ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Quality Central

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service1

Het lijkt er sterk op dat dit hotel op korte termijn zijn deuren zal sluiten of verkopen, gezien het gebrek aan investeringen. Bij aankomst waren twee van de drie liften buiten werking, al zes maanden lang. Tijdens onze check-in ging het brandalarm af, maar het personeel verzekerde ons dat het loos alarm was. Toen ik informeerde of dit 's nachts ook gebeurde, vertelde de medewerker nonchalant dat het die nacht al drie keer was afgegaan. Uit bezorgdheid hebben we meteen besloten om naar een ander hotel te vertrekken. Ook werd onthuld dat slechts twee mensen verantwoordelijk waren voor het schoonmaken van het hele pand. De enige werkende lift moest met de hand worden gesloten om te kunnen functioneren. Opvallend genoeg ontving dit hotel al in 2005 een zeer lage beoordeling op Zoover. Het is onbegrijpelijk waarom een reisorganisatie nog steeds gasten naar deze locatie stuurt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3

Bij binnenkomst van het hotel werden we al snel verrast door wat we zagen. Het voldeed niet aan onze verwachtingen die we hadden toen we het boekten. Slechts één van de drie liften bleek te werken voor maar liefst 222 kamers. De gangen waren rommelig en vies, met grote vlekken op de vloer, knipperende lampen, stukken behang die loslieten, en vloerbedekking die met grote stukken tape was gerepareerd. Overal waren brandvlekken rond de plafondverlichting te zien. De hotelkamer, die zeker niet als budgetaccommodatie te boek stond, liet ook te wensen over. De deurklink van de badkamer was los, de ramen waren moeilijk te openen, de televisie vertoonde deuken en brandplekken, en er waren gaten en vlekken in de muren. Het bed was maar aan één kant toegankelijk, er stond slechts aan één kant een nachtkastje met lampje, en slechts één persoon kon comfortabel lezen zonder het grote licht aan te moeten doen. De badkamer was geen uitzondering op de teleurstelling: het douchegordijn was te kort waardoor de badkamervloer nat werd, het warme water liet lang op zich wachten, de toiletknop zat los en er was geen ventilatie. Al met al was onze ervaring niet om over naar huis te schrijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service3

Het ontbijt was prima en de locatie bij het station is ontzettend handig, vooral als je met bagage reist. De ligging midden in het centrum is perfect voor het verkennen van de omgeving. De kamer was voldoende voor een goede nachtrust, maar bood niets speciaals. Helaas was de ervaring verpest door een ontzettend lawaaierige airco die zich buiten mijn raam bevond en klonk als een opstijgende straaljager. Ondanks de belofte dat de airco om 22:00 zou stoppen, bleef het lawaai de hele nacht aanhouden en heb ik nauwelijks kunnen slapen, zelfs met het raam gesloten. Mijn klacht de volgende ochtend werd afgedaan met een zeer onvriendelijke en teleurstellende reactie, er werd niets mee gedaan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

Dit hotel verdient zonder twijfel de titel van "meest teleurstellende accommodatie ooit". De kamers zijn haast een broedplaats voor schimmels, het bad nodigt je niet echt uit met zijn roestbruine water, de kraan drupt alsof het een waterval is en het zwembad dat geadverteerd wordt als een van de troeven, blijkt al een eeuwigheid gesloten te zijn. Het ontbijt is ook niet bepaald ontspannend, aangezien je opgeroepen wordt om te eten in plaats van zelf het tijdstip te bepalen. Alsof dat nog niet genoeg is, word je 's nachts wakker gehouden door het brandalarm en moet je de uitdagende taak aangaan om de trappen te nemen omdat de liften buiten werking zijn. En wanneer je het moedige besluit neemt om het personeel aan te spreken op deze misstanden, lijken ze steevast van niets te weten en schuiven ze de verantwoordelijkheid door alsof het een gewoonte is. Het is simpelweg verbijsterend!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service1

Dit oude hotel in Glasgow lijkt door de jaren heen flink verwaarloosd te zijn. Bij aankomst in onze eerste kamer werden we begroet door schimmelplekken op de muren en ramen die amper vast leken te zitten. Na een klacht te hebben ingediend, kregen we een andere kamer toegewezen, maar ook deze was allesbehalve schoon en stoffig. Zelfs de ontbijtzaal liet te wensen over; het buffet was niet hygiënisch en het personeel leek weinig moeite te doen om het op te ruimen. Ondanks de gunstige ligging, zou ik dit hotel niet aanraden vanwege het gebrek aan basale hygiëne.





© 2007-2025 ReisChecker.nl