ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Careys Manor

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We boekten 2 nachten in dit hotel om ons jubileum te vieren en het overtrof al onze verwachtingen. Bij aankomst in onze kamer werden we verrast door een attent jubileumkaartje, wat een leuke verrassing was. Onze kamer had uitzicht op de prachtige tuin en een eigen buitenruimte, was brandschoon en heerlijk ruim. Het diner in Zen Garden was voortreffelijk, met uitmuntende service en vriendelijk personeel. Het ontbijt was ook een aangename verrassing met een uitgebreide selectie aan heerlijke gerechten en attente bediening. De dag die we doorbrachten in de SenSpa met een lunch was absoluut fantastisch en liet ons helemaal ontspannen achter. We kijken ernaar uit om hier zeker terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We hebben genoten van een paar heerlijke nachten in dit hotel. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, niets was te veel moeite voor hen. Het eten was verrukkelijk en ze waren flexibel in het aanpassen van het menu naar onze wensen. Vooral de Thaise gerechten waren om van te smullen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De ligging van dit hotel is werkelijk fenomenaal. Samen met mijn 90-jarige moeder genoot ik van de perfecte omgeving, waardoor we naar Milford konden rijden en van het prachtige uitzicht op zee konden genieten. Het terrein rondom het hotel is adembenemend en de buitenkant van het gebouw is werkelijk prachtig - het tuiniersteam verdient absoluut een 10! Onze kamer was wel wat verouderd en kon wel wat liefdevolle aandacht gebruiken, evenals sommige delen van het hotel. Het personeel was echter uitmuntend en deed er alles aan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wat betreft de spa: die was een absolute parel en voegde echt iets toe aan de algehele ervaring van het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het personeel van de receptie en de manager waren gastvrij en vriendelijk. De medewerkers van de spa waren erg attent en behulpzaam. Bij Zen Garden restaurant hebben we genoten van een absoluut geweldige ervaring met heerlijk eten en uitstekende service. Helaas liet de ontbijtservice wat te wensen over, met lange wachttijden voordat je bestelling werd opgenomen en je geduld flink op de proef werd gesteld terwijl je wachtte op je ontbijt. Ondanks dit ene minpuntje hebben we toch een heerlijke vakantie gehad en overwegen we zeker om terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het personeel van het hotel is buitengewoon vriendelijk en zorgzaam. Onze kamer met uitzicht op de tuin en terras was brandschoon en uitermate comfortabel. Het enige minpuntje was het ontbreken van een kluisje in de kamer. De badkamer was fris en helder, met overvloedig warm water voor een verkwikkende douche. Echter, de douche had de neiging om de badkamervloer nat te maken. In de royale koelkast vonden we mineraalwater en melk, maar het zou fijn geweest zijn als er meer dan slechts twee theezakjes voor het ontbijt waren. De badjassen waren luxueus, maar de kartonnen pantoffels bleken geen winner. We hebben genoten van maaltijden in beide restaurants, hoewel de servicekosten van 12,5% wel in het achterhoofd gehouden dienen te worden. Het Thaise restaurant bood een plezierige ervaring met hoffelijk en vriendelijk personeel. Mijn noedelgerecht met grote garnalen was lekker, al vond ik de prijs aan de hoge kant. Wat betreft het ontbijt, er was de keuze tussen een continentaal buffet en een kleiner warm ontbijt tegen een redelijke prijs. Toch liet de temperatuur van het eten soms te wensen over. Antoinett en het ontbijtteam verdienen lof voor hun beleefde, vrolijke en hulpvaardige service. Het zwembad was een oase van rust, maar de sauna's waren aan de kleine kant.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl