ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Quality Central

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service1

Het lijkt er sterk op dat dit hotel op korte termijn zijn deuren zal sluiten of verkopen, gezien het gebrek aan investeringen. Bij aankomst waren twee van de drie liften buiten werking, al zes maanden lang. Tijdens onze check-in ging het brandalarm af, maar het personeel verzekerde ons dat het loos alarm was. Toen ik informeerde of dit 's nachts ook gebeurde, vertelde de medewerker nonchalant dat het die nacht al drie keer was afgegaan. Uit bezorgdheid hebben we meteen besloten om naar een ander hotel te vertrekken. Ook werd onthuld dat slechts twee mensen verantwoordelijk waren voor het schoonmaken van het hele pand. De enige werkende lift moest met de hand worden gesloten om te kunnen functioneren. Opvallend genoeg ontving dit hotel al in 2005 een zeer lage beoordeling op Zoover. Het is onbegrijpelijk waarom een reisorganisatie nog steeds gasten naar deze locatie stuurt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3

Bij binnenkomst van het hotel werden we al snel verrast door wat we zagen. Het voldeed niet aan onze verwachtingen die we hadden toen we het boekten. Slechts één van de drie liften bleek te werken voor maar liefst 222 kamers. De gangen waren rommelig en vies, met grote vlekken op de vloer, knipperende lampen, stukken behang die loslieten, en vloerbedekking die met grote stukken tape was gerepareerd. Overal waren brandvlekken rond de plafondverlichting te zien. De hotelkamer, die zeker niet als budgetaccommodatie te boek stond, liet ook te wensen over. De deurklink van de badkamer was los, de ramen waren moeilijk te openen, de televisie vertoonde deuken en brandplekken, en er waren gaten en vlekken in de muren. Het bed was maar aan één kant toegankelijk, er stond slechts aan één kant een nachtkastje met lampje, en slechts één persoon kon comfortabel lezen zonder het grote licht aan te moeten doen. De badkamer was geen uitzondering op de teleurstelling: het douchegordijn was te kort waardoor de badkamervloer nat werd, het warme water liet lang op zich wachten, de toiletknop zat los en er was geen ventilatie. Al met al was onze ervaring niet om over naar huis te schrijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service3

Het ontbijt was prima en de locatie bij het station is ontzettend handig, vooral als je met bagage reist. De ligging midden in het centrum is perfect voor het verkennen van de omgeving. De kamer was voldoende voor een goede nachtrust, maar bood niets speciaals. Helaas was de ervaring verpest door een ontzettend lawaaierige airco die zich buiten mijn raam bevond en klonk als een opstijgende straaljager. Ondanks de belofte dat de airco om 22:00 zou stoppen, bleef het lawaai de hele nacht aanhouden en heb ik nauwelijks kunnen slapen, zelfs met het raam gesloten. Mijn klacht de volgende ochtend werd afgedaan met een zeer onvriendelijke en teleurstellende reactie, er werd niets mee gedaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

Dit hotel verdient zonder twijfel de titel van "meest teleurstellende accommodatie ooit". De kamers zijn haast een broedplaats voor schimmels, het bad nodigt je niet echt uit met zijn roestbruine water, de kraan drupt alsof het een waterval is en het zwembad dat geadverteerd wordt als een van de troeven, blijkt al een eeuwigheid gesloten te zijn. Het ontbijt is ook niet bepaald ontspannend, aangezien je opgeroepen wordt om te eten in plaats van zelf het tijdstip te bepalen. Alsof dat nog niet genoeg is, word je 's nachts wakker gehouden door het brandalarm en moet je de uitdagende taak aangaan om de trappen te nemen omdat de liften buiten werking zijn. En wanneer je het moedige besluit neemt om het personeel aan te spreken op deze misstanden, lijken ze steevast van niets te weten en schuiven ze de verantwoordelijkheid door alsof het een gewoonte is. Het is simpelweg verbijsterend!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service1

Dit oude hotel in Glasgow lijkt door de jaren heen flink verwaarloosd te zijn. Bij aankomst in onze eerste kamer werden we begroet door schimmelplekken op de muren en ramen die amper vast leken te zitten. Na een klacht te hebben ingediend, kregen we een andere kamer toegewezen, maar ook deze was allesbehalve schoon en stoffig. Zelfs de ontbijtzaal liet te wensen over; het buffet was niet hygiënisch en het personeel leek weinig moeite te doen om het op te ruimen. Ondanks de gunstige ligging, zou ik dit hotel niet aanraden vanwege het gebrek aan basale hygiëne.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10

Dit charmante hotel is perfect gelegen nabij zowel het centrum als het Centraal Station. De kamers zijn ruim en comfortabel, het ontbijt is heerlijk en de medewerkers zijn uiterst gastvrij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging9
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Dit hotel is zonder twijfel de grootste teleurstelling die ik ooit heb meegemaakt. De kamers zijn verwaarloosd en ademen schimmel uit, de badkamers lijken meer op een roestige watertank, de waterkraan blijft druppelen als een lekkende kraan en het zwembad is een verlaten oord van droogte (ondanks de valse beloften van de reisorganisatie). Het ontbijt is een spreekwoordelijke speurtocht, waarbij je op mysterieuze wijze wordt toegewezen aan een tijdstip om te eten, alsof je de hoofdrol speelt in het ontbijtloterij. Het brandalarm lijkt wel een concert in de nacht en alsof dat nog niet genoeg is, hebben de lift enige vorm van liftcrisis en kunnen ze hun enige taak niet behoorlijk uitvoeren. Dit alles is slechts het topje van de ijsberg van ellende dat dit etablissement te bieden heeft. En wanneer je de misstanden aankaart bij het personeel, doen ze alsof ze in een parallelle dimensie leven waar problemen niet bestaan, met antwoorden als: "Sorry, ik ben altijd de laatste die iets hoort," wat gewoonweg ongelooflijk is!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid5

De kwaliteit van het eten liet flink te wensen over. De kamers en het hele hotel hadden duidelijk hun beste tijd gehad. Een frisse verfbeurt en grondige schoonmaak van het bad zouden niet misstaan. Tot overmaat van ramp bleek het zwembad al meer dan een jaar gesloten. Alsof dat nog niet genoeg was, werkten de liften niet, dus moesten we onze koffers vijf verdiepingen omhoog sjouwen. Kortom, dit hotel kan wel wat liefdevolle aandacht en opknapbeurten gebruiken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service8

Dit hotel heeft zeker wat karakter, maar het kan wel een opfrisbeurt gebruiken. De kamers waren redelijk, maar de vitrages konden wel een goede wasbeurt gebruiken. De badkamer was lang en smal, met een groot bad, maar het plafond vertoonde scheuren en er was wat schimmel te zien. Desondanks waren zowel de kamer als de badkamer wel schoon. De locatie van het hotel is echter wel gunstig. Het zou zeker niet misstaan als het hotel een algehele renovatie zou ondergaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging10
  • Service1

Tijdens ons verblijf was een van de drie liften constant defect en de werkende lift werkte slechts twee dagen van de zeven dat we er waren. Dit resulteerde in het moeten beklimmen van negen trappen naar onze kamer, wat voor ons als oudere gasten best zwaar was. De badkamer leek schoon op "ooghoogte", maar er lag een laag van ongeveer 1 cm vuil bovenop en langs de randen. De kamer zelf was erg klein en we werden 's nachts geteisterd door lawaai van de disco op de begane grond. Hoewel er geadverteerd werd met wifi op de kamer, werkte dit niet in onze vleugel en moesten we naar de drukke hal gaan, waar we vaak geen plek konden vinden om te zitten. Het internet was niet gratis en het systeem voor het betalen ervan was duur en verwarrend. Tijdens één avondmaaltijd in het restaurant hebben we gegeten, maar het was van slechte kwaliteit en erg prijzig. Het ontbijt was redelijk. De traplopers en vloerbedekking in de gangen waren versleten en vlekkerig, wat een sjofele en armoedige indruk gaf. Andere gasten vertrokken boos na slechts één nacht. We zijn betere accommodaties gewend van de Quality-keten tijdens onze reizen door Amerika en zullen hen daarom ook op de hoogte stellen van onze ervaringen. Met vriendelijke groeten, N.v.d.Woerd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10

Dit hotel is perfect gelegen nabij bruisende uitgaansgelegenheden in het centrum. Hoewel we zelf geen kinderen hebben, leek het hotel niet specifiek gericht te zijn op gezinnen. Het treinstation in de buurt maakte het gemakkelijk om binnen 45 minuten in Edinburgh te zijn, wat ook een bezoek meer dan waard is.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl