ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Addar

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We verbleven hier vier dagen en we waren erg tevreden. De locatie is ideaal, op steenworp afstand van de oude stad en dicht bij de ophaalpunten van de meeste tourbureaus. De prijs was zeer aantrekkelijk, vooral omdat het ontbijt bij de prijs was inbegrepen en de kamer royaal was, met zelfs een aparte woonkamer. Het enige minpuntje was dat de vloerafvoer in de badkamer niet goed werkte, waardoor er water op de vloer bleef staan. Desondanks hebben we enorm genoten van ons verblijf in dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het personeel staat altijd klaar om te helpen en is ontzettend vriendelijk. Bovendien ligt de accommodatie op een ideale locatie, op slechts een steenworp afstand van de historische binnenstad. Het ontbijt is simpel en klassiek, maar van hoge kwaliteit. Kortom, we hebben een fantastisch verblijf gehad waar we enorm van hebben genoten!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Bij het boeken van dit hotel via edreams stond vermeld dat er parkeergelegenheid beschikbaar was, maar dat bleek niet te kloppen. Hoewel er parkeergarages in de buurt zijn, zijn deze alleen tegen betaling en vrij prijzig (bijna € 20,- per dag). De kamers zijn gedateerd en niet erg schoon, de schoonmaak lijkt erg snel te gebeuren. Een positief punt is het vriendelijke personeel van het hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Hoewel het hotel niet bepaald brandschoon is, onderscheidt één van de receptionisten zich echt door behulpzaamheid. Het ontbijt biedt oud brood met verschillende belegopties en een selectie van drankjes, waaronder water, thee, koffie, melk en sinaasappelsap. De aangewezen parkeerplaats vergt een aardig eindje rijden. Helaas zijn er wat ongewenste gasten in de vorm van kakkerlakken in het hotel. Gelukkig is de WiFi hier wel van goede kwaliteit, wat zeker een pluspunt is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen, maar al snel merkten we dat onze kamer niet aan onze verwachtingen voldeed. Het balkon had geen stoelen, diverse lampen werkten niet en er ontbrak een stop bij het bad. Hoewel er een kookplaat was, was er geen pannetje aanwezig om iets te koken, zoals een eitje. Ook ontbrak het aan bestek en een beker. De airconditioning werkte niet en voor stoelen op het balkon moesten we die uit de kamer halen, maar deze waren te groot om door de deur te passen. Het ontbijt liet ook te wensen over: droog wit brood, olijven, koude tuinbonen en onduidelijke soorten kwark. Zelfs de jus d'orange leek verdunde limonade te zijn. Soms waren er zelfs geen schone kopjes beschikbaar en moesten deze eerst worden afgewassen voordat we konden ontbijten. Er was een gebrek aan boter, jam of kaas, waarbij de manager aangaf dat dit paste bij een continentaal ontbijt. Het hotel reageerde traag op klachten, zo kregen we uiteindelijk een soeppan om een ei in te kunnen koken. Kortom, dit hotel is geen aanrader, vooral niet vanwege het teleurstellende ontbijt. Gasten leken moeite te hebben met het eten of brachten zelf ontbijtspullen mee. Al met al is het een verouderd hotel met verschillende tekortkomingen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl