ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Best Western Winnock

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het gebouw heeft een prachtige uitstraling met een authentiek karakter, maar eenmaal binnen valt de betovering snel weg. Het personeel is nors en de kamers laten te wensen over wat betreft de hygiëne. Het ontbijt is teleurstellend met vieze borden en ook het avonddiner is geen feestmaal: overladen met saus en smaakloos.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De dienstverlening is uitstekend, gastvrij en informeel, het hotel straalt een typisch Schots/Iers uiterlijk en sfeer uit, zowel van binnen als van buiten. Met een overvloed aan kamers voelt het als een doolhof, waardoor ik meerdere keren verdwaald ben geraakt op zoek naar mijn kamer. Het restaurant is fantastisch en je vertrekt nooit hongerig van tafel. Achter het hotel is er een ruime parkeergelegenheid waar je je voertuig veilig kunt parkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ons verblijf in the Winnock was een grote teleurstelling. Bij aankomst vroeg de receptioniste hoe laat we wilden ontbijten en we gaven aan dat we om 06.30 uur wilden ontbijten. Echter, toen we op tijd beneden waren, vertelde een andere medewerker dat ontbijten op zaterdag pas om 08.00 uur mogelijk was. Vreemd genoeg stond onze naam wel op de lijst. Voor het diner in de pub moesten we blijkbaar reserveren, wat niet aan ons werd meegedeeld bij aankomst. Hierdoor werden we aan een tafeltje naast de receptie geplaatst en moesten we 5 kwartier op onze bestelling wachten, omdat ze ons simpelweg vergeten waren. Het eten was vet en er zat zelfs een stukje aluminiumfolie in de soep, waar ze verder niets mee deden toen we het meldden. De kamers aan de voorkant waren erg gehorig, vooral als je een kamer boven het restaurant had. Hoewel het hotel er misschien schattig uitziet, was onze ervaring verre van positief. Er was weinig aandacht voor de gasten en excuses voor de ongemakken hebben we niet gehoord.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De weg naar het hotel leek op een hindernisparcours. Het personeel leek uit het niets tevoorschijn getoverd. De service was nogal chaotisch. Ze brachten ons eten van een andere tafel en maakten nog meer van zulke vergissingen. We hadden geen hoge verwachtingen, maar dit kon zeker verbeterd worden. De kamer was netjes en het eten was prima. Helaas was er verder weinig te beleven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De eerste kamer liet nogal te wensen over, om het zacht uit te drukken. Na wat klagen hebben we gelukkig wel een betere kamer gekregen. Die eerste kamer zou eigenlijk niet eens verhuurd mogen worden, echt onacceptabel!

Melden


Reisperiode: september 2009

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

Bevat foto'sGoed hotel met sfeer. Kamer prima. Zeker met aanbiedingen incl. diner een goede prijs/kwaliteit verhouding. Anders ietsje duur. Helaas geen overdekte stalling voor motor.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl