ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Central

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

In het hart van Moena ligt een accommodatie met een centrale ligging en een gereserveerde parkeerplaats op korte afstand. Mijn kamer, onderdeel van het pakket, was weliswaar compact (de badkamerdeur kon niet helemaal open door beperkte ruimte), maar de faciliteiten waren brandschoon. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, het bed zeer comfortabel en de ramen goed geïsoleerd. Echter, als je het raam open wilt houden, kunnen de geluiden van de drukke hoofdweg vroeg in de ochtend storend zijn (vooral vanuit kamers aan de straatkant). Het ontbijt was redelijk, maar niet erg gevarieerd en bood weinig opties voor vegetariërs/veganisten, helaas niet huisgemaakt. Honden zijn welkom tegen een toeslag van €15 per dag zonder gedoe.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ons verblijf duurde 14 dagen en we wilden tot rust komen te midden van de bergen, wandelen en genieten van de frisse lucht. We kunnen met volle overtuiging zeggen dat al onze verwachtingen ruimschoots zijn overtroffen! Het comfort was ongeëvenaard, van de parkeerplaats op slechts 20 meter afstand van de accommodatie tot de onberispelijke netheid en de uitmuntende gastvrijheid van het personeel. De eigenaren zijn ongelooflijk vriendelijke en vrolijke mensen. Het ontbijtbuffet was altijd heerlijk, gevarieerd en overvloedig (het personeel stond altijd klaar om aan speciale verzoeken te voldoen). Voor het diner kozen we altijd voor het restaurant Kusk, dat als 'uitstekend' nog te bescheiden is; we hebben alle typische gerechten met vakmanschap geproefd tegen een eerlijke prijs (hotelgasten krijgen zelfs korting). Kortom, we bevelen dit van harte aan en zullen zeker terugkomen in de toekomst. Een groet en een omhelzing van jullie gasten uit Salerno.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De ligging van deze accommodatie is fantastisch, maar de faciliteiten laten te wensen over. De toegewezen tijd voor de Spa is beperkt tot slechts een uur per sessie, helaas geen mogelijkheid tot verlenging. Geen zwembad aanwezig en kinderen zijn niet welkom, wat de ervaring voor gezinnen kan beïnvloeden. Onze minisuite leek kleiner dan verwacht, vooral met het extra bed voor het kind. Gelukkig compenseerde het prachtige uitzicht vanaf het terras dit enigszins. De roomservice was teleurstellend, aangezien er weinig opties waren voor eten, zelfs een simpele snack als chips ontbrak. Het ontbijt was minimaal maar acceptabel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Onze keuze viel op het Central Hotel in Moena vanwege de gunstige ligging in het centrum, wat echter niet helemaal aan onze verwachtingen voldeed. Tijdens ons verblijf in kamer 46 kwamen we enkele structurele en organisatorische tekortkomingen tegen. Wat betreft de structuur: de geluidsisolatie van de kamer liet te wensen over, waardoor geluiden van aangrenzende kamers en badkamers goed hoorbaar waren. De plaatsing van de wandlamp op onhandige hoogte zorgde voor botsingen en de beperkte ruimte in de badkamer maakte het lastig om comfortabel te bewegen. Op organisatorisch vlak ervoeren we problemen met het afstemmen van nationale tv-programma's, een defecte badkamerbeluchter die gedurende ons gehele verblijf onopgemerkt bleef, en miscommunicatie over benodigdheden voor de "Panorama Pass". Het ontbijt bood wel voldoende variatie, maar miste dynamiek in de selectie van gebak en kazen, terwijl het ontbreken van anti-geluidsviltjes onder de stoelen voor ongemak zorgde in de vroege ochtend. Ondanks het vriendelijke personeel, wees dit alles op een gebrek aan aandacht voor gastvrijheid bij het management en de receptie van het hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Deze plek is absoluut geen aanrader - een enorme teleurstelling. Ons verblijf in dit hotel was één grote vergissing. De kamer, nummer 42, was een regelrechte ramp. Gelegen op de bovenste verdieping, op de vierde etage, was de ruimte belachelijk klein - de tweepersoonskamer voelde eerder aan als een kamer voor één persoon. Het was krap, benauwd en donker, met slechts één piepklein raam dat geen enkele vorm van ventilatie bood. De functionele aspecten van de kamer waren absoluut een grap. De kast kon niet worden geopend omdat hij tegen het bed aan stootte, wat het uitpakken bemoeilijkte. De deur naar de badkamer raakte het toilet, waardoor het onmogelijk was om er fatsoenlijk binnen te komen. Daarbovenop maakte de badkamerventilator lawaai als een tractor. De stopcontacten waren beschadigd en pasten niet bij de meeste apparaten of opladers, zonder dat hier van tevoren melding van werd gemaakt. Dan waren er nog de extreem dunne muren. Geluidsdichte muren? We hoorden letterlijk elk woord van de tv-serie die onze vriend in de aangrenzende kamer ernaast keek. Alsof dat nog niet genoeg was, konden we ook duidelijk de gasten onder ons horen praten. Een grap, toch? Hoewel het hotel pronkt met vier sterren, zijn de voorzieningen verre van dit niveau. De inrichting van de kamer was verouderd en somber, terwijl de ruimte zelf het onmogelijk maakte om comfortabel door te brengen. De prijzen waren buitensporig en absoluut niet in verhouding tot de geboden kwaliteit. De parkeergelegenheid was ook een teleurstelling - ver weg van het hotel, over een brug heen moeten lopen om de auto achter te laten en vervolgens terug te moeten lopen. Nergens stond dit aangegeven, wat bijzonder onhandig was, vooral in de winter. De skiopslagruimte? Verschrikkelijk. Na vijftien jaar ski-ervaring in Italië en Oostenrijk had ik nog nooit zo'n verwaarloosde, smerige en onpraktische ruimte voor ski-uitrusting gezien. De spa-zone? Groot op papier, maar klein in werkelijkheid. De sauna voor vijf personen vereiste een reservering op een specifiek uur - iets wat ik nog nooit eerder had meegemaakt en wat compleet belachelijk was gezien het aantal gasten. Het enige positieve dat ik kan noemen is het vriendelijke personeel - maar dat is duidelijk niet genoeg om ons verblijf te redden. Dit was onze derde keer in Moena, maar de eerste en laatste keer in dit hotel. We zijn enorm teleurgesteld. Voor dezelfde prijs zijn er veel betere hotels te vinden met een hogere standaard en betere voorzieningen in Moena. Ik begrijp de hoge beoordelingen niet - dit hotel verdient ze zeker niet. Ik raad het niemand aan, het is geldverspilling en puur frustrerend. Het personeel was erg aardig en behulpzaam, maar de rest was een nachtmerrie.



© 2007-2025 ReisChecker.nl