is. Echter, onze ervaring was heel anders dan wat we verwacht hadden. Het hotel valt ver onder de standaard die je zou mogen verwachten. Het voelt eerder als een in renovatie zijnd 3-sterrenhotel, wat ook op de website staat aangegeven. Ze lijken te proberen om het oude karakter van het hotel te behouden, maar slagen daar niet helemaal in. We hadden een luxe premium kamer geboekt, maar de kwaliteit liet te wensen over. Het materiaalgebruik was goedkoop, de matras leek van slechte kwaliteit en de geluidsisolatie was minimaal. Het boeken van meerdere kamers vlakbij elkaar was niet mogelijk en de netheid liet te wensen over. In het restaurant was de sfeer vergelijkbaar met een zelfbedieningsrestaurant op een universiteitscampus. De kwaliteit en presentatie van het eten voldeed niet aan de verwachtingen van een 4-sterrenhotel. Het personeel was vriendelijk maar leek onervaren en kon niet goed omgaan met de drukte. De service was rommelig en amateuristisch. Al met al waren we zeer teleurgesteld en als het geen vakantieperiode was geweest, zouden we direct vertrokken zijn. We zullen zeker niet terugkeren naar dit hotel. Het is jammer dat onze ervaring zo tegenviel.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl